8. dubna 2015

NARS TUTORIAL

Krásnou středu vám všem,
dnes je to tady. Dnešní den se zapíše do dějin, prosím o famfáry, připravit konfety a šampáňo. Pokud vám to uniklo, tak dnes jsem vydala své historicky první video, které jsem natočila. Je to tutorial, kde vám ukážu, jak na jemné vínové líčení. Já doufám, že se vám video bude líbit, prosím, mějte na vědomí, že je to mé první video, a jsem si vědoma toho, že není dokonalé, že některé části nejsou úplně zaostřené a že líčení není "nic extra", ale myslím si, že na první video to zase tak otřesné není. Do komentářů mi napište svůj upřímný názor, a já se budu snažit příště video natočit lépe.



Produkty NARS seženete na parfums.cz

|| Products used ||
Chanel - Vitalumiere 
Makeup Revolution Eyerbrow Palette
Elf - Eyelid Primer
theBalm - Nude Tude
theBalm - Cabana Boy
theBalm - Mary Lou Manizer
Brushes - eBay, Forever 21, Real Techniques, Urban Decay
NARS - Lipstick in Afghan Red
NARS - Eyeshadow Duo in Kalahari
NARS - Liquid Eyeliner
NARS - Eyelash Curler
NYC - Powder in Translucent
Sleek - Vintage Romance
Sleek - Contour Palette


Chtěli byste ještě nějaké video? Už mám pár nápadů pro minimálně další dvě líčení, které bych natočila, ale pokud o to nebude zájem, tak točit samozřejmě nebudu. Mějte se krásně!

14 komentářů:

  1. Ahoj, co se týče líčení tak to se mi líbí moc, tak bych se taky chtěla umět nalíčit:))
    I zpracování (střih a tak) mi přijdou dobré, jen opravdu ta ostrost - kdyby to bylo celé dobře zaostřené, bylo by to super, ale to víš:) Já bych ještě přivítala někde napsaný seznam produktů, které jsi použila, často se podle toho řídím a inspiruji a pak hledám v seznamu produktů, než abych to složitě zpětně hledala ve videu.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, já koukala na video tady na blogu a teď koukám že na YT ten seznam produktů je, super.

      Vymazat
    2. Ahoj, děkuji moc, také mě ta ostrost hrozně štve, zjistila jsem to až při střihání no, půlka videa je k ničemu, ale jako.. říkám si, že to není to nejhorší video na youtube :D :) Příště se z toho určitě poučím a snad to už vyjde podle plánu :D :) Jinak ten seznam jsem dala jen pod video, protože jsem si říkala, že to bude takový nejsnažší ale dám ho i sem pod video :)) Děkuji za poznámku, měj se krásně!

      Vymazat
  2. Me se liceni (ta rtenka ma perfektni odstin ♥) i zpracovani videa moc libilo, krome toho spatneho zaostreni nemam co vytknout, na prvni video je to podle me super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, opravdu moc! :) To (ne)zaostření mě hodně štve, ale teď s tím už nic neudělám :(

      Vymazat
  3. Moc pěkné! :) Umíš opravdu krásně malovat. Jen toho je na mě až moc, bála bych se, že se mi oči roztečou a budu vypadat jak kašpar :D. Ale to říká někdo, kdo si dá maximálně řasenku a v poslední době už ani to :D. Každopádně Tobě to opravdu sekne a smekám, jsi šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji hrozně moc!
      Stačí dát primer, a stíny celý den drží jak přibité, dokonce i v práci, žádné roztékání ani drolení :) I když je asi rozdíl se takhle nalíčit v zimě a v nějakém pařáku, to věřím, že stíny nevydrží v původním stavu celý den... :)
      Ještě jednou děkuji!

      Vymazat
  4. video sa ti teda podarilo a krásne si sa namalovala ;)
    začínam s blogom, dúfam že sa prídeš pozrieť a napíšeš mi do komentáru nejaké tie rady alebo názory na môj blog ;)

    OdpovědětVymazat
  5. pekna linka!
    pozri moj novy glamour post www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  6. To je neskutečný, jak to zvedne oko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. líčení je prostě prostředek, kterým ze sebe dokážu udělat každý den jiného člověka, a to na tom zbožňuju :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger