31. října 2014

Victoria's Secret | LOVE SPELL Tělový Sprej

Ahoj!
Normálně jsem už asi vadná, ale hrozně jsem se těšila na tuhle recenzi a při jejím psaní jsem byla uplně happy. Nevím proč, ale vždycky když píšu o nějakých produktech, mám hned lepší den (možná to je důvod, proč skoro nepíšu negativní recenze). Takže dnes tu máme Love Spell tělový sprej od Victoria's Secret, který určitě všechny moc dobře znáte, je to asi nejoblíbenější a nejčastěji používaný sprej od Victorie vůbec. A já si řekla, že ho musím vyzkoušet, protože není možné přece aby si ho tolik lidí oblíbilo.. Obzvlášť jsem chtěla porovnat, jestli bude lepší než můj Strawberry & Champagne, který naprosto miluju. 

victoria's secret tělový sprej love spell recenze || review victoria's secret body spray
Jak už asi víte, do tělového spreje od Victoria's Secret jsem se už zamilovala poměrně dávno, a zároveň jsem se rozhodla pořídit si další, který bude stejně tak dobrý, jako ten můj předchozí, což byl Strawberry & Champagne - recenze zde. Love Spell rozhodně krok vedle nebyl, a jsem hrozně ráda, že jsem si ho pořídila.

Musím uznat, že mě tento sprej překvapil, a že se svýma vlastnostma trošku liší od Strawberry & Champagne a to hlavně ve výdrži. Také bych řekla, že tahle vůně by podle mě mohla vyhovovat všem, i těm, co nemají sladké vůně moc v oblibě. Dokonce i moje mamka, která je na takové ty těžší vůně ve stylu Chanel No. 5, líbila se jí spíše tahle vůně, než S&Ch. Myslím si, že je to hlavně proto, že je o trošku méně intenzivní, takže se dá lépe snášet. Podle mě je vhodná na celoroční "nošení", ale prý je určená především na léto.. No nevím, mě když něco voní, nosím to pořád, bez ohledu na počasí a období. 

Balení je fajn, stejně tak jako jsem to říkala u S&Ch, jen v jiných barvách a s trošku jiným pozadím, ale o tom sprej není, takže se k tomu nebudu už tolik vyjadřovat, jako v předchozí recenzi.
Tělový sprej je, jak jsem už říkala, poměrně sladký. Co by vás mohlo zaujmout je, že vůně obsahuje nejen broskev, ale také heřmánek a třešňové květy. Já bych řekla, že broskev je zkrátka nejvíce výrazná a žádnou jinou složku ani ve spreji necítím.

Výdrž je o něco delší než u S & Ch, zaznamenala jsem jí na oblečení i 12 hodin, ale samozřejmě jde o to, co děláte - když půjdete do posilky a bude z vás "sweaty mess", nebude tolik cítit, jako když celý den budete ve škole. Podle mě je to její největší plus, že drží takhle dlouho, protože je to víc než většina (nejen) levných parfémů, co mám doma, a přitom je tohle také velmi levná záležitost. Budu se zase opakovat, ale berte v úvahu, že je tohle 250 ml a že to stojí 250 Kč. Paráda, ne? 

victoria's secret tělový sprej love spell recenze || review victoria's secret body spray
Hodnocení : 5/5
Sprej bych vám určitě všem doporučila, je to naprostá pecka a já musím říct, že jsem opravdu velmi spokojená a určitě si objednám do budoucna další. Jsem velmi spokojená hlavně především výdrží, protože je to přesně to, co mě velmi vyhovuje. Řekla bych, že tyhle spreje budou vyhovovat většině z vás a to hlavně proto, že jsou velmi praktické - balení/cena/výdrž/kvalita. Sice jsou trošku větší, ale myslím si, že takovýhle sprej nosit v kabelce není na škodu. 

Hlavní výhoda je, že žádný tělový sprej, ke kterému jsem čuchala a který jsem vyzkoušela (přišlo mi jich pod ruku již několik) a všechno to jsou skvělé vůně, které zastanou funkci parfému. Myslím si, že i výdrž je velmi slušná, na to, kolik stojí. 

K zakoupení ve spoustě variantách a kombinácích na notino.cz .

Vyzkoušely jste nějaký tělový sprej od Victoria's Secret?
Lákají vás tyto tělové spreje?

13 komentářů:

  1. Rada bych vyzkouela
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. v prosinci se na ně chystám, tak jsem zvědavá, jaký vyberu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že žádný z nich nebude šlápnutí vedle :)

      Vymazat
  3. Kamarádka jeden má, nevím, který to je, ale voní bááječně! ´Taky si asi časem nějaký pořídím x)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho doma, ale... je určený do blížící se Giveaway, která bude ke konci listopadu :) Každopádně jsem si k němu aspoň čuchla a je to vážně totální bomba, takže si jej budu pořizovat i pro sebe a samozřejmě si pořídím i nějaké jiné, ale tento je vážně dokonalý :)

    REALASH GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě si udělej i radost ty sama, budeš určitě také unešená!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. napiš Ježíškovi, třeba ti jich donese víc druhů... :)

      Vymazat
  6. To je tá najkrajšia vôňa z VS podľa mňa ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger