26. října 2014

Anatomicals | WE ONLY WANT YOU FOR YOUR BODY

Krásnou neděli vám všem!
Dnes tu mám kratší článek o dvou produktech, který jsem si objednala z Asosu, jen proto, že jsou neuvěřitelně roztomilý a originální. Jak vždycky říkám, produkty vybírám často podle obalu. Podle mě je obal něco, čím by se produkt měl prezentovat a čím hezčí produkt, tím větší pravděpodobnost je, že si ho člověk vybere. A neříkejte mi, že vy by jste si nevybraly tyhle boží produkty? Neříkejte mi, že vám nápis "help the paw" nepřijde roztomilý. Mě totiž jo a myslím si, že produkt s takovýmhle obalem je mnohem větší radost používat, než nějaký v nic moc balení... no ale o tom třeba až jindy, teď už se vrhnu na ty recenze. 

Balení je u obou produktů, jak už jsem řekla, skvělé a hlavně nápadité. Všechny produkty Anatomicals mají úžasný obal a já bych nejradši si jejich produkty kupovala jen díky tomu. Trošku mi ale u krému vadí otevírání. Hned při prvním otevření se mi napůl "zlomil patent" (viz fotka). Řekla bych tedy, že je to otevírání trošku horší, ale jinak jsem jinou chybu už nenašla. Myslím, že je toto jen menší detail, ale může to být velmi protivný vzhledem k tomu že vždycky musíte při otevírání produktu na to myslet, aby jste nenatrhli i druhou půlku.

Produkt je takový hoodně hutný, a v okamžiku kdy se rozetře na ruce, se poměrně rozehřeje a je z něj klasický trošku řidší krém. Na rukou vydrží film, který se na rukou po rozetření vytvořil, zhruba 2 hodiny, podle toho, co děláte a jak často si myjete ruce. 


"please can you spare some moisture sir?"
Mini článek na zadní straně mi přijde moc roztomilý a hezky napsaný, je to takový "přesvědčovací" manévr od anatomicals, protože kdybych v obchodě viděla produkt s takovýmhle článečkem vzadu na obale, rozhodně ale opravdu rozhodně bych produkt brala.

Po aplikaci mám vždy ruce super jemné ruce, ale trošku mi vadí, že třeba 2 hodiny po aplikaci mi z rukou klouže propiska.. :-D 


V případě že se zajímáte o to, co v produktu najdete... Zde máte složení. Jak říkám vždycky - já se ve složení nevyznám a moc na něj nekoukám, pouze u šamponů a krémů na obličej se zajímám o složení ale u produktů jako je tento, je podle mě zbytečné sledovat složení, pokud netrpíte na vyrážky, ekzémy, alergie nebo nějaké kožní problémy. 

Hodnocení : 5/5

Na řadě je tenhle BOŽÍ naprosto boží produkt, který má nahrazovat antibakteriální gel. Je to antibakteriální pěna, která je v božím obalu, a tuším že jednou byla i v Ladyboxu.


Krátký článek na zadním obalu, který mi mimochodem přijde pořád celkem vtipný. Musím říct, že anatomicals prostě umí, protože málokterý obal u produktů je tak nápaditý, jako právě tento. Pěna dokonce i pěkně voní! Což je u antibakteriálních gelů docela vzácnost. Voní hodně citronově, což mi přijde trošku jako vůně na záchod ale i tak lepší než alkoholem nasmrádlé gely.

O tom, jak antibakteriální gel/pěna funguje a na kolik procent - o tom asi mluvit nebudu, na rukou tento výsledek bohužel nespatřím, ale jen pro ten pocit.. Placebo, znáte to. Když pěnu aplikuju, ruce mi přijdou čistší a to je asi hlavní.


Budu se opakovat, stejně tak jako u složení krému na ruce. Myslím si, že pokud člověk netrpí kožnímy problémy, pokud nemá ekzémy nebo nějaké alergie, není třeba na složení koukat. Samozřejmě je možné, žě někdo nechce mazat na své ruce chemikálie, ale vzhledem k tomu, že si už jen na nehty několikrát týdně lakuji prakticky jednu velkou chemickou srajdu, myslím, že tenhle produkt by to už nijak nezhoršil.


Pěna je ze začátku hodně hutná, ale během několika vteřin se začne roztékat a z pěny se stane voda. Což podle mě moc nevadí, vzhledem k tomu, že nikdo asi nečeká že bude mít pěnu hodinu v ruce a až pak bude desinfikovat. 

 Hodnocení : 5/5
Oba produkty lze zakoupit na asosu

Vybíráte produkty podle obalu?

4 komentáře:

  1. Ta pena se mi libi 😊
    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Výrobky, které vypadají rozhodně lákavě :-). Budu muset konečně prubnout Asos.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. To sú tie najroztomilejšie produkty ktoré som v poslednom čase videla ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger