29. ledna 2015

MOTD| ARABIAN NIGHTS

Krásný čtvrtek,
dnes tu je po delší době MOTD, kde bych vám ráda ukázala líčení z dnešního dne. Když jsem viděla tohle (podobné/skoro stejné) líčení u GetTheLouk, věděla jsem, že ho musím taky zkusit. Neuvěřitelně mě dostala ta fialová spodní linka, která vypadá naprosto božsky a já si řekla, že to taky vyzkouším. Poslední dobou se dost vyžívám ve své paletce 120 stínů, o které jsem vám už psala, takže i dnes jsem z ní vzala fialový a modrý stín, který se mi na tohle líčení zdál nejvhodnější. Původně jsem se hrozně bála, že budu vypadat jak s monoklem a že všichni budou na mě na ulici koukat, nakonec jsem teda podle mě moc pěkně udělala linku tak, že nevypadá jak monokl a kupodivu se za mnou nikdo na ulici ani neotáčel :D Doufám, že se vám líčení bude líbit tak moc, jako se líbí mě :)




Products used :
Uma - white eyeliner


Jak se vám tohle líčení líbí?
Odvážily by jste se na tehle look?

6 komentářů:

  1. Krásné líčení, fakt se ti povedlo. Ta spodní linka tomu dodává šťávu :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si oci vyrazne nelicim ale tobe tohle moc slusi, povedlo se ti to! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle se ti opravdu povedlo!! Oooo bože, kéž bych se i já uměla takhle namalovat. je to krása!! :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné líčení, ale chápu Tvé obavy - na mě je to dost výrazné, protože povětšinou nosím dost neutrální make-up a tohle je prostě wow! každopádně v tom nejlepším smyslu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger