19. listopadu 2014

Sleek | Acid Palette

Krásnou středu vám všem přeju,
dnešní článek je opět zaměřený na paletku a konkrétně to je Acid paletka, kterou můžete znát z mého wishlistu a nebo instagramu. Musím se přiznat, že paletku nepoužívám tak často jak bych chtěla (teda až na pár stínů) ale těším se na léto, až na mě lidi nebudou koukat až tak blbě, že mám na očích něco barevného.. Každopádně musím říct, že paletka předčila moje očekávání - ano, čekala jsem, že bude skvělá, stejně tak jako moje druhá Sleek paletka a tak nějak jsem věděla, že to určitě šlápnutí vedle nebude a že i když jí nebudu tak často používat, budu jí pořád milovat. A opravdu, musím vám teda vylíčit proč jí tolik miluju, protože si myslím, že je opravdu opravdu boží. Takže teď už k recenzi..





Sleekovské balení určitě všechny znáte - matně černé a s lesklým nápisem Sleek. Už jsem to říkala v recenzi na Vintage Romance, tohle balení je podle mě naprosto super, moc se mi líbí, vypadá skvěle a není to takové to nudné balení, i když je to prostě jen černé. Myslím si, že jediné mínus může být snad jen to, že když máte ruce od make upu nebo jiného produktu, hned si paletku zašviháte a prostě to nejde dolů tak dobře, jako kdyby balení nebylo matné. Ale to je opravdu jen pidi mínus, které podle mě většině ani nemůže vadit. 

Jak vidíte na fotce, tahle paletka je hodně zářivá a barvy jsou hodně výrazné. Řekla bych, že tohle je taková paletka, kterou by určitě využil každý, a i když si člověk říká třeba že ne, že by se stíny daly zkombinovat tak, aby nebily až tolik do očí, když člověk vyjde ven třeba se zeleným stínem. Podle mě, je to všechno o tom, jak stíny zkombinujete. Líbí se mi, že paletka obsahuje jak matné stíny tak i třpytivé, a jak celkem "běžné" odstíny tak i ty bláznivější. Například ty třpytivé modré a šedostříbrnou nosím docela často.


Výdrž stínů na očích je taková klasická, jelikož nemám moc mastná víčka tak se mnou vydrží celý den i bez báze pod stíny, ale koncem dne už nejsou tak zářivé jak ráno. Přesto si myslím, že pokud máte málo mastná víčka nebo hodně - používejte primer tak jako tak, opravdu to zlepší i pigmentaci a stíny se lépe uchytí na víčku a neztrácejí intenzitu. Nemusíte se ani bát tolik těch nepříjemných čár stínů, které se vytváří po delším dni a vypadají hrozně, protože stíny se opravdu mají tendenci spíše ztrácet než "srážet" a tvořit čáry.

Pigmentace všech stínů je naprosto úžasná, i přesto, že jsou celkem neonové (oranžová, zelená, žlutá) tak pigmentace je velmi velmi slušná a na bílém podkladu vyniknou ještě více. Všechny stíny jsou stejně pigmentované, jen bílá je o něco slabší. Ale musím říct, že bílá se skvěle využívá jako "půda" pro blendění. Třeba když jsem zkoušela jedno líčení a snažila se udělat jemný přechod mezi dvěma barvama, tak díky bílé, kterou jsem dala jako podklad, (dala jsem bázi pod stíny, bílý stín a na to normálně dávala stíny) se mi krásně barvy sjednotily tak, že přechod byl super jemný a vypadalo to vážně skvěle.

Vyfotila jsem vám stíny i zblízka, aby jste tu krásu viděli i takhle. Myslím si, že tahle paletka je naprosto úžasná a obzvlášť poměr cena/kvalita je opravdu paráda, protože pigmentaci má lepší dokonce i než některé dražší paletky. 

Všimněte si, že i černá je matná. Což se vidí málo kde, všude do ní cpou třpytky nebo já nevím co, ale tohle je prostě čistě černá, krásně matná. Je to skvělý stín a já ho občas používám na kouřovky a stínování. Musím ale říct, že u tohoto stínu bych, jako u jediného stínu, ocenila menší pigmentaci. Je neuvěřitelně těžké odhadnout kolik stínu použít a většinou to přeženu.. :-D



No a tady máte ještě složení, kdyby to někoho zajímalo. Jak říkám vždycky - já se o složení moc nezajímám ale vsadím se že se tu najde někdo, koho by to zajímat mohlo..

 Hodnocení : 5/5
Všem vám paletku rozhodně doporučuji a myslím si, že není třeba se obávat toho, že stíny jsou dost výrazné. Vsadím se, že stíny budete používat, sice ne tolik ale určitě budete. I když se vám může zdát dost "crazy" vyjít na ulici s barevnýma stínama, ale podle mě je důležitější jestli se to líbí vám a ne kolemjdoucím.. :-)

Koupily by jste si takable barevnou paletku? 

8 komentářů:

  1. Tohle je fakt moc pěkná paletka. Mám od Sleeku již dvě palety a nejvíce mě vadí, že mi na víčkách matné stíny fakt dlouho nevydrží ač použiji bázi a samozřejmě předtím víčka odmastím.. :)
    No uvidím. Na léto by mohla být vážně fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  2. paletka je nádherná přesně tyhle barvy miluju ;) podobnou mám od makeup revolution

    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  3. Ty barvičky jsou vážně nádherné :) akorát si myslím, že bych je asi nevyužila.

    janebeauty

    OdpovědětVymazat
  4. odstíny jsou krásné, já bych je ale bohužel nevyužila :(

    OdpovědětVymazat
  5. Prenádhernéééé farby :) možno by som ich nevyužila každý deň ako nude odtiene , ale raz za čas určite:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. já bych ji asi nevyužila, ale znám spousty holek, které by si s ní určitě vyhrály :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger