3. listopadu 2014

WINTER IS COMING

Krásné pondělí vám přeji,
dnes tu máme opět kratší MOTD článek, kde bych vám ráda ukázala své zimní líčení. Minulý týden bylo poměrně ošklivé počasí, a tak jsem neměla náladu dělat si nějaké barevné líčení - a sáhla jsem po stříbrno-šedém stínu z paletky Acid (která je mimochodem úžasná! brzy bude recenze) a ve finále jsem si řekla, že se mi vlastně povedlo skvělé zimní líčení. Tenhle look na mě působí trochu mrazivě, a tak si myslím, že v zimě ho budu nosit hoodně často.

 Jak jsem už říkala, je to vlastně spojení jen stříbrno-šedý stín, s hnědýma kouřovkama. Myslím si, že by se líčení dalo ještě ztmavit a přidat tam trošku třpytivé modré a vypadalo by to ještě lépe. No, takový look určitě zkusím a pokud bude vypadat dobře tak jako v mé hlavě právě teď, určitě se s váma o něj podělím. Bohužel díky špatnému světlu to na fotce vypadá, jako bych šedý stín měla do půlky oka, ale ve skutečnosti ho mám přes celé oko, a v druhé polovině oka jsem stín totiž smíchala s trochu tělovým stínem, který měl vytvořit jemný přechod. Na fotce to vypadá vlastně o dost jinak a dost mě to mrzí, protože to opravdu vypadalo luxusně! *plácám se po rameni, a chválím sama sebe :D*

Products used :
Sleek Acid Palette
theBalm BalmJovi Palette

Jaké máte vy zimní líčení?

10 komentářů:

  1. Pěkné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak takhle vypadá mé denní líčení, které nosím vždy když nevím co by;)

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem tvé nové vlásky viděla na insta, tak se mi to příliš nelíbilo, ale takhle detailněji to vypadá parádně! Chválím. :)
    A líčení je hezké, když člověk neví co by, tak jde na klasiku. :)

    HAIR IN DA STREET

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné líčení, máš to skvěle vystínované. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké líčení! takové si do zimního období představuji! docela mám ráda i starorůžovou a stříbrnou. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Fajn uznavam že ty vlasy jsou super, ale to líčení ještě víc!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné líčení, hezky ti vyniknou oči :) už se těším na to s tou modou

    janebeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger