2. listopadu 2014

GIVEAWAY WINNER

Krásnou neděli vám všem,
dnes tu máme konečně vyhlášení soutěže o sérum Realash. Soutěž běžela do včerejší půlnoci, protože jsem neřekla přesný datum kdy soutěž končí a protože jsem ani neměla čas soutěž vyhlásit. Ale tady to teda konečně je, vyhlášení toho šťastlivce, který bude mít dlouhé a husté řasy.


Vítězný komentář má číslo 109!

Míše moc gratuluju a doufám, že se sérem bude stejně spokojená jako já.


Takže výherkyni jdu napsat email, a vy ostatní nezoufejte, určitě se tu brzy zase další giveaway objeví! :) Budu se opakovat, stejně jako u předchozích giveaways, je mi líto, že výherce může být jen jeden. Přijde mi to nefér, vůči těm, kteří můj blog sledují opravdu pravidelně.. Nejradši bych dala vám všem nějaký dáreček, ale to je bohužel mimo moje síly.

Takže vítězce ještě jednou gratuluji, mějtě se krásně a užívejte si zbytek neděle.

4 komentáře:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger