16. listopadu 2014

CHRISTMAS PRESENTS INSPIRATION /COSMETICS/

Krásnou neděli vám všem,
dnes tu mám takový tématický článek - došlo mi totiž, že skoro za měsíc budou Vánoce a tak mě napadlo udělat už teď nějaký inspirační článek, protože jestli jste jako já, neschopní vymyslet dárky - třeba vám tenhle článek pomůže. Navíc si myslím, že teď je ideální doba na koupi dárků, než budou všude fronty nebo na eshopech vyprodané zboží.. Tenhle článek je první ze dvou (možná ze tří, ještě uvidím) kde vám ukážu pár věcí, které podle mě jsou skvělým dárkem pro kamarádku, rodiče nebo vlastně kohokoliv. Jdeme na to :)


Jako první, nejlepší typ na dárek jsou Vánoční balistiky z Lushe a vlastně celá Vánoční kolekce. Lush produkty jsou ty nejvoňavejší věci na světě, jak možná asi víte už jen z toho když přijdete do obchodu.
Vsadím se, že značku Burt's Bees určitě všechny známe moc dobře. Jejich balzámy na rty jsou velmi oblíbené a myslím si, že by nevadilo nikomu, kdyby se objevily i v českých drogeriích. Proto si myslím, že sada Burt's Bees produktů je skvělým dárkem a všem určitě by takhle skvělá sada udělala radost. 


 Pleťové masky se nikdy neztratí a určitě udělají někomu radost. Já například miluji zkoušení nových pleťových masek. Myslím si, že je to skvělý dárek a pokud se vám nechtěji objednávat třeba na internetu, v Tetě mají skvělé masky od značky Freemann, které jsou mimochodem netestované a ani ne moc drahé. Každopádně si myslím, že takovýhle set masek je super tip na dárek.

 Určitě víte, že Zoella vydala poměrně nedávno svojí kosmetiku, a tenhle "Let's Glow Fragnanced Candle" (parfemovaná svýčka) skvělý produkt, byl jedním z nich. Myslím si, že tohle by byl naprosto úžasný dárek k Vánocům, protože je za a) neobvyklý a za b) podle mě se takováhle krabička dá zužitkovat i po vypotřebování, takže tenhle produkt vlastně zůstane navždy přinejmenším jako dekorace.
Štětce Real Techniques jsou naprosto známé všude a velmi oblíbené, a myslím si, že teď v předvánočních slevách bude super koupit takovýhle set štětců jako dárek. Ačkoliv jsou štětce celkem drahé, myslím si, že to rozhodně nebudou zbytečně vyhozené peníze a investice se vyplatí. Navíc tyhle štětce jsou opravdu tak kvalitní, že si můžete být jistý na 100%, že váší kamarádce/sestře etc. budou vyhovovat.

Těšíte se na Vánoce?

4 komentáře:

  1. Skvelá inšpirácia ♥ na vianoce sa ani moc neteším, iba ak na darčeky :D

    OdpovědětVymazat
  2. užasná inspirace :) aa hned bych nakupovala kdyby bylo za co :-D

    OdpovědětVymazat
  3. také neustále něco vymýšlím a tohle by byly dokonalé dárečky, které by udělaly radost i mně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger