15. ledna 2016

Dermacol | Gabriella Salvete | Třpytivé Laky na Vánoce

Krásný pátek vám všem,
o Vánocích jsem vám ukazovala na instagramu i na blogu úžasné, třpytivé laky a slibovala jsem vám recenzi, kde bych vám o nich řekla něco více, protože to jsou rozhodně zajímavé a nádherné laky, které vypadají naprosto peckově. 


První lak je Dermacol. Tenhle lačík má neuvěřitelně pidi balení, že si říkám, že vydrží tak maximálně 3 nalakování. Jeden tento malinký lak stojí 50 Kč, což je celkem moc, když vidíte, jak malé balení tohle je. Klidně bych brala tenhle lak v normální, velké verzi, protože to je vážně unikátní barva, kterou jsem v drogeriích ještě nikdy neviděla. Naprosto skvělá na Vánoce, ale dokážu si představit nosit jí i v létě. Co se výdrže týče, na nehtech dá tak 3-5 dní, což je podle mě slušný výkon.

Lak dělá pískový efekt, takže je po povrchu hrubý, což znamená, že odlakovávání nebude úplně pohádka. Každopádně, pokud znáte alobalovou metodu odlakovávání, tak vás ani pískový lak neodradí. Co se týče krytí, to je takové průměrné. První vrstva dost bídná, druhá vrstva už dobrá, ale stále to není ono. Na fotce mám 3 vrstvy, což mi přijde ideální a nejlepší.  Lak mi ani po 3 vrstvách tolik neubyl, jak by člověk asi očekával, ale nejsem si jistá tím, že lak vydrží tolik už jen proto, kolik vrstev vyžaduje.  

Hodnocení: 3,5/5



Druhý krasavec je tenhle překrásný lak od Gabrielly Salvete z kolekce Circus, což je kolekce se spousty nádherných třpytivých laků. V drogeriích jí najdete už velmi dlouho, ale já až poměrně nedavno si pořídila tenhle lak v odstínu 05 Magic Show. Je to ta nejkrásnější fialová barva s třpytkama, která na černém laku vespod působí galaxy dojmem. Určitě vám doporučuji tenhle lak skvěle se lakuje, v jedné vrstvě kryje velmi dobře (viz fotka) a také vydrží. Lak vydržel na nehtech v původním stavu celý týden, pak už se začal postupně loupat, ale myslím si, že tohle je bomba. Gabriella zkrátka laky umí, pískové i tyhle třpytkaté mi vždy vydrží nejdéle.


Na fotce vidíte jen jednu vrstvu černého laku a a jednu vrstvu Magic Show, tahle dvojice spolu tvoří krásný galaxy dojem, a musím říct, že naprosto miluju tenhle lak a tenhle efekt. 

Hodnocení: 5/5



Máte rádi třpytkaté laky? :-)

12 komentářů:

  1. Neviem ktorý z nich vyzerá krajšie :O ♥
    MIMLOVEE

    OdpovědětVymazat
  2. Oba vyzerajú vážne nádherne!
    http://hellomynameisev.blogspot.sk/2016/01/whats-in-my-cosmetic-bag.html

    OdpovědětVymazat
  3. Oba laky vypadaji dost pekne. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Ten galaxy je uplne perfektni, asi ho potrebuju *heart eyes emoji*

    OdpovědětVymazat
  5. Já je moc nemusím, nemám totiž ráda to odlakovávání...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, občas to je pruda, ale alobalová metoda vyřeší vše :)

      Vymazat
  6. Ten modrý je vážně dokonalý! Ale já se těmto lakům vyhýbám kvůli odlakovávání.

    Rimmel London Lipstick

    OdpovědětVymazat
  7. jééé to jsou krasavci :)) ten Dermacolí mám taky, tak ho musím brzy nalakovat :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger