1. května 2016

InvisiBobble | Kouzelná gumička do vlasů

Krásnou neděli vám všem,
a zároveň vám přeji krásný první Máj. Doufám, že ho strávíte s těma, kdo vás dělají šťastné.. ale teď už zpátky k dnešnímu článku. Dnes tu pro vás mám recenzi na... ne uplně beauty produkt, ale na velmi praktickou věc a tou jsou InvisiBobble gumičky. O těchto gumičkách jste určitě slyšeli už spoustu věcí a vsadím se, že většina byla chvála. Tyhle gumičky se celkově velmi rychle, nejen na blogosféře, ale mezi všema rychle rozeběhly a teď je má prakticky každý. A samozřejmě nejsem ani výjmkou já, takže pokud patříte mezi těch pár lidí, kteří tuhle gumičku ještě nemáte, dnešní článek je přesně pro vás.



Gumičky InvisiBobble se vyrábí ve spoustě variantách, od téhle průhledné, po černou, takže si vybere určitě každá i každý z nás ten správný odstín. Já se rozhodovala mezi černou variantou a touto průhlednou, ale vzhledem k mým chameleonským vlasům (každou chvíli jiná barva), rozhodla jsem se jít do téhle průhledné a jsem ráda, že jsem si nevzala černou. I když úplně invisible tahle gumička není, určitě je na blond vlasech nenápadnější než třeba černá. 


No, jak se gumička používá vám asi psát nebudu, ale trochu se vyjádřím k tomu, co slibuje. První věc, na kterou jsem byla velmi zvědavá, je to, že z gumičky nebudete mít žádné bolesti hlavy, nebo jak tomu říkám já, bolesti vlasů. Já mám velmi husté vlasy a když je mám celý den seplé v culíku, prostě vždycky bolí, ať mam jakoukoliv gumičku, prostě mě bolí vlasy. Bohužel, ani u téhle gumičky se tomu nevyhnu, ale prostě si myslím, že žádná gumička nemůže splnit úkol nebolení vlasů, když máte celý den stažené vlasy v culíku

Gumička slibuje pevné sevření vlasů, což skutečně plní. Ze začátku jsem byla trošku skeptická a čekala jsem, že jakmile se gumička trošku vytáhne, už nesevře ty vlasy tak, jak by měla, ale i teď - po půl roce, mi vlasy drží skutečně pevně. 

Co ale musím skutečně ocenit je to, že jakkoliv dlouho gumičku mám ve vlasech, nikdy se mi neudělala ta boule na vlasech, jako když máte jinou gumičku. Možná jsem trošku divná, ale ty boule na vlasech mi vždycky úplně hrozně vadily a nyní konečně žádné boule, woo! Za mě je tohle největší plus těchto gumiček, protože skutečně si můžete kdykoliv udělat culík a nikdy se vám neudělá nechtěně boule. 

+
cena
výdrž
netrhá vlasy
nedělá "bouli" na vlasech
-
nic

Hodnocení: 5/5
Pokud gumičku doma ještě nemáte, o hodně přicházíte. Pokud vás nenavnadil ke koupi důvod, že gumička má skutečně pevné sevření od počátku až do konce, tak vás možná navnadí vize toho, že už vás nečeká žádné tahání vlasů omotaných kolem gumičky. Za mě to je rozhodně veliký objev a z gumičky jsem velmi nadšená a jakmile je poztrácím nebo už mi nebudou tak dobře sloužit, pořídím si další, protože tohle je podle mě skutečně revoluční gumička.

Máte doma tuto gumičku ála telefonní šňůra?

6 komentářů:

  1. Gumicky primo od teto znacky nemam, ale jinak mam gumicky na tento zpusob moc rada a prakticky jine uz nepouzivam :-) Nekdy bych si pro srovnani urcite chtela poridit i tuhle znackovou variantu :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  2. Gumicky primo od teto znacky nemam, ale jinak mam gumicky na tento zpusob moc rada a prakticky jine uz nepouzivam :-) Nekdy bych si pro srovnani urcite chtela poridit i tuhle znackovou variantu :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tieto gumičky mám, ale z Kiku, nie úplne okrúhle no mne tie vlasy aj tak trošku lámu :D Ale chystám sa na originál, musia byť super ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Gumičky od teto znacky sice nemám, ale mam normální napodobeninu za pár korun a jsem spokojená :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. gumičku jsem zkoušela, ale nějak mě to nechytlo. Na vlasech mi nedrží a dost klouže.. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle gumičky používám už asi 2 roky a miluji je!! :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger