6. dubna 2016

Urban Decay | Heavy Metal Distortion

Krásnou středu vám všem,
dnes jsem si pro vás připravila kratší recenzi, kterou jsem vám před několika týdny slíbila. Je to recenze na Heavy Metal třpytky od Urban Decay, do kterých jsem se před pár měsíci zamilovala, když jsem si pořídila modré třpytky v odstínu Spandex a jakmile jsem je vyzkoušela, věděla jsem, že musím mít další. Rozhodování, jaký odstín si pořídit, bylo velmi těžké, ale nakonec jsem zvolila Distortion, což jsou takové holografické třpytky, které na oku vypadají naprosto perfektně. Koneckonců, sami jste mohli vidět tyto třpytky v akci v mém Valentýnském líčení. Ale teď se už vrhneme na recenzi! :)

Balením se znovu zabývat nebudu, jen musím říct, že absolutně miluju, jak vypadají třpytky v tomhle balení. Hrozně ráda se kochám na slunci nebo jakémkoliv světle tím, jaké odlesky tento odstín háže. Myslím, že fotka nahoře dost dobře zachycuje to, že některé třpytky se tváří růžově, některé bíle, některé zlatě a některé dokonce trošku zeleně. 

Výdrž je skvělá, stejně jako u Spandexu. Celý den nebo večer, ani se nehnou, a vypadají furt skvěle. Také se dají vrstvit, stejně jako Spandex. Jediný rozdíl ve vrstvení je to, že tyhle třpytky se hůře vrství, nevím proč, ale třpytky jsou takové "ploché", a když chci třpytky vrstvit, musím čekat než úplně zaschnou, abych mohla dát druhou vrstvu, protože když na nezaschlé třpytky patlám další vrstvu, plavou mi ty třpytky po oku a zkrátka nevrství. 

Co miluji na těchto tekutých třpytkách je to, že neopadávají a nikde nedělají nepořádek a nemusíte být tak precizní, jako když používáte sypké třpytky. Nepotřebujete ani lepidlo na třpytky, aby držely, zkrátka to je naprosto perfektní produkt, pokud jste jako já lenoši a chcete mít vše co nejrychleji a bez přílišné opatrnosti a preciznosti. 

Také samozřejmě kvalita je hodně super, z linek nemám totiž ani červené oči, ani nateklé, což je co říct, protože málokteré linky mi sednou a když vzpomenu na své opuchlé oči z lepidla na třpytky, když jsem chodila do tanečních a chtěla mít krásně třpytivé líčení, nakonec to vypadalo, jak kdybych brečela rok v kuse. Pokud jste citlivky jako já, tohle je také ideální produkt, pokud se bojíte lepidla nebo primerů pod třpytky. 

Tyhle třpytky ani nevyžadují velkou přípravu, když se ráno rozhodnete najednou hodit si do koutku pár třpytek, můžete, protože to máte doslova za minutu hotové. To je asi to nejlepší na těchto třpytkách, aplikace je skutečně rychlá a bez třpytek všude okolo.


A opět vám shrnu pozitiva těchto tekutých třpytek, pozitiva se vážou k oboum odstínům :)
+
výdrž
nikde neopadávají
dobrá manipulace
nedělají nepořádek
lze vrstvit
-
cena


Hodnocení: 5/5

Už minule jsem říkala, že vám třpytky doporučuji a myslím si, že se vyplatí pořídit si tyhle tekuté, protože se s nima skvěle manipuluje, nikde nepadají a asi se i lépe-snadněji uskladňují. Já bych postupem času chtěla nasbírat všechny odstíny, protože mi přijde, že jakékoliv třpytky doplní dokonale každé líčení, ať barevné nebo spíše neutrální a je to taková ta třešnička na dortu, která dodá líčení originalitu a zajímavost. 

Líbí se vám třpytivé líčení?
Máte také slabost pro třpytky samy o sobě?

11 komentářů:

  1. Vypadají dobře :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda linky se třpytkami a k tomu nějakou moc pěknou rtěnku, ale ta cena teda :/ :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je trošku vyšší no, ale zase je to Urban Decay.. :)

      Vymazat
  3. Vypadají dobře, na léto budou skvělé :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, ty jsou tak krásný! Do toho světloučkého odstínu jsem se zamilovala hned na první pohled a jsem si jistá, že jejich koupě mě nemine :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger