27. března 2015

WHAT'S IN MY BAG?

Krásný pátek vám všem,
dnes tu pro vás mám takový oddychový článek , v kterém bych vám ráda ukázala produkty, které nosím v (nejen) kosmetické kabelce. Stráášně dávno jsem podobný článek psala, a tenkrát se zdál velmi úspěšný, tak jsem se rozhodla, že ho udělám znovu, s tou výjmkou že tentokrát použiju kvalitnější fotky - vzhledem k tomu, že v předchozím článku jsem fotila asi na hodinky, protože ta kvalita je katastrofální. V tomhle článku vám ukážu, co patří k mojí "výbavě" každý den a také co jsem si z těchto věcí brala na výlet do Anglie. 


Jako první  vám ukážu svou kosmetickou kabelku. Konkrétně používám na paletku růžovou taštičku z Cosmopolitanu, protože se do ní akorát vejde Nude Tude nebo Naked paletka. Dále používám dvě taštičky, které mi dorazily z úžasného eshopu neceser.cz 

Většinu téhle výbavy jsem si vezla i do Anglie, a kdybych neměla tak těžký kufr, tak si vezu opravdu všechny tyhle produkty, právě proto, že jsou moje nejoblíbenější a nejčastěji používanější. V první eko taštičce mám produkty jako je pudr, make up, stíny na obočí, štětce a rozjasňovač. Ne, že bych se bez make upu, pudru a rozjasňovače neobešla, ale jsou to prostě produkty, které používám velmi často a už tak trochu patří k mé rutině. V další taštičce mám řasenku a produkty na rty. Mezi ně patří třeba moje nejoblíbenější Wicked matná rtěnka od Lime Crime, konturka na rty právě v tomto odstínu, protože je snažší si rty prvně načrtnout, vzhledem k tomu že Wicked jde velmi těžko umazávat, když vám ujede ruka. Dále tam mám mou velmi oblíbenou Avon rtěnku a balzám Crazy Rumours. 


A jako poslední věc, kterou u sebe mám (téměř) vždy je nějaký parfém, nebo tělový sprej jako je na fotce, můj oblíbený Victoria's Secret Love Spell. Trošku mi vadí strašně velké balení, který tento sprej má, proto je podle mě ne moc vhodný na cestování, protože zabírá hodně místa, takže jsem si do Anglie s sebou brala Dream od Marca Jacobse.  

Mrkněte na eshop neceser.cz, kde najdete spousty nádherných kosmetických taštiček, ty moje jsou dokonce eko - z recyklovatelného materiálu. 



Jinak co se týče normálního nošení, v kabelce mi nikdy nechybí tyto věci.
iPad, do kterého si stahuji filmy/seriály, hry, knížky, a momentálně si tam i zapisuju učivo (většinou), protože nám ve škole odpojili wifi.. :D Peněženka je asi jasná, tuhle Dakine mám už od 15tých narozenin, a brzo jí budu muset vyměnit, ačkoliv k ní mám sentimentální vztah, a vyměnit jí bude velmi těžké. Dále nezbytností je pro mě manikůrka, krém na ruce a antibakteriální gel (nebo pěna), protože nesnáším suché ruce, nesnáším záděry a když se chci najíst, a nemám po ruce umyvadlo, tak musím použít právě antibakteriální gel. Nějaký balzám na rty je jeden z  mých nejdůležitějších kámošů, protože mám suché rty a časo je musím nějak opečovávat. Kapesníčky se snažím nosit také pořád, ačkoliv s mou pamětí se většinou stává to, že je zapomenu v druhé kabelce... Diář je pro mě další nezbytností - zapisuji si tam různé písemky, kdy chodím do práce, narozeniny a prostě všechno, protože já a paměť spolu už dlouho moc dobře nevycházíme, a proto s sebou nosím i propisku, abych si to mohla kdykoliv zapsat. Průkazku na autobus také nosím pořád, protože ne vždy jezdím autem do školy/ze školy, a když už řídím, musím mít brýle - proto je také nosím pokaždé u sebe. Jsem, tak trochu, slepoň a bez nich jsem ztracená - a i přesto je nosím jen na řízení. No a nakonec u mě najdete většinou nějaký parfém - nebo momentálně tělový sprej Love Spell od Victoria's Secret, který naprosto miluju. 


Co s sebou nosíte vy naprosto vždycky?
Chtěli by jste článek s fotkami z Anglie?

12 komentářů:

  1. Pěkný článek:) Většinu věcí mám podobných-paletku, rozjasňovač, pudr.. A máš moc pěkný obal na mobil:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr je podle mě taková nutnost, pokud má člověk mastnější pleť (jako já), asi bych se bez něj neobešla. :)
      Děkuji! :)

      Vymazat
  2. Já s sebou nosím žvýkačky nebo nějaký bonbon a ještě mokré kapesníky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bych si s tímhle nevystačila, vždycky musím mít u sebe všechno, protože "co kdybych náhodou tohle všechno potřebovala" :D

      Vymazat
  3. Takové články mám moc ráda, baví mě koukat k jiným lidem :-) ovšem já jsem bordelář, většinou nosím v kosmetické taštičce jen nějaký brufen, žvýkačky, desinfekční gel a max nějaký balzám na rty. Rtěnku hodím vždycky někde do kabelky a to je tak všechno, co mám u sebe.

    Maru Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě vždycky baví koukat k jiným lidem, hlavně třeba takovéhle články - porovnávám co v kabelce nosím já a oni :D Tak alespoň máš lehkou kabelku, a nemusíš se tahat s moc věcma :) ;)

      Vymazat
  4. Miluju tento typ "šmírovacích" článků :) Jinak mě zaujaly ty kosmetické taštičky z eshopu Neceser. Musím se na ty stránky mrknout, třeba mi nějaká taky padne do oka :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti nějaká zalíbí, mají nádherné taštičky :))

      Vymazat
  5. Vždy s sebou mám hřeben, peněženku, sluchátka a mobil. Mimochodem, tělový sprej od VS si chci v dubnu koupit, ale pořád nevím jaký. :/
    A článek o Anglii bych chtěla :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, na sluchátka jsem zapomněla! :) Myslím, že jakýkoliv sprej vybereš, nebude to krok vedle :)

      Vymazat
  6. já v kabelce nosím všechno jen ne to, co zrovna potřebuju :D klasika... těžce závidím Lime Crime! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že neustále potřebuju všechno :DDD :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger