31. ledna 2015

INSTINCT FORBIDDEN

Krásnou sobotu vám všem přeji,
doufám, že po náročné první polovině školního roku aspoň trochu relaxujete a užíváte si víkend, protože nevím jak vy, ale já jsem ráda, že už je tohle pololetí za mnou. Každý rok je pro mě škola větší a větší trest a přijde mi, že mi rve mozek na milion malých částí. Nevím, jak zvládnu tohle pololetí, ale doufám, že bude o něco lepší a to nejen ve známkách ale i prostě...ve všem. Taky máte na konci pololetí takovej pocit "svobody", než se začnou psát další písemky? :D Ale teď už k dnešnímu článku - dnes tu mám pro vás recenzi na tenhle parfém od Avonu, který jsem někdy v září vyhrála v jedné giveaway a musím říct, že jsem poprvé našla vůni od Avonu, která mi přijde, že voní a dá se nosit. Většinou mi totiž voňavky od nich lezou na mozek, strašně mě z nich bolí hlava a prostě mi nevoní ale tohle je snad jedna ze dvou, které se mi moc moc líbí a dost mi i voní! Možná víte, už z předchozích článků, že Avon moc nemusím a to se díky téhle voňavce sice nezměnilo, ale musím říct, že jsem změnila názor na to, že Avon neumí dělat parfémy. 

Začnu klasicky, opět balením. Myslím si, že u parfémů je tak trochu podmínkou, aby byly nějakým způsobem originální. Neřekla bych, že tohle je nějak extra výjmečné balení a že by mě naprosto nadchlo, myslím si, že je to takové klasické balení - prostě si myslím, že to není nic extra co by přitahlo pozornost člověka, ale ani si nemyslím, že je to nějaké "nic moc balení". Prostě takový střed, nenadchne ani nezklame.

Výdrž vůně je podle mě dost slušná, na to, že je to Avon. Vůně vydrží tak 5 hodin, a potom se začne pomalu ztrácet, takže tak 6 hodin než není vůbec cítit. Musím prostě říct, že mě to překvapilo a nečekala jsem, že by nějaký Avoňácký parfém držel takovou dobu. Upozorňuji vás ale na to, že ze začátku (prvních asi 15 min) je parfém dost silný a může z něj trošku bolet hlava, pokud to člověk přežene. Tím nemyslím, že by parfém smrděl v tuhle chvíli ale prostě je příliš silný a než se "rozleží" a "usadí" tak to chvilku trvá a do té doby prostě otravuje vzduch okolo. I když je pravda, že je možná lepší dát parfému méně, a za chvíli ho aplikovat jakoby znova, aby se tomuhle předešlo, ale kdo má na tohle čas... :D

Ve složení je napsaná dokonce i vanilka, a vzhledem k tomu že já vanilkové vůně miluju, moc jsem se těšila na vyzkoušení. No, ve finále tam samozřejmě po vanilce nebyly ani stopy, spíš cítím hodně tu levanduli. 

Popis :
" Avon Instinct Forbidden je parfemovaná voda pro sebevědomé ženy, které chtějí být sexy. Palmový háj, v němž se můžete ocitnout pokaždé, když své tělo ověnčíte tímto esenciálním elixírem mládí. Intenzivní a velice pronikavá vůně, které neodoláte vy, ani nikdo jiný.
Parfemovaná voda pro ženy Avon Instinct Forbidden je vyjádřením přirozeného půvabu. Balada o pokušení a zakázaném ovoci, jež nyní máte možnost okusit na vlastní kůži. Postarejte se o to, že se cedrové dřevo, gardénie a červené ovoce stanou vaší vírou, láskou a cestou za poznáním. Nechte na své tělo dopadat prachový závoj vonné esence, jež se za vaším tělem potáhne ještě hodně dlouhou dobu. 

Hlava
citron
Srdce
červené bobule, gardénie, levandule
Základ
vanilka"
Hodnocení : 3,5/5
Tenhle parfém bych vám moc doporučovala, protože si myslím, že za tu cenu je to pěkná koupě a prostě jako dárek si myslím, že by takový parfém moc potěšil. Pokud máte rády levné ale dost dobře vonící parfémy, tohle je právě ta pravá. Dokonce i mojí mamce se tahle vůně tak líbila, že mi jí nenápadně chodila krást, do té doby, než jsem jí pořídila její vlastní. Opravdu musím uznat, že Avonu se tohle povedlo a prostě to je jedna z těch vůní, co nevoní lacině ani silně, je to takový ten parfém do kabelky, který můžete používat do školy, do práce, na party, na rande, prostě kamkoliv si přejete. 

Tenhle parfém seženete například na parfums.cz

Máte rády Avon?
Jaký parfém používáte nejraději?

4 komentáře:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger