29. července 2018

Mezinárodní Den Rtěnek - Mé Top Matné Rtěnky

Krásnou neděli vám všem,
nebo bych snad měla říct, krásný mezinárodní den rtěnek? 💄 Dnešní článek nebude tradiční recenzí, ale vzhledem k tomu, že je dnes den rtěnek, tak bych vám chtěla ukázat (a možná dát tip) mé čtyři nejoblíbenější matné rtěnky, které nosím prakticky neustále a ačkoliv mám rtěnek doma spoustu, tak tohle jsou zkrátka ty nejoblíbenější, které rozhodně budu kupovat znova, protože si získaly mé srdce. Takže to nebudu prodlužovat a vrhneme se na ty čtyři krásky.

#1 NYX Cosmetics Lingerie tekutá rtěnka, odstín Embellishment

Jako první tu zmínim nejzajímavější a pravděpodobně nejsvětlejší odstín, který  je od NYX z jejich Lingerie řady matných tekutých rtěnek v odstínu Embellishment. Na fotce je hned vidět, proč je tento odstín unikátní - není to typická teplá nude rtěnka, ale jak by řekla moje mamka, je to mrtvolně fialová nude, která vypadá vážně luxusně a zajímavě.

Lingerie rtěnky sice trošku vysušují, za to ale drží naprosto perfektně a to i přesto, že máte chuť na mastné jídlo. Já osobně tuhle rtěnku velmi často míchám s TheBalm Charming, což tvoří velmi zajímavé kombo, které drží celý den a na školní dny je to pro mě naprostý go-to look. Mojí recenzi této rtěnky najdete zde.

#2 MAC Retro Matte, Flat Out Fabulous

Moje jediná MAC rtěnka, kterou mám ale velmi velmi ráda proto, že je to krásná skoro až zářivá růžová krasavice, která je ideální například na jaro/léto, neboť to není úplně podzimní nebo zimní barva. Naprosto jsem si zamilovala tento odstín, který je poměrně výrazný a tím pádem stačí na očích mít pouze řasenku, ale líčení je to i tak, protože výrazná rtěnka dělá ty kouzla v tomto případě úplně sama, bez potřeby "kompletního" makeupu. 

Výdrž této rtěnky není tak extra dobrá, neboť to to je klasická rtěnka a ne tekutá, která na mých rtech drží nejlépe. Tahle krasavice navíc voní vanilkově, sladce a vy máte problém rtěnku nesníst, protože to je velmi lákavá parfemace. Rtěnka se sice velmi obtížně nanáší tak, aby byla v rovnoměrné vrstvě a aby okraje rtů byly ostré, což by mohlo být mínus, pokud doma nemáte štěteček na rty, kterým si usnadníte práci. Mojí recenzi této rtěnky najdete zde

#3 TheBalm Meet Matt(e) Hughes, Charming

A královnou touto recenze je moje nejoblíbenější a nepoužívanější rtěnka vůbec. TheBalm značka jako taková si získala srdce každým produktem, který jsem vyzkoušela a rtěnky nejsou výjmkou. Meet Matt(e) Hughes rtěnky jsou tekuté matné krasavice, především v nude odstínech a se skvělou cenou, pokud porovnáváte kvalitu s rtěnkama v této cenové kategorii. Vzhledem k tomu, že tato rtěnka je poměrně tekutá, má šikovný aplikátorek, tak se velmi snadno a lehko nanáší a není třeba tolik zručnosti. 

Tyto rtěnky drží naprosto luxusně, ačkoliv uprostřed rtů mají tendenci se ztrácet po mastných jídlech, tak ale nevysušují a jsou velmi komfortní po celý den a prakticky nevíte, že na rtech něco máte. Tyto těnky mají poměrně výraznou parfemaci. Mintová vůně nebude vyhovovat úplně všem, ale vzhledem k tomu, že já patřím mezi ty, komu tolik nevoní, ale věřte mi, že když nějaký produkt používáte tak často, tak si brzo zvyknete. Mojí recenzi téhle krásky najdete zde


#4 TheBalm Meet Matt(e) Hughes, Adoring

A další zástupce z TheBalm řady rtěnek, které mluju je tato v odstínu Adoring, což je vínová barva, nejvíce hodící se na podzim, ale já jí miluji naprosto kdykoliv, protože mě tyto tmavé a výrazné odstíny moc baví. Rtěnka v tomto odstínu je prakticky dupe pro Jeffree Star Velour Liquid Lipstick v odstínu Unicorn Blood nebo Lime Crime Velvetine Lipstick v odstínu Wicked. 

U této rtěnky si musíte dávat větší pozor na to, aby aplikace byla precizní, což znamená, že u těchto tmavších a výrazných odstínů doporučuji používat tužku na rty nebo štěteček na rty, a dalším problémem může být to, že pokud chcete dát rovnoměrnou vrstvu a žádné čmouhy, tak se musíte snažit. Není to rtěnka, která je na rychlé líčení, ale je nutné si s ní vyhrát. Recenzi této rtěnky najdete zde


Jakou rtěnku máte dnes na rtech?
Preferujete nude odstíny, nebo nějaké barevnější?

12 komentářů:

  1. NYX rtěnky bych ráda vyzkoušela. Máš tu skvělý výběr odstínů. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou úžasné odstíny, krásný výběr. Já mám nejraději růžové rtěnky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem totálně závislá na Powerlipskách. První rtěnka, co mi na puse opravdu vydrží a barvy jsou boží (a ty názvy taky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No ty teda jsou!!! Úplně jsem se do skoro všech odstínů, až na ten poslední zamilovala. Nejvíce mě okouzlil odstín od MACu. Zkrátka značka MAC je láska <3

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. krásne rúže, najradšej mám asi matné ale hnedé odtiene. Aj keď väčšinou nenosím rúže, niekedy si len ceruzkou na pery pretriem celé pery :D veľmi kozmetická duša nie som :D
    DanyČuks

    OdpovědětVymazat
  6. Jako první rtěnku, která mi opravdu vydržela i jídlo je od Colourpop a to ty jejich klasické s matným finishem. Za takovou cenu je kvalita a výdrž opravdu pecka. Velké plus je, že mají mraky odstínů a vybere si každý.
    Já jsem pro každý odstín, co jsem na rtech měla, tak mi snad vše sedělo, kromě jednoho odstínu od NYX - to jsem vypadala fakt jak mrtvola (myslím, že to byl Honeymoon - Lingerie).

    OdpovědětVymazat
  7. Ty rtěnky vypadají božsky. Doma mám nejvíc ve stylu té poslední od Thé Balm, ale vypadají všechny suprově :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger