24. prosince 2014

CHRISTMAS GOLDEN LOOK

Krásnou Vánoční středu vám všem přeji,
dnes tu mám krátký Vánoční článek, a to je pouze velmi jednoduché líčení, které se skvěle hodí na Vánoce. Tohle líčení se dá samozřejmě nosit kdykoliv, ale přijde mi, že na Vánoce se zrovna teď skvěle hodí. Je to vlastně kombinace zlatých stínů a hnědých, a pouze orámovaných černou linkou. Pokud se vám takovéhle jemné líčení líbí, dnes je ideální čas na to ho provětrat. A pokud by jste tohle líčení chtěly nějak zpestřit, stačí vzít více zlaté, dát jí pod oko ještě více, a pokud máte zlaté linky, tak udělat dvojitou linku - jednu právě tu černou, která by byla tlustší, a druhou tenkou zlatou, která by měla delší zobáček. S tímhle líčením se dá skvěle pohrát, ale já radši budu "nohama na zemi", a zvolila jsem pouze takhle jednoduše sladěné stíny.


Products used :
Urban Decay - Naked 2
Sleek - Vintage Romance
Maybelline - Master Precise
Bourjois Eyebrow Pencil (Hazel)
theBalm - Body Builder Mascara

Všem vám přeji nádherné Vánoce, spousty dárků a krásně stráveného času se všemi, které máte rádi :)

8 komentářů:

  1. Krásné, dnes asi vykouzlím něco podobného :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, máš to krásné. Kéž by se taky uměla tak malovat :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. vánoční líčení jsem ladila do podobného duchu a přidala jsem rudé rty :) máš naprosto fantastický řasy a dokonalou linku!

    přeji krásné a pohodové svátky!

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu nádherné líčení, krásný přechod barev :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Krása.. teď mě mrzí že jsem si nějak extra neoblíbila zlaté stíny a mám tak jen kupu stříbrných :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger