17. ledna 2016

bareMinerals | Matný Pudrový Makeup

Krásnou neděli vám všem!
Dnes jsem si připravila recenzi na matný makeup od značky BareMinerals, s kterou jsem zatím neměla ještě žádné zkušenosti, ale proto, že jsem až příliš dlouho poslouchala ze všech stran pozitivní ohlasy na tuto kosmetiku, jsem se začla pomalu rozhlížet po jejich sortimentu. Když jsem viděla tento matný makeup, věděla jsem, že hledání je u konce. Zoufale jsem již potřebovala nějaký makeup a tento se tvářil velmi dobře, tak jsem si ho nadělila pod stromeček.. A jak bych to shrnula? Přečtěte si dnešní recenzi, a třeba taky zjistíte, že tento makeup potřebujete. :-)

Obal se mi zpočátku zdál velmi složitý, ale když jsem se s ním po velmi krátké době naučila pracovat, není to nic těžkého. Jde vlastně o to, že jak otevřete černé víčko, tak ještě musíte pod ním otočit průhledným, plastovým kolečkem, aby jste otevřely makeup. To znamená, že je velmi těžké makeup normálně vysypat nebo cokoliv jiného. Je to super pojistka, pro nešiky jako já. :-D Jediné, co se může zdát trošku nevýhodou je to, že musíte makeup vyklepávat z kelímku ven, podle návodu by se měl vyklepávat do víčka, ale já ho normálně vyklepávám po trošičkách ven z dírek a štětcem aplikuji. Takhle je menší spotřeba, podle mě, a nestane se to, že by vám něco zbylo, protože kdyby něco zbylo, tak nevím, jak bych to dostala zpátky.. :D 



Aplikace se může zdát děsivá, ale je ve skutečnosti easy. Jde jen o to použít správný štětec. Já mám doma Expert Face Brush od Real Techniques (ve středu bude recenze na tento štětec), a musím říct, že to je ideální štětec a podle mě je s ním aplikace máček. Jen se může občas zdát, že v něm zůstává hodně makeupu, ale stačí jen třeba o ruku pár tahama zbytky makeupu vyklepat. 

Pigmentace je spíše slabá, ale makeup se dá vrstvit, takže žádný problém v tom nevidím. Já ho používám v kombinaci s korektorem od Catrice, který je můj oblíbený, a myslím si, že když dokonalosti zakryji korektorem a jinak použiji tento makeup, výsledek je skvělý. Pokud mám někdy pocit, že potřebuji spíše silnější krytí, dám cca 2-3 vrstvy, které nedokonalosti z větší části zakryjí. Makeup není voděodolný, takže jde snadno odlíčit bez sebemenší námahy. 

+
krásný finiš
lze ho vrstvit
balení, vhodné na cestování
škála odstínů
je velmi přirozený

-

Hodnocení: 5/5
Tento matný makeup můžete zakoupit zde
Co k tomuto makeupu ještě dodat.. Tento makeup se mnou jede až do Velké Británie, kde si spolu užijeme týden srandy. Ne, ale teď vážně. Tento makeup je mnohem skladnější, než můj Vitalumiere od Chanelu, který je velký a ještě ke všemu ve skle, takže je snažší ho rozbít. Kdežto tento makeup je mnohem lepší na cestování, a ušetří i více místa. Podle mě, bude výborný společník nejen na cesty, ale i na každodenní líčení. Já si ho velmi zalíbila, a pokud má někdo mastnější pleť, určitě si ho taky zamiluje. Vážně ho velmi doporučuji :-) Ještě ani neskončil leden a já už našla oblíbence roku 2016, velký úspěch, řekla bych. Pokud to takhle půjde dál, budu jen a jen nadšená. 

Máte zkušenost s nějakým sypkým makeupem?
Máte rádi matný finiš nebo spíše 'glowy' finish?

13 komentářů:

  1. Já používám jen sypký fixační pudr od Dermacolu, který si nemůžu vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá super. :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvěle, určitě vyzkouším!
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně by za vyzkoušení stál. :) S tím obalem ale asi taky chvíli budu bojovat. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Podle fotek i tvých slov vypadá úžasně. Mně ale v týhle formě makeup moc nevyhovuje, dávám přednost tekutému. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Se sypkymy makeupy zkusenost nemam, a vlastne ani s pudry, pouzivam vzdy ty slisovane :) Ale nevypada spatne, me laka vyzkouset mineralni makeup od Lily Lolo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Se sypkymy makeupy zkusenost nemam, a vlastne ani s pudry, pouzivam vzdy ty slisovane :) Ale nevypada spatne, me laka vyzkouset mineralni makeup od Lily Lolo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám zkušenost pouze se sypkým pudrem od Dermacolu. Nevím, jestli by mi tato forma make-upu vyhovovala, ale proč ho nevyzkoušet? ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  9. Minerálne púdre a makeupy sú skvelou vecou, len s nimi musíš vedieť pracovať. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog:http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Preferuji matný finish :) Také jsem nešika na takovéhle věci,držim pudr a hned křáp a všude je rozsypaný :D No vypadá rozhodně zajímavě :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  11. Jediná kosmetika, která je schopná mi regulovat a pomoci léčit - ne vyvolávat - akné a vyrážky. Dobře kryje a vypadá přirozeně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger