22. října 2014

NAKED KINDA GOLD EYES LOOK

Zdravím vás takhle při středě,
dneska tu po delší době máme zase nějaký ten MOTD, tentokrát takové nevýrazné líčení, které volím docela často, obzvláště když jsem líná něco vymýšlet. Zlatá s hnědou je totiž kombinace, která vypadá skvěle vždy, ať to je zlatá i hnědá v jakémkoliv odstínu. Tento look mi totiž přijde tak skvěle praktický, protože se dá nosit ke všemu, že ho volím častěji, než jakýkoliv jiný. Poslední dobou ke všemu přidávám černou linku, protože mi přijde, že oko pak má hezčí tvar. Řekla bych, že tenhle look je navíc vhodný na každodenní nošení, pro jakoukoliv příležitost - ať už do školy, do práce, na party nebo *doplňte místo jaké chcete*. 

Products used 
Urban Decay Naked 2 palette
Bourjois eyebrow pencil
Maybelline Master Precise liquid eyeliner
Astor N°2 Mascara

Jaký je vás oblíbený "nahý" look?

5 komentářů:

  1. Veľmi pekné, jednoduché a linka tomu dodáva ten správny šmrnc:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. krásné líčení :)) mně k nude líčení pomáhá Naked paletka, ale raději mám výraznější oči :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super :) něžné a nápadité líčení, použitelné fakt kamkoliv :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně takovéto líčení miluju, v jednoduchosti je opravdu krása. Není co vytknout, paráda :)

    Realash Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat
  5. přesně takové líčené volím, když chci něco opravdu pěkného ale ne divokého - skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger