24. října 2014

GRANDEST GRAPE

 Krásný páteční podvečer vám všem.
Vyhlašuji konečně vrácení se do starých kolejí, kdy už mám za sebou autoškolu a tudíž i více času. Do teď jsem měla menší bloggerskou krizi, kdy jsem neměla absolutně čas a chuť psát články a psala jsem je na poslední chvíli, ale teď, když už mám vše za sebou, přijdu si mnohem více happy a hlavně chuť k psaní článků se opět vrátila. Haleluja! Ale teď už tedy k tomuto článku. Dnes tu bude článek po dlouhé době o nějakém produktu na rty. Je to snad jeden z nejznámějších produktů bloggosféry - chubby stick od Clinique. Tyhle produkty mě ze začátku vůbec nelákaly a upřímně, koupila jsem si ho jen z hecu. Kamarádka má totiž jeden a říkala, že je super, a že kdybych si taky jeden koupila, tak určitě budu stejně spokojená. No, měla pravdu. Tenhle chubby stick je totiž naprostá pecka, hlavně pro všední dny. A co víc, můžete si vybrat z opravdu spousty odstínů a dokonce i druhů Chubby sticků. Já si vybrala Intense... :)

Začnu opět, jako vždy, balením.
Balení teda.. nevím no, přijde mi trošku nepraktické na cestování. Když jsem pokaždé měla chubby stick třeba v práci nebo ve škole, musela jsem si ho kontrolovat minimálně 10x, aby se mi neotevřel. Jelikož víčko nesedí úplně na pevno, musela jsem často kontrolovat, aby se mi chubby stick nerozmazal všude po tažce nebo tak. Jinak, chubby stick je "šroubovací", takže když se vám zdá, že ho už je málo, stačí jen vyšroubovat a dále ho používat. Chubby stick byl původně do špičky, ale jak vidíte, já ho už mám docela ohoblovanej, takže doufám, že až ho ohobluju ještě víc, bude se s ním pořád vykreslovat alespoň z poloviny tak dobře, jako teď.
Tím vlastně narážím na to, že díky této špičce se skvěle s chubby stickem manipuluje. Tím myslím to, že stačí rty prvně objet špičkou a pak jen vykreslit. Podle mě je tohle skvělý systém, s kterým se dají vytvořit skvěle vytvarované rty. Já mám třeba občas problém s tím, že nestíhám a tak si radši vezmu balzám než se vykreslovat s rtěnkama, ale tohle je opravdu skvělý způsob jak zachránit čas - obkreslíte rty, a pak je jen vykreslíte zevnitř. Rychlejší než dávat pozor na to, jak rtěnkou přejíždíte po rtech a aby jste nepřetáhly a aby to nebylo křivé......teda alespoň podle mě, je tohle rychlejší způsob.


Co se týče pigmentace, tady myslím, není co řešit. Pigmentace je božská, navíc když vezmete v úvahu, že je to balzám a rtěnka zároveň, člověk by čekal méně sytou barvu. Ale opak je pravdou a já musím uznat, že mě to velmi mile překvapilo a vůbec jsem nečekala, že budu tak moc spokojená.  Takže tedy musím jako spokojený zákazník prohlásit, že Chubby Stick Intense dostál svému názvu, a vážně intenzivní je. Musím říct, že mi ale trošku vadí filtr, který balzámek způsobuje. Není to nic extra hroznýho, ale přijde mi, že na rtech je takový ten slizský povrch a když třeba mluvím, cítím, že koutky rtů se mi divně obtiskávají. Dělá se mi to u hodně balzámů a je to možná tím, že hodně piju, ale každopádně je to škoda. Jsem na to zvyklá už od jiných produktů, jak jsem už řekla, takže mě to nepřekvapilo, ale pokud míváte někdo stejné problémy, tak nad tím zapřemýšlejte.

Myslím si, že sticky jsou vhodné pro všechny, kteří mívají často suché a popraskané rty ale zároveň chtějí používat rtěnku. Podle mě je právě chubby stick skvělou volbou, protože je to kompromis mezi balzámkem a rtěnkou a přitom nahradí oba produkty a to velmi zdatně. Když jsem při rýmě měla rozpraskané rty, tak jsem používala právě chubby stick. Líbí se mi, že chubby není nijak výrazně/divně parfemovaný, protože tyhle balzámky většinou divně páchnou. Díky bohu, že je tohle výjmka, protože u produktů na rty mi to docela vadí, ale nevím proč. Přijde mi, že si na rty aplikuji spíše nějakou dětskou kosmetiku, než opravdový kvalitní produkt. A navíc, většina balzámů smrdí děsně chemicky, takže opravdu je tohle, podle mě, velké plus.


Výdrž je podle mě taková akorát - dá se mnou tak 3-4 hodiny. Není to moc, ale když vezmete v úvahu, že to není typická rtěnka ale spíše obarvený balzám, tak je to podle mě dost slušný. A přitom, když si to tak vezmu, jsem narazila na spousty rtěnek, které nevydržely ani to. Samozřejmě, bylo by boží, kdyby na rtech chubby stick vydržel třeba 5-7 hodin, ale bohužel.. Pokud hodláte pít, jíst a hodně mluvit, počítejte s těma 3 hodinama. Pokud jdete někam, kde víte, že nebudete moc pít ani jíst, myslím že to vydrží mnohem déle.

Odstín se jmenuje Grandest Grape a bohužel, na fotkách není odstín zachycený tak, jaký opravdu je. Odstín je totiž ve skutečnosti mnohem studenější a více do fialova, kdežto tady na fotkách vypadá jak tmavě růžová.  Musím uznat, že barva mě ze začátku vůbec nebrala, a pořád to není odstín co by mě dostal do kolen, ale moc se mi líbí, hlavně z pohledu praktičnosti. Chubby sticks mají nahrazovat rtěnku i balzám, takže tohle je ideální volba do školy nebo do práce, ale klidně i jen tak, na ven. 

Hodnocení : 5/5
Abych to shrnula, tak musím říct, že jsem velmi velmi velmi nadšená, a určitě zkusím i nějaký jiný odstín, protože tenhle je naprosto dokonalý, a vsadím se, že celá řada Chubby Stick Instense je boží, stejně tak jako právě tenhle odstín. Takže pokud sháníte nějaký balzám a rtěnku v jednom, rozhodně sáhněte právě po tomhle produktu, protože je podle mě skvělý a právě v zimě podle mě bude naprosto nepřekonatelný, protože vám nebudou praskat mrazem rty ale zároveň budete mít rtěnku na rtech. Cena je syce trošku vyšší, ale pokud chcete opravdu zainvestovat do kvalitního hydratačního produktu na rty, který zároveň můžete použít místo rtěnky, určitě zvolte tohle.
K zakoupení na parfums.cz

Máte zkušenosti s chubby sticks?

7 komentářů:

  1. Zkušenosti nemám, ale doufám, že mít budu... Fascinují mě :))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna v úterý jsem se na Clinique chubby sticky dívala, ale dát za ně v Sephoře 840 Kč, se mi zdá dost. Kdyby byly zase v parfumerkách vánoční balíčky s jejich "zmenšeninama", tak bych je vyzkoušela, ale za plnou cenu se mi do nich nechce.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. vybrala sis úžasný odstín, takové mám ráda :)) ale odrazuje mě ta cena :((

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá fakt skvěle a ta barva je moc krásná, ale ta cena! Oo xD

    OdpovědětVymazat
  5. "chubbíky" mě sice nějak neberou, ale tahle barva je přesně můj šálek kávy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger