8. dubna 2016

MOTD | Peachy Gold Look

Krásný pátek vám všem,
letošní jaro jede u mě, co se make upu týče, na broskvových odstínech a zlatých barvách, takže dneska vám tu ukážu jeden výrobek z mé líčící dílny, který je podle mě vhodný na počasí, které poslední dobou je. Musím říct, že tohle líčení mě dost baví a díky němu jsem se i tak trošku vrátila ke své oblíbené Galaxy Chic paletce. S návratem tepla se mi i vrátila schopnost tvořit takhle jemné, ale přesto dost barevné líčení, tak uvidíme, jak dlouho mi tahle "jarní tvorba" vydrží. 


Postup bych opět snad ani nemusela psát, ale pro jistotu.. :) Začnete tím, že si vezmete ztrácecí štětec, který vykoupete v tmavším, oranžovém/broskovém/červeném stínu, a pořádně začnete ztrácet směrem ven svůj stín. Tenhle stín bude jediná tmavá barva v líčení, takže si klidně vyhrajte se stínováním - můžete přidat trošku tmavě hnědý stín a ztmavit líčení, já ho nechala čistě jen z tohoto stínu. Pak si vezmete nějaký třpytivý stín a doprostřed víčka a pod spodní řasy, si uděláte takový "sloup", který se bude jakoby spouštět (pomyslně) od prostředku obočí směrem dolu jako kolmice. Pak už vezmete jen nějaký lesklý broskvový nebo oranžový stín, kterým ohraničíte tento sloup a později už jen ztratíte přechody mezi nimi. Já si na "sloup" zvolila MaryLou Manizer, kterým jsem i zvýraznila vnitřní koutek. Pak už jen můžete přidat minilinku, nebo linky jak je preferujete vy. Já líčení měla bez linek a pouze na fotku jsem jí domalovala, a myslím, že to vypadá takhle lépe než bez ní.  Nahodíte nakonec jen řasenku a jste hotovy!

Products used:
BHCosmetics Galaxy Chic Palette in Aphrodite, Jupiter, Prometheus and Sun
TheBalm MaryLou Manizer
NARS Eyeliner Stylo
TheBalm What's Your Type? Mascara



Co říkáte na takovéhle broskvové líčení?
Po jaké barvě teď na jaře saháte nejvíce?

18 komentářů:

  1. Veľmi pekné líčenie! :) Podobne sa líčim počas leta, vtedy mi tento typ líčenia najviac vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já upřímně na období moc nedávám, může mě třeba inspirovat - jako mě inspirovalo jaro k tomuhle looku, ale souhlasím, že je na léto nejlepší, protože když se rozteče, tak to není tak hrozný jako když se roztečou černý kouřovky :D :)

      Vymazat
  2. Krásne líčenie ♥ veľmi sa mi páčia tie tvoje maximálne kvalitné fotky ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, takové svěží, na jaro super :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, na jaro podle mě je tohle ideální :)

      Vymazat
  4. Velmi pěkně nalíčené :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení! Kombinaci zlatých a broskvových /narůžovělých tónů miluji a to počínající krásné jarní počasí přímo nahrává tomu takové barvičky vytáhnout. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná kombinace! Taky jsem si jí toto jaro moc oblíbila :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
  7. No to je úžasné líčení, dýchá z něj svěžest jara úplně, ráda vyzkouším! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  8. Povedlo se ti to:) já poslední dobou nenosím nic jiného, než takovéhle barvičky. Vždy to vypadá krásně a svěže, a o tom jaro je, ne?:)

    OdpovědětVymazat
  9. Wau krásne líčenie, podarilo sa ti :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow very pretty!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  11. dřív bych si na takové barvy vůbec netroufla, ale jsou čím dál více trendy a třeba k Tvé nádherné barvě očí je to fakt pecka! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger