12. února 2016

Makeup Look | Sparkly Eyes for Valentine's Day

Krásný pátek vám všem,
únor, měsíc zamilovaných, Valentýn, všude srdíčka a růžová barva....ačkoliv já tohle období období neprožívám vůbec a na srdíčka jsem alergická. Ale to ze mě mluví asi nezadanost, kdybych byla zadaná, asi bych tento svátek prožívala mnohem více. Ale i přesto jsem vždy byla a budu zastáncem toho, že svátek zamilovaných by měl být každý den a svého přítele/přítelkyně by si měl každý vážit každý den, bez výjmky a neměl by k tomu potřebovat žádný svátek. 

Ale co mám na Valentýnu ráda, je možnost krásného líčení, jako je třeba to, které jsem si pro vás připravila dnes. Třpytky a růžová barva... takovéhle líčení je podle mě na Valentýn jak stvořené a hlavně lehké! 

valentýnské líčení třpytivé líčení líčení na valentýn valentine's day makeup makeup look heavy metal eyeliner vintage romance


Postup snad ani není třeba psát, ale přesto ho sem dám. 

Prvně si uděláte "podkladový základ", což je primer a přes něj základ kouřovek - do ohybu oka vystínujete teplý hnědý odstín, ale nijak výrazně, jen aby tvořil jakýsi jemný přechod v místě, kde později bude končit fialová. Pak přes celé víčko dáte vínovou nebo jakoukoliv podobnou barvu a ve vnějším koutku jí jen trochu ztmavíte tmavě fialovou nebo hnědou. Do vnitřního koutku stříbrným stínem vnesete trochu života, ale aby toho nebylo málo, všude, kde máte stříbrnou dáte ještě třpytky. Ty já dala do půlky spodního víčka a celého vnitřního koutku, aby se líčení pořádně třpytilo. 

Užijte si Valentýn, pokud ho slavíte! xx

valentýnské líčení třpytivé líčení líčení na valentýn valentine's day makeup makeup look heavy metal eyeliner vintage romance

Products used:
Sleek Vintage Romance Palette
Urban Decay Heavy Metal Eyeliner in Distortion
TheBalm The Schwing Eyeliner
NARS Eyelash Curler
TheBalm What's Your Type? Mascara

Líbí se vám toto třpytivé líčení? Jaké líčení budete na Valentýn mít vy?
Prožíváte Valentýn více než já?

10 komentářů:

  1. Krásné líčení,já na Valentýna budu mít své klasické líčení :) Já Valentýna moc neprožívám i když jsem zadaná,přesně si to vystihla,protože lidé si mají vyznávat lásku furt a né jen na Valentýna :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. To je naozaj krásne líčenie! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení, moc se mi líbí ten vnitřní koutek, třpytky:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Valentýn mě nějak nebere, ale to tvé líčení je opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se umíš tak krásně malovat! Moc se ti to povedlo :)

    Kosmetický wishlist 2016

    OdpovědětVymazat
  6. Povedlo se ti, pekne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger