14. února 2016

Catrice | Mattyfing Translucent Powder

Krásnou neděli,
před Vánoci mi došel můj oblíbený pudr od NYC a já jsem si řekla, že je čas na změnu a tak jsem si pořídila nový od Catrice. Svůj NYC pudr jsem si hýčkala už příliš dlouho, ale nedávno mi zrovna došel a já se rozhodla, že je na čase změnit pudr a zkusit něco nového. Na tento pudr jsem moc recenzí nečetla a nikde se o něm vlastně moc nemluví, což je velká škoda a tak jsem si dnes pro vás připravila recenzi na tohoto krasavce. A než se začnete zlobit, že nemáte kde Catrice koupit, přečtěte si článek.. :)


Oproti NYC pudru má tento krásné, velké zrcátko, které je ideální na cestování nebo jen do kabelky. To třeba u pudru NYC bylo velmi těžké používat zrcátko, protože bylo miniaturní, mělo tak 5cm na šířku a 2cm na výšku. Už jen proto je tento pudr ideální na cestování. Dále se mi zdá, že pudr neubývá tak rychle, jako NYC, ale má mnohem delší výdrž - používám ho už nějaký ten pátek, důlek v něm je, ale není až do dna, kdežto u NYC byl důlek hned a zkrátka strašně rychle mizel. Jinak je balení velmi pevné, už mi několikrát pudr vypadl z ruky a nerozbil se, což je velký úspěch a musím říct, že už jen kvůli tomu balení si pudr pořídím znovu.

Výdrž pudru, co se finiše na tváři týče, je přibližně stejná jako NYC, což je cca 8 hodin. Ovšem pokud dáte další vrstvu, drží celý den až do večera, což je hodně super a u NYC toto vrstvení nemělo žádný význam, výdrž byla vždy stejná. Také narozdíl od NYC, když dám větší vrstvu nebo více vrstev, netvoří to takový bílý práškovitý dojem, ale vážně přirozený odstín, který je podobný mému odstínu pleti. Samozřejmě není voděodolný, takže se odlíčí snadno a pravděpodobně když bude pršet, tak zkrátí výdrž. 

Pokud máte mastnou pleť, nebo zkrátka jen chcete matný finiš, tohle je to pravé pro vás. Stejně jako já, budete překvapeni tím efektem nebo finišem, který z pudru dostanete. Mě se zdá, že tohle je nejlepší pudr, který jsem kdy měla, ať už od Rimmelu nebo NYC mi nikdy na tváři nedělal tak přirozený dojem, jako tento. Vím, že Catrice je malinko hůře k sehnání, ale nezoufejte, už tuhle značku seženete na internetu aniž byste v okolí museli mít Rossman, takže stačí jen objednat a je to. 
+
výdrž na tváři
finiš
výdrž samotného produktu
cena

-
nic
Hodnocení: 5/5
Recenze na pudr od NYC
Pokud nemáte v okolí Rossman, můžete tento pudr koupit i na internetu
Pudr jsem si velmi rychle zamilovala, sedí mi vážně skvěle a musím říct, že jsem byla i překvapená, že mi bude sedět více než NYC. Stal se mým oblíbencem a asi ho opět nějaký čas nebudu měnit, protože mi vyhovuje na 100% a není jediná věc, kterou bych mu mohla vytknout. Proto ho doporučuji všem, kdo pudr používáte, je vážně super a cena vzhledem ke kvalitě je náádherná. Pokud máte v blízkosti Rossman, tak tam zajděte, nebo objednávejte na internetu. 

Jaký pudr používáte momentálně vy?
Máte rádi značku Catrice?

5 komentářů:

  1. Já používám momentálně pudr od Dermacolu :) Ale tenhle vypadá taky skvěle! Musím se po něm v drogerii podívat :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle je hodně chválený, zrovna nějaký sháním, tak po něm mrknu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Catrice mám ráda, ale tenhle pudr mi moc nevyhovoval :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Také aktuálně používám pudr od Catrice, ale All Matt Plus a naprosto jsem si ho zamilovala :) Tenhle myslím chválila i Lou z GetTheLook, pokud se nepletu a je super, že má i zrcátko, tak příště třeba vyzkouším tenhle, i když mě pudr vydrží vždy docela dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som si chcela kúpiť NYC ,ale nikde som ho v drogérii nezohnala ,tak som si kúpila Catrice. Ako nie je zlý ,ale mne dlho matný efekt nevydrží.

    Bio súťaž

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger