21. prosince 2014

THE BEST OF 2014

Krásnou neděli vám všem přeji,
dnes jsem si pro vás připravila článek s deseti nejlepšími produkty za rok 2014, které podle mě byly ty nejlepší co jsem si zakoupila nebo dostala. Článek jsem původně chtěla dát až "příští rok" (na začátku roku 2015) ale rozhodla jsem se ho dát už teď, aby jsme to měli ještě v roce 2014. 
Podle mě, byl rok 2014 na mém blogu takový nejvíc "zlomový", protože díky zrcadlovce mé fotky začly vypadat k světu, články měly nějakou hloubku a daly se číst. Je úžasné sledovat, jak se během jednoho roku vyvíjely mé články, fotky a přístup ke kosmetice. Také se zvedlo dost číslo pravidelných čtenářů a za to vám moc děkuji, jsem strašně ráda, že mě alespoň někdo čte. Do nového roku bych chtěla články ale ještě víc zlepšit a tak vás žádám, aby jste mi prosím do komentářů napsaly, co vás na mém blogu nejvíce baví/nebaví, co by jste tu chtěly vidět, o čem bych měla více psát a třeba jestli by jste chtěly, abych začla dělat nějaké "tagy". 


Micelární voda od Garnieru
Nejlepší micelární voda, kterou jsem doposud vyzkoušela. I když jí momentálně silně šlape micelárka od Mixy na paty, ale uvidíme, ještě je čas na to určit, která byla lepší. Tahle micelárka mi totiž krásně nejen pleť odlíčila ale i vyčistila a musím říct, že to je podle mě velká výhoda. Ušetří to spousty kroků a navíc i peněz, protože si nemusíte kupovat dva produkty. Podle mě je tato micelárka jedna z nejlepších v drogerii - a možná i nejlepší. Určitě jí vyzkoušejte, pokud jste jí doposud nezkusili.



Vintage Romance od Sleeku
Pefektní paletka, s naprosto skvělýma podzimníma/zimníma odstínama, používám jí velmi často a koupě absolutně nelituji. Je naprosto úžasná, má skvělou pigmentaci a dlouho vydrží, co víc si přát. Pro mě se během tohoto roku stala naprosto nepostradatelným parťákem a díky ní jsem se zamilovala do věcí od Sleeku.


Milani tvářenka
Díky téhle tvářence jsem objevila kouzlo tvářenek. Tahle tvářenka mi otevřela oči a poznala jsem, co to pořádná pigmentace znamená. Pokud jste tuhle tvářenku ještě nezkusily, tak opravdu zkuste. Stačí se štětcem pouze dotknout tvářenky a ta má už na sobě tolik produktu, že vám to bude na jednu tvář stačit. Ano, opravdu tak dobrá tato tvářenka je a já musím říct, že tuhle tvářenku budu asi používat minimálně do konce života a ještě jí zdědí moje děti, protože nemám žádnou šanci na to, abych vypotřebovala takové množství produktu.


Sérum Realash
 Na blogu jsem ohledně tohoto séra několikrát psala chválu na celkově Realash sérum. Naprosto boží boží boží věc díky které mám teď naprosto úžasně dlouhé řasy, které vypadají jako umělé. Sérum používám od srpna a opravdu je vidět to, že řasy mám jak kdybych je měla nalepené. Pokud chodíte třeba na prodlužování řas, vykašlete se na to a kupte si tohle sérum. Jedna lahvička vás vyjde na 1100 Kč celkem a vydrží vám půl roku, což je podle mě naprostá bomba. Opravdu vám tohle sérum doporučuji, protože funguje a to naprosto perfektně. 


TheBalm "BalmJovi" paletka
O téhle paletce jste u mě na blogu určitě četli, jsem z ní naprosto unešená a naprosto jsem se do ní zamilovala. A vlastně celkově do značky theBalm. Obsahuje naprosto perfektní stíny, rozjasňovač, tvářenku a navíc balzámy na rty. Tohle je opravdu dokonalá paletka a já si dokážu představit s ní cestovat, protože obsahuje jak jemné tak i více tmavé stíny a prostě vše, co k líčení potřebujete. Pokud theBalm neznáte, tuhle paletku určitě omrkněte, pigmentace je naprosto perfektní, a navíc všechny produkty the Balm jsou cruelty free. 


Alverde gel na obočí
 Tenhle gel bych doporučila každému, kdo si trochu potrpí na upraveném obočí. Podle mě je naprostou nezbytností a já nechápu, jak jsem do letošního roku mohla žít bez toho, abych použila gel na obočí. Konečně teď mé obočí má nějaký tvar a tento tvar vydrží celý den. Díky tomuhle obočí mám opravdu zafixovaný tvar po celý den a díky tomu, že není transparentní tak ho u mírně obarví. Mám odstín blond, a ten se skvěle hodí na mé obočí, je to taková světlounce hnědá a prostě obočí díky tomuhle gelu vypadá skvěle. 


Tělové spreje Victoria's Secret
Nejlepší věc na světě. Tělové spreje VS mě naprosto dostaly a já si teď nedovedu život bez nich představit. Doma mám už tři a nedokážu popsat jak moc jsem se do nich zamilovala. Nejlépe mi voní Love Spell. Jsou to opravdu perfektní vůně, a musím vám prozradit tajemství, že hodlám vyzkoušet co nejvíce druhů těchto vůní. Skvělá věc je hlavně to, že vydrží strašně dlouho - můj Strawberry and Champagne používám prakticky denně půl roku a pořád tam ještě tak na dva měsíce mám, a výdrž je skvělá obzvlášť "na těle", kde vydrží vonět až 5 hodin. Opravdu skvělý produkt a za tu cenu se prostě vyplatí. Určitě jeden tělový sprej vyzkoušejte!


Naked 2
Tady není snad co dodat, Naked 2 je moje nejoblíbenější paletka vůbec. Během tohoto roku jsem se do ní opravdu zamilovala a musím uznat, že jsem díky ní propadla zlatým stínům, které se mi díky této paletce rozrostly jak blázen. S touhle paletkou vytvořím téměř jakýkoliv look, ať už dramatický, kouřovky, jemné nude líčení nebo nějaké třpytivé podzimní líčení. Tahle paletka je prostě naprosto dokonalá, univerzální a myslím si, že by nikomu doma neměla chybět a každá by si na ní měla našetřit protože je to opravdu něco, co bude člověk vždy používat s radostí a hlavně tahle paletka vydrží podle mě opravdu spoustu let, protože já jí používám velmi často a pořád na ní téměř není vidět to, že je tak často používaná. Prostě naprostá pecka!


Lip scrub od Lush
Tenhle scrub jsem slušnou dobu chtěla vyzkoušet a když jsem to konečně po té době vyzkoušla, byla jsem naprosto nadšená. Nikdy jsem neměla tak jemné rty a to i v zimě, kdy se mi často mrazem/zimou vysušují a loupou. Momentálně mám rty opravdu nejjemnější co jsem kdy měla a to vše díky tomuhle božímu scrubu. Tento scrub je i "jedlý" a díky tomu, si po aplikaci můžete produkt samy slízat ze svých rtů a vsadím se, že vám bude tak moc chutnat, že by jste to jedly i normálně :D Navíc tento balzám se osvědčil obzvláště před tím, než jsem použila výraznější rtěnku, protože rty vypadaly mnohem upraveněji a jemněji.


Arganová maska na vlasy
Díky téhle masce mám už půl roku naprosto super jemné vlasy. Musím uznat, že jsem čekala že vlasy budu mít zničené a roztřepané konečky po tom, co jsem si odbarvila vlasy na měděné ale díky téhle masce mám dost dobře vypadající vlasy. Samozřejmě zničené trošku jsou, ale jsem si stoprocentně jistá, že díky téhle masce jsou mnohem méně zničené/spálené než by běžně byly. Opravdu všem tuhle masku doporučuji a já pravděpodobně jí zůstanu už věrná a nekoupím si žádnou jinou. Navíc je cruelty free, což většina masek z drogerie není. 


Většinu těchto produktů seženete na parfums.cz

Jaký produkt za rok 2014 je podle vás "must have" a do kterého jste se zamilovali?

12 komentářů:

  1. Moc hezký článek. Shodou okolností jsme dnes taky zveřejňovaly top 14 dekorativních produktů. Vintage Romance a celkově Sleek paletky jsem si hodně oblíbila už loni, letos jsou mým objevem BH cosmetics paletky :) Milani tvářenky jsou rovněž super, nedivím se ti, že sis je oblíbila :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! BH paletky mě moc lákají, přijdou mi super originální, jenže jejich official eshop neposílá do čech :/ no, každopádně se chystám na tu jejich paletku s "planetama", ta mě naprosto uchvátila! navíc prý netestují, takže pravděpodobně si jí brzo brzo brzo pořídím :)

      Vymazat
  2. Super článok.
    Tá Milani "tvářenka" je taká čarovná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :)
      je to tvářenka bez uvozovek a je čarovná! :D naprosto kouzelnou barvu má, a navíc to že je růžičková tak je boží! (jen trošku páchne) :D

      Vymazat
  3. Tu zrcadlovku ti opravdu závidím, protože já se vždy vztekám když obyčejným foťákem fotím fotky na blog. Vždy si říkám: "Kvalita hrůza."
    Jinak vůne od VS chci taky vyzkoušet ale nikde jsem je neviděla a bojím se, že bych budu objednávat přes net tak mi nebudou vonět :/ A lip scrub od Lush si taky moc přeji vyzkoušet. Snad jednou :D :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, díky bohu, že já mám tohle za sebou :) Tak třeba Ježíšek donese pořádný foťák... :))
      Mají je na parfums.cz, a myslím si, že kdyby ti nevoněly, tak se hodí jako dárek. :)

      Vymazat
  4. super článek, přesně takové mám ráda :)
    já měla bubblegum a byla k sežrání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :)
      taky mám bubblegum, a naprosto jí miluju :D klidně bych jí jedla po kilech.. :D

      Vymazat
  5. Great list! That blush shade looks absolutely beautiful. I see why it is a favourite.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Great selection, Nikola, I love Milani, it's always so great pigmented. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  7. Micelárku jsem vyzkoušela není vůbec špatná ale za mě vede Mixa :)
    naked 2 to je láska na první pohled :) tak třeba někdy si ji koupím

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger