19. prosince 2014

MIXA MICELLAR WATER

Krásný pátek vám všem přeji,
za chvíli tu jsou Vánoce a já se nemůžu dočkat, až si dám všechny ty peckové dárečky, které jsem si koupila. Nevím jak vy, ale mě letos Vánoce naprosto vysály, ať už finančně tak i energeticky. Nemohla jsem vůbec vybrat dárky a pořád si myslím, že jsem je nevybrala úplně ideálně. Jsem letos naprosto bez inspirace a přijde mi, že všechno, co bych mohla někomu nadělit stojí strašně peněz. No, nevím jak vnímáte vy Vánoce ale podle mě jsou rok od roku horší - čím dál více stresu a čím dál méně peněz. Taky máte stejný názor nebo máte Vánoce rády? Každopádně teď už tedy k dnešnímu článku. Dnes vám povím něco málo o téhle micelárce od Mixy, která už je v drogeriích nějakou tu dobu ale já jsem se dostala k recenzi až teď. Bohužel, mi světlo opět nepřálo a fotky opět stojí za prd, ale věřte mi, že se snažím fotit pořádné fotky, ale za těchto světelných podmínek to je prakticky nemožné.

Začneme opět (jako vždy) balením. Balení téhle micelárky není nic zajímavého ani nic extra, myslím si, že je to naprosto klasická lahvička, která by normálně sama od sebe na sebe v drogerii nepřitáhla pozornost. Trošku mi teda vadí to víčko, které jsem si hned první den napůl natrhla a teď musím dávat pozor, abych ho neodloupla úplně.

Pleť micelárká nádherně odlíčí, opravdu každý drobný kousek řasenky odlíčí, všechen make up dostane z pleti a přitom není třeba tolik toho produktu použít. Myslím si, že tahle micelárka zastane dohromady tři produkty - odličovač, pleťovou vodu i čistící gel. Opravdu pleť skvěle vyčistí, poté jí skvěle vymyje a nakonec všechny nečistoty zmizí. Mě osobně tento produkt velmi velmi překvapil, nečekala jsem, že by něco trumflo mojí oblíbenou micelárku od Garnieru, která podle mě byla opravdu dokonalá. Ale myslím si, že tahle micelárka je o něco lepší, řekla bych totiž, že lépe (precizněji) odličuje.

Něco o Mixe, pokud jí neznáte : Francouzská značka Mixa vznikla původně v lékárenském prostředí jako kosmetika zaměřená výhradně na citlivou dětskou pokožku. Název Mixa pochází z latinského výrazu "miscere", co možno volně přeložit jako "vytvořit směs těch správních přísad". Pro své kosmetické produkty využívá společnost Mixa pouze ty nejcennější účinné látky, například Pro-Retinol, mandlový olej, ovesné mléko, vitamíny a další. Výrobky neobsahují nežádoucí dráždivé přísady, jako jsou parabeny, alkohol nebo barviva. Díky tomu je kosmetika Mixa vysoce účinná v péči o pleť a předchází vzniku alergických reakcí. Společnost postupně svůj sortiment rozšířila z výhradně dětských i o pečující produkty pro dospělé trpící citlivou pokožkou obličeje i celého těla.  Důvěřujte značce Mixa, která je odborníkem na citlivou pleť z Francie s prověřenou tradicí již od roku 1924! V sortimentu naleznete nejen čistící přípravky pro péči  pro mininka, ale například také protivráskovou péči nebo oblíbené BB krémy.

Musím říct, že jsem po žádné pleťové vodě, dokonce ani té od Garnieru, neměla tak krásně jemnou pleť. Nevím opravdu čím to je ale má pleť je perfektně jemná a to i na místech, kde jsem dříve pleť měla spíše sušší, nebo prostě kde byla hrubší. Párkrát micelární vodou vyčistím i krk a dekolt a musím říct, že jsem nikdy nevěděla, proč na produkty píšou "Aplikujte na krk a dekolt" až do teď. Poznala jsem totiž, jak to vypadá, když i krk i dekolt jsou vyčištěné. Rozzáří to všechny místa, kam produkt aplikujete a to je podle mě naprostá bomba.

Co se týče účinků, které micelárka slibuje ale nesplňuje je hydratace a zklidnění podráždění. Jak jsem už říkala, pokud micelárka přijde na místo, které je podrážděné (vyrážka například) tak se to zhorší a v tom horším případě i roznese dál. Proto si myslím, že se tato micelárka hodí spíše na zdravou pleť než na jakkoliv podrážděnou. Je samozřejmě možné, že to udělala jen mě, to samozřejmě ano ale je také možné že se to stane i vám, proto na to raději upozorňuji.

O micelárce / Popis produktu  : 
"Micelární voda Optimal Tolerance jemně a přitom účinně odstraňuje z pleti make-up i každodenní nečistoty. Jedním tahem zanechává oči čisté, bez make-upu a bez jakéhokoliv podráždění. Micelární voda obsahuje zklidňující látky, které jsou ideální pro citlivou pleť.
Micelární voda Optimal Tolerance zanechává pleť i oči dokonale čisté, osvěžené a zklidněné. Výhodou micelární vody je, že odstraňuje veškeré nečistoty bez zbytečného tření. Micelární voda nedráždí pleť a zanechává ji krásně hebkou a jemnou.

Účinky:

  • odstraňuje z pleti make-up a nečistoty
  • zklidňuje pleť
  • zabraňuje podráždění pleti
  • osvěžuje pleť
  • zanechává pleť sametově hebkou " 
Mixa své produkty nestestuje na zvířatech, dělala jsem rozsáhlý průzkum internetu a nakonec jsem na jejich oficiálních stránkách našla informaci (zde) že Mixa opravdu svou kosmetiku na zvířatech netestuje. Nevím jak to je s tím, zda testuje jednotlivé složky těchto produktů, na to jsem bohužel odpověď nenašla, ale myslím si, že i tohle je poloviční výhra. 


Opět jsem vám vyfotila složení, protože si myslím, že někomu to může být užitečné. Micelárka neobsahuje žádné parabeny ani alkohol, tudíž je k pleti mnohem šetrnější. 
Ve složení najdete také tyto dvě dost důležité složky a to : 
  • glycerín – zvlhčuje pleť a zabraňuje jejímu vysušování
  • růže galská – působí jako pleťový kondicionér

 Micelárku bych určitě všem doporučila, pokud máte rády tyhle produkty, které odlíčí ale zároveň pleť vyčistí. Myslím si, že tahle micelárka je o něco lepší než ta od Garnieru, kterou jsem naprosto zbožňovala a která mé pleti vyhovovala úplně nejvíce! Pokud si chcete ušetřit práci, rozhodně jděte do téhle micelárky nebo jí alespoň zkuste, protože si opravdu myslím, že za ty peníze stojí. Ovšem pozor na to, pokud máte vyrážku tak tento produkt neaplikujte na to místo, protože mě se udělala vyrážka, inteligentně jsem se jí snažila vyčistit a vyrážka se mi nejen rozmístila dál ale začla pálit a měla jsem jí asi 3 dny úplně červenou.

Hodnocení : 5/5
K zakoupení na parfums.cz


Používáte produkty Mixa?
Jaká micelární voda je podle vás "ta nej"?

7 komentářů:

  1. Já taky používám právě tu od Garnier :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a také jsi spokojená s ní? Já jsem byla absolutně nadšená :)

      Vymazat
  2. Já teď používám micelárku Nivea a jsem celkem spokojená :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ta mi absolutně nesedla, celou pleť mi úplně podělala - udělaly se mi pupínky, vyrážka a začla se mi mastit a přitom jsem vždy měla suchou pleť . :( já tu od Nivei absolutně nemůžu vystát. :/ ale chápu že každému vyhovuje něco jiného :)

      Vymazat
  3. Tahle vypada hodne lakave.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Kupovali jsme mamce na Vánoce a je vážně super uplně mě překvapila jak mě odlíčila linky tekuté od dermacolu se kterými vždycky bojuji :) za mě favorit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger