29. března 2015

LONDON YOU STOLE MY HEART

Krásnou neděli vám všem přeji,
dnes tu pro vás mám pár fotek z Londýna, odkud jsem se minulý týden vrátila. Hned na začátku chci říct, že Londýn mě absolutně okouzlil. Ani jsem nečekala, že bych se do tohoto města tolik zamilovala, čekala jsem, že to bude něco jako Paříž, pěkný ale tím to končí. Ve finále jsem se do Londýna zamilovala tolik, jako do žádného jiného města, které jsem kdy navštívila. Londýn je naprosto dokonalé město. Londýn jsem měla už od srpna naplánovaný, protože All Time Low ohlásili natáčení nového DVD právě ve Wembley Aréně, ale díky tomu, že se lístky vyprodaly během 8mi dnů, jsem si vůbec nebyla jistá, že bych se na konceert dostala. Nakonec jsem lístky sehnala, takže jsem měla možnost zúčastnit se natáčení DVD, ale o tom se tu moc rozepisovat nebudu. Z Londýna jsem si mimochodem také odvezla horečky a neuvěřitelnou chřipku, která mě úplně skolila.

Tohle byla vlastně taková první dovolená bez rodiny, kdy jsem opravdu byla s kamarádkama v cizím městě a naprosto skvěle si to užila. Lodnýn je kouzelné město, a nedokážu si představit lepší místo na první "parentless" dovolenou. K fotkám se mi nechce psát moc dlouhé popisy, takže to jen tak stručně popíšu. První den jsme teoreticky prošly všechny možné památky, a myslím si, že jsme nachodily minimálně 30km :D Jako první jsme prošly Picadilly Circus, Trafalgar Square, a okolo Big Bena jsme prošly podél řeky k St. Paul's Cathedral a nakonec až k Tower Bridge a mezitím jsme navštívily dvě muzea, a ačkoliv bylo nádherně, od řeky hrozně foukalo, a byla strašná zima. Takže doporučuji, pokud půjdete podobnou trasou, pořádně se oblékněte a sepněte si vlasy, protože jinak vám budou vlát všude :D

King's Cross

Picadilly Circus

National Gallery


Do National Gallery jsme se šly podívat jen na Van Gogha, a musím říct, že jsem čekala víc obrazů od něho. Myslím, že tam byly jen 2-3, a ani jeden z nich nebyl můj nejoblíbenější Starry Night, který jsem opravdu chtěla vidět.


Trafalgar Square a v pozadí můžete vidět i Big Bena


Pokud jste viděli Noc v Muzeu 3, tak tady můžete obdivovat se mnou tyhle lvi, kteří se v tom filmu objevili taky.


Cihlové stavby mi nikdy nepřišly nijak extra pěkné, ale co jsem je viděla na živo, naprosto jsem se do Britské architektury zamilovala. Líbí se mi, že celý Londýn je vlastně perfektně poskládán do rovnováhy moderní architektury a historické, a musím říct, že naprosto nádherně vypadají všechny ulice, které v sobě mají cihlové domy. V Paříži jsem byla unešená architekturou poměrně dost, ale tohle to rozhodně převyšuje!

Nádherná škola!

St. Paul's Cathedral


The Globe (Shakespearovo divadlo)

Tower Bridge
Další dny jsme navštivily i Buckingham Palace, který mě zas tolik nenadchl. Krásné pro navštívení, ale v Londýně mi přišlo milion míst mnohem zajímavějších. 

Buckingham Palace


London Eye, Temže a Big Ben na závěr. 

London Eye

"Londýnský Orloj"
Chtěli by jste ještě další článek, kde bych ukázala víc fotek a přidala i fotky z koncertu?

Děkuji webu blogger.com za naprosté zničení kvality těchto fotek, které jsem hodiny upravovala, fakt díky. Znovu už je ale upravovat nebudu, takže se omlouvám za to, že se zdají méně kvalitní.

Byli jste někdy v Londýně?
Jaké je nejkrásnější město, které jste kdy navštívili?

8 komentářů:

  1. Londýn miluju, byla jsem tam dvakrát, ale doufám, že ne naposledy:)
    Mimochodem my jsme tenkrát z Londýna dovezli prasečí chřipku..;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD Tak to je taky pěkný, dovést prasečí chřipku no :DDD
      Londýn je jedno z mála míst, které mám chuť navštívit znovu :) Ani Paříž na mě tolik nezapůsobila, jako právě Londýn.

      Vymazat
  2. Nadherne fotky, taky se chceme podivat do Londyna kdyz uz jsme v te Anglii. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nebudeš zklamaná, Londýn je nádherný!

      Vymazat
  3. No teda, to muselo byt super :-) Ja tam byla se skolou myslim v 7.tride, ale v te dobe jsem si to samozrejme jeste nedokazala uzit natolik co dnes, hned bych tam jela znova, chtela bych se podivat do muzea voskovych figurin Madame Tussaud :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsme ani nešly, protože je to jednak drahý (kolem 20 liber tuším) a ani mi nepřišly ty exponáty tak super, abych dala tolik peněz za to.. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger