1. dubna 2016

MOTD | Modrý Rozjasňovač

Ahoj všem!
Tak už je tu duben, to to zase utíká, jediná pozitivní věc na tom, že čas tak rychle běží je to, že za chvíli je léto a prázdniny, už se taky tak těšíte? Dnes jsem si pro vás opět připravila líčení, které jsem nedávno provětrala. Tentokrát takové trochu jarní, když jsem z krásného počasí, které bylo o Velikonočním pondělí. Jako vždy, není to nic těžkého, ani nic extra zajímavého, jen to rozbíjí modrý highlight ve vnitřním koutku, který jsem si velmi zamilovala, obzvlášť v kombinaci s teplýma barvama, především se zlatou. 


Někdy mi přijde, že moje líčení je tak jednoduché, že ani nevyžaduje popis postupu, ale přesto vám ho sem napíšu, kdyby někoho zajímalo, jak jsem tohoto looku docílila. Z Makeup Revolution Flawless paletky jsem si vzala bronzovo-zlatý stín, který jsem dala na celé pohyblivé víčko a na podél spodních řas. Pak jsem vzala z téže paletky středně hnědý odstín, "načrtla" si s ním kouřovky, které jsem pak prohloubila tmavě hnědým stínem, který jsem stáhla opět i pod spodní řasy. Nakonec jsem jen přidala černým stínem takové nedbalé linky, které jsem malinko ztratila, aby nebyly tak ostré. Nakonec jsem jen do vnitřního koutku dala světle modrý, studený stín z Galaxy Chic paletky, kterou jsem dlouho neprovětrala, takže konečně jsem se k ní malinko vrátila. Highlightem jsem nešetřila a pořádně ho dala kolem koutku a tak, aby zasahoval do zlaté na víčku i pod řasami.


Products used:
TheBalm Put A Lid On It Primer
Makeup Revolution Flawless Palette
BHCosmetics Galaxy Chic Palette
NARS Eyelash Curler
TheBalm What's Your Type? Mascara

Co říkáte vy na kombinování teplých a studených stínů?
Používáte někdy barevný highlight?

11 komentářů:

  1. Vypadá to velice zajímavě. Mám radši teplé stíny. Barevný highlight používám většinou na ukázku nějakého líčení, na běžný den používám nějaký neutrální :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. to je zase nádherné líčení!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé líčení, ale na mě až moc barevný :D Jinak ta zlatá barva vypadá nádherně !

    OdpovědětVymazat
  4. Neskutočne nádherné líčenie, o takejto kombinácii som ani neuvažovala, no je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné líčení.. Moc hezky vyfocené :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásný! Miluju kombinaci modré a zlaté!! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonale nalíčené a kvalitné fotky ♥♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  8. Krasne licenie :) dame vzaj sledovanie?

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné líčení! Na fotkách jsou vidět krásné detaily.
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
  10. Vypada to sice zajimave, ale pekne.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger