29. listopadu 2015

BATISTE | Suchý Šampon Fruity & Cheeky

Krásnou neděli vám všem,
ani nepamatuju, kdy jsem naposled na blogu psala nějaký článek zaměřený na vlasy. Upřímně, já moc na vlasovou péči nejsem, od té doby co si nebarvím vlasy používám pořád to samé a tím to končí, už nemám ani roztřepené konečky, abych používala nějaké masky atd., ale čas od času se člověku nechce si mýt hlavu, i když to zkrátka je nutné, a proto je nejpohodlnější řešení použít suchý šampon. Upřímně nechápu, že jsem do teď žila bez suchých šamponů a myslím si, že můj život už nikdy nebude stejný. Batiste třešňový suchý šampon mi změnil život, a pokud jste občas líné i vy, umýt si vlasy, nebo prostě nebyl čas, to už je jedno.... přečtěte si článek, třeba vám změní život jako mě. :D


Balení všech suchých šamponů od Batiste je boží, strašně se mi líbí všechny varianty, ale tenhle třešňovej a "cheeky" šampon má asi nejhezčí obal, nebo respektive nejroztomilejší. Jinak k balení víc asi nedodám, je zkrátka fajn, líbí se mi. Co se vůně týče, ta je naprosto geniální. Je to strašně boží, příjemná a třešňová vůně, která vám vlasy rozvoní na celý den, a kdo by nechtěl vonět po třešničkách. 


Teď už k aplikaci. Sprej by se měl sprejovat cca 30 cm od vlasů, poté rozčesat a nakonec už jen nastylovat podle toho, jak si sami vyberete. Než jsem si přečetla postup, šampon jsem stříkala tak z 15 cm a divila jsem se, proč mám bílý pruh ve vlasech, který nejde vyčesat. Musela jsem vzít papírový kapesník a otřít to do něj, abych neměla prostě bílé vlasy :D Když jsem pochopila, že se to stříká z větší dálky, už jsem stejný problém neměla, nebo alespoň ne v takové míře. Vždy je nutné vlasy rozčesat, protože pak tam ty bílé skrvrny budou. Proto odebírám 0,5 bodů, protože někdy je možné že si nevšimnete nějakého místa a budete chodit po městě s bílým flekem ve vlasech :D 

Výsledek na vlasech vydrží maximálně den, ne víc, prostě to je jen řešení pro určitý den, kdy jste si nestihly nebo se vám nechtělo umýt si vlasy. Rozhodně to není na pravidelné používání jako že by jste si vlasy myly jednou za měsíc a mezitím používaly suchý sprej.. tak to bohužel nefunguje a nešlo by to :D Pokud vás nebere třešňová vůně, tak Batiste má v nabídce spousty jiných variant, třeba pro blond nebo hnědé vlasy, což je určitě super, a stojí za to, aby jste to omrkly. 

Hodnocení: 4,5/5
K zakoupení na parfums.cz v různých velikostech i variantách, navíc cena je nižší než v drogeriích, takže rozhodně doporučuji koupit šapon tam. 

Tenhle šampon mi změnil život, a vám ho změní taky. Není nic pohodlnějšího než nasprejovat si šampon do vlasů ráno, když zjistíte, že máte mastnější vlasy než večer, nebo prostě vlasy bez objemu... nebo oboje dohromady, tohle všechno vyřeší suchý šampon. Je to ta nejpohodlnější varianta  mytí vlasů, a myslím si, že třeba cestovní balení by v kabelce nemělo chybět nikomu. Proto vám všem doporučuji tenhle šampon, a myslím si, že všem padne a všechny budete nadšené jako já.

Používáte suchý šampon?
Máte zkušenosti s šampony Batiste?

12 komentářů:

  1. Občas suchý šampon používám. Momentálně mám od Amica a je to snad nekonečné balení. :D Ve spreji jsem měla suchý šampón od Syoss, ale moc mi nevyhovoval, tak se bojím koupit nějaký další ve spreji. Ale na Batiste slyším celkem jen chválu. Tak uvidím. :)

    JENNYTAILOR

    OdpovědětVymazat
  2. Suche sampony pouzivam, Batiste jsem jeste nezkousela, tak snad se k tomu brzo dostanu, kdyz uz jsou i v drogerkach :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám a je boží xD Přesně jak píšeš, když je prostě člověk líný, je to ideální řešení xD

    OdpovědětVymazat
  4. Jo take jsem si velice oblibila suchy sampon. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. tak isto mi Batiste zmenil život, priznávam :D ..ale teraz keď mám doma aj čerešňový aj nejaký kvetový (nepamätám si meno :D ) ..som si vlastne uvedomila,že najlepší je ten originálny bez vône..tieto s príchuťami mi neprídu už také silné ako ten originálny..alebo sa to len možno mne zdá:)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  6. Já už svůj první Batiste mám taky.. mám variantu na tmavé vlasy.. a jsem nadšená, když ho použiji tak mi vlasy vydrží další 2-3 dny.. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já žila do loňského roku taky bez suchých šampónů a nechápu, jak jsem to zvládla! Před pár týdny jsem si pořídila tento a jiný už nikdy! Je perfektní :) Akorát mě naopak vydrží dny klidně dva s tím, že ten druhý den to většinou vypadá ještě lépe :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle šampon jsem si koupila před 1měsícem a jsem sním naprosto spokojená:)
    Používám ho jen když chci větší bojem nebo jemnější vlasy aby nevypadali příliš mastně a opravdu funguje:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tyto šampony ted vidim všude, hlavně na blogách.... ale já nevím, suchý šampon jsem nikdy nezkoušela a ani mě to neláká :)

    OdpovědětVymazat
  10. Asi bych ho potřebovala, protože tolikrát jsem vážně líná si umýt vlasy jen kvůli tomu, že je mám u kořínků trošku mastnější a na mých tmavých vlasech je to bohužel hodně divit. A teď, jak si vlasy nechávám odrůst, tak se mi pochopitelně mastí i víc. Už dlouho o tomto šampónu přemýšlím, ale zatím jen čekám na tu chvíli, kdy si fakt řeknu, že ho mega potřebuju :D :)
    Hezká recenze!

    OdpovědětVymazat
  11. V životě jsem suchý šampon nevyzkošuela, ale batiste asi zkusit musim, pač o nich čtu všude :D :)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger