26. prosince 2014

RYOR CLEANSING SKIN TONIC

Nádherný pátek vám všem,
des nám konečně napadl sníh a já musím říct, že mi je líto, že nenapadl na Vánoce. Opravdu mi to je líto, přijde mi, že Vánoce bez sněhu nejsou prostě pořádné Vánoce. Každopádně by mi nevadilo, kdyby takovýhle poprašek sněhu vydržel až do konce ledna a pak by se opět mohlo oteplovat. Hlavně, aby nebyly žádné vánice nebo sněhové "bouře", protože takové počasí je podle mě nejhorší. Máte rádi sníh vy? Ale teď už tedy k dnešnímu článku. Dnes to bude článek ohledně skincare a to je pleťová voda od Ryoru. S touhle značkou jsem neměla nikdy zkušenosti až nedávno mi mamka donesla tuhle čistící vodu, která mi udělala dost velkou radost. 

Začnu klasicky, jako vždy balením. Balení je takové klasické - podle mě typické pro pleťovou vodu. Je to prostě lahvička, která má víko, které když se odklopí, je tam "otvor" kterým produkt jde ven z lahvičky. Je to trošku nevýhoda v tom, že člověk nepozná přesně kolik produktu vyteče, tím myslím jakože člověk musí pomalu tu vodu "vylévat" protože když vám ujede ruka, zbytečně moc produktu vyteče a pak už nemáte šanci ho dostat zpět. Ovšem motiv na lahvičce mi zase tak originální nepřijde, je to takový typický květinový obal, který v drogerii můžete vidět na spousty lahvičkách jak pleťové kosmetiky tak i klasické.

Tento produkt jsem především používala na T zónu, kterou mám mastnější než jinou část obličeje a musím uznat že výsledky byly vidět už po zhruba 5ti použítí. Pleť se mi v těchto místech nemastí tolik, jako předtím a působí "rozzářeněji" a hlavně už od pohledu čistěji (snad jsem zvolila to správné slovo) a opravdu pleť zlepší - tím myslím její kvalitu. Díky tomuhle produktu mám teď chuť vyzkoušet více produktů značky Ryor protože si myslím, že kvalitou budou naprosto skvělé, navíc na hodně blozích se objevují kladné recenze.

A teď podle mě velmi užitečná informace : Ryor netestuje na zvířatech. Už jsem to několikrát říkala, že se snažím omezit testované produkty a pracuji na tom, abych je vyřadila úplně (samozřejmě ty co už mám doma a jsou testované nehodlám vyhodit, to by už nemělo smysl), takže pokud jste vegani nebo prostě používáte přírodní a netestovanou kosmetiku, toto bude přesně ten pravý produkt pro vás. Pokud tohle nesledujete a je vám jedno, zda je produkt testovaný či není, tak není co řešit. Každopádně já to vnímám jako obrovské plus. 

Ryor na svých stránkách ohledně testování na zvířatech píše píše : Firma RYOR netestuje a ani nikdy v minulosti netestovala své finální výrobky na zvířatech. Všechny výrobky jsou schvalovány a testovány na Státním zdravotním ústavu v Praze a také dermatologicky testovány na odborných dermatologických pracovištích, výhradně na dobrovolnících starších 18 let. V kosmetických přípravcích nejsou použity ingredience pocházející ze zabitých zvířat, nepoužíváme extrakty z ohrožených druhů rostlin. Při volbě ingrediencí do výrobků a při jejich výrobě respektujeme životní prostředí.


Tento produkt je popsán jako "Tonic" takže to vlastně není úplně pleťová voda, ale spíše tonikum, které pleť pročišťuje a "ošetřuje". Pokud máte pleť spíše suchou, včetně T zóny, tento produkt není vhodný pro vás protože opravdu odstraňuje kožní maz a z pleti by vám pak udělal saharu - vysušené místa by se vám později začla trošku i šupinatět (kůže by se začla malinko loupat) a byla by opravdu vysušená. Protože toto tonikum doporučuji opravdu jen těm, kteří mají mírně mastnější pleť nebo normální ale v žádném případě suchou - ovšem pokud by jste tedy používaly tonikum jen na mastnější místa, samozřejmě. 

Upřímně by člověk nevěřil, že některý produkt dostojí 100% svým slibům, ale tohle je právě jeden z těch několika málo produktů, který opravdu své sliby splní. 
Popis produktu :
"Tonikum zaručuje dokonalé dočištění pleti a odstranění zbývajících nečistot a mazu. V kombinaci s pleťovým mlékem zajišťuje ideální kombinaci pro perfektní péči o normální a smíšenou pleť. Tonikum pleť hloubkově hydratuje a osvěží ji.
Bylinné tonikum Ryor Cleansing and Tonization obsahuje unikátní kombinaci přírodních látek, které zaručují optimální porci výživy a dokonalé dočištění pleti. Tonikum bylo dermatologicky testováno a je tak vhodné i pro citlivou pleť, kterou nepodráždí. Tonikum zajišťuje pleti antimikrobiální ochranu a krásně ji zjemňuje.

Účinky:

  • čistí pleť a odstraňuje z ní nečistoty i kožní maz
  • hydratuje pleť
  • osvěžuje pleť a dodává jí energii
  • vyživuje pleť

Složení:

  • glycerín – zvlhčuje pleť a zabraňuje jejímu vysušování
  • šalvěj lékařská – zajišťuje antimikrobiální ochranu pleti
  • třezalka tečkovaná – regeneruje pleť, zjemňuje ji a zvláčňuje
  • měsíček lékařský – má antibakteriální a hojivé účinky"
Jak jsem již říkala, tonikum pleť i ošetřuje a to si myslím je velké plus, protože některé pleťové vody (nebo obecně pleťové produkty /skincare/) mohou spíše některá místa "dráždit" více a tudíž by vám mohly později se utvořit třeba pupínky, nebo vyrážky apod. 

Hodnocení : 5/5
Pokud máte tedy mastnou T zónu jako já, tohle je naprosto ideální produkt, protože ho opravdu stačí párkrát aplikovat a pleť se mastí mnohem méně. Takže vám vážně tento produkt doporučuji, protože si myslím, že za tu cenu se opravdu skvěle vyplatí a hlavně pleti tento produkt opravdu prospěje, nemusíte produkt používat pravidelně, ale přesto pleť vydrží čistá několik dní. Musím opravdu říct, že tenhle produkt jsem si moc oblíbila a myslím si, že si tato znato značka si zaslouží mnohem více pozornosti, protože její produkty mi přijdou nejen kvalitní ale i velmi rozsáhlé - každý typ pleti si vybere ten pravý produkt. Moc vám toto tonikum doporučuji a pokud nemáte s Ryorem žádnou zkušenost, určitě některý produkt vyzkoušejte.

K zakoupení na parfums.cz


Máte zkušenosti se značkou Ryor?
Jakou pleťovou vodu používáte?

6 komentářů:

  1. Já měla to samé, akorát na jiný typ pleti, a taky jsem byla naprosto spokojená. A co já vím, tak v EU se už na zvířatech testovat nesmí, takže u české značky by to hrozit nikdy nemělo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nesmí, ale každá značka co dováží do číny musí testovat, takže například Avon nebo Yves Rocher právě kvůli tomu testují.. každopádně, jak jsem říkala, některé produkty se netestují ale složky produktu ano takže to je vlastně taková pouze poloviční výhra, ale máš pravdu, většina českách značek by neměla testovat.. :)

      Vymazat
  2. Nice. Thanks for sharing.

    Happy Holidays!
    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpovědětVymazat
  3. mrzí mě, že jsem ho ještě neviděla u nás v Rossmanu, kde se jinak Ryor prodává. až mi dojde aktuální tonikum, budu se po něčem muset podívat a tohle nezní vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger