20. ledna 2016

Real Techniques | Expert Face Brush

Zdravím vás všechny,
dnes jsem si pro vás připravila samostatnou recenzi na jeden štětec, který jsem si pořídila k Vánocům. Dnes to bude trošku kratší článek, ale chtěla bych vám tu ukázat štětec, který teď používám každý den, díky sypkému makeupu od bareMinerals, který jsem vám v neděli ukazovala. Bez tohoto štětce bych si aplikaci nedovedla představit, takže dnes bych vám tu chtěla jen ukázat tohoto krasavce, který mi je takovým užitečným miláčkem.. :-)



Balení štetce je úplně super, má totiž konec plochý, takže si štětec můžete postavit na kosmetický stolek a mít ho tak vždy a kdykoliv při ruce. Bohužel ale je štětec velmi veliký, což je velká nevýhoda při cestování. Je velmi dlouhý, takže se ani nevejde do nějaké menší kosmetické taštičky.  Já osobně nevím, jak ho budu skladovat, až pojedu do Anglie. Budu ho muset snad hodit do nějaké speciální, tvrdší taštičky, protože se bojím, že se štětinky přeleží nebo se zkrátka něco stane. 


Štětinky jsou nejen heboučké a měkké, že by si člověk jezdil štětcem po tváři jen tak, ale jsou také velmi velmi husté, což znamená, že aplikace například právě výše zmíněného makeupu je velmi jednoduchá a precizní. Velmi dobře se se štětcem manipuluje, štětinky se ohnou podle toho, jak potřebujete - například v oblasti nosu, velmi snadno se dotanete z boků, nebo v těch záhybech, kam někdy může být těžké se dostat. Také velmi dobře se dostanou pod oči, takže nemusíte používat menší štětec na tyto místa. 

Mytí je nejjednodušší, ze všech štětců co mám. Nevím, čím to je, ale snadno se vymývá makeup ze štětin také velmi rychle schne! Většina mých štětců se ještě suší, zatímto tenhle krasavec mi už stojí na kosmetickém stole. Myslím si, že toto je velká výhoda, protože některé štětce schnou vážně dlouho, ale tenhle můžu velmi brzy používat, což velmi oceňuji, protože štětec používám každý den.

Aplikace s tímto štětcem je úplně super lehounká. Doslova. Štětec je totiž velmi lehoučký a proto je s ním velmi snadné manipulovat jakkoliv, některé štětce co doma mám - zpravidla ty méně kvalitní, jsou oproti tomuto těžké a hůře se s nima manipuluje. Úplně chápu, že blogerky s RT štětci vytváří perfektní a bezchybné looky, protože jestli je takový každý štětec, není divu, že se s ním dá vyloženě čarovat. 

+
husté štětinky
jemný, neškrábe
cena
design, můžete ho postavit na váš kosmetický stolek
je lehounký

není ideální na cestování


Hodnocení: 5/5
Tento štětec vám velmi doporučuji, pokud máte doma nějaký sypký makeup a potřebujete něco, čím se bude dobře nanášet. Mimo to, se dá použít i na pudr, protože se s ním skvěle dostanete na místa jako je nos nebo pod oči. Ačkoliv se cena zdá vysoká, ve skutečnosti je cena adekvátní kvalitě, a když si to vezmete, že za štětec od jakékoliv jiné nebo méně kvalitní značky můžete zaplatit za takový štětec až 400-500 Kč, myslím si, že je to skvělá cena. Navíc, určitě si ho zamilujete pro jeho hebkost a huňatost! 

Máte doma nějaký štětec Real Techniques?

7 komentářů:

  1. Moc hezká recenze!Myslím, že délka by mi ani nevadila. Hold na cestování se musí pořídit nějaký další ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá skvelo, pekná recenzia! Už dlhšie rozmýšľam nad štetcami od tejto značky.

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě by se mi také hodil :D Ráda bych vyzkoušela kvalitnější štětce.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. mně teda bohužel vůbec nesednul, moc velký na mě :(
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ten vypada dost kvalitne!:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu a budu rada kdyz se pridas:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  6. Presne tento istý štetec mám aj ja a nevie sa ho vynachváliť :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger