8. října 2014

DEAD SEA -417 COSMETICS (2)

Krásnou tředu vám všem!
Dnes tu máme takový update, řekla bych, kosmetiky z Mrtvého moře. První článek jsem psala poměrně nedávno a rozhodla jsem se sdílet s váma mé pocity po delší době používání. Fotky budu používat stejné, jako v prvním článku, protože mi přijde zbytečné produkty fotit znovu. Upřímně, moc se toho nezměnilo, s kosmetkou jsem spokojená pořád, a také jí stále používám. I když jsem si řekla, že si to zaslouží ještě trošku pozornosti, protože ačkoliv jsem si produkty zamilovala, pár drobností je jinak a některé by vás to možná mohlo zajímat. Takže jdeme na to :) 

Začnu opět peelingem.
Ten mě poměrně po delší době užívání zklamal. Čekala jsem, že pleť se bude pořád pořád pořád zlepšovat ale musím uznat, že se zlepšila pouze ze začátku a teď už se nijak nemění. Ono to není nijak špatně, aby jsme si rozumněli, tady jde o to, že jsem čekala, že třeba po delší době pleť bude úplně krásně vyhlazená, já nevím co všechno, ale prostě jsem se zasekla ve stádiu kde mám pleť sice lepší než před tím, než jsem peeling začla používat, ale není úplně dokonalá. Pleť mám hezky jemnou, a po každém čištění jí mám krásně vyhlazenou, a na pohled takovou rozzářenější. Peeling stále používám jednou týdně, občas dvakrát, když se mi zdá že by to chtělo pořádně hloubkové čištění. Všimla jsem si toho, že peeling může štípat v místech, kde třeba byl pupínek nebo nějaký třeba ekzém. V tomto případě je lepší se těmto místům vyhnout, protože to opravdu pak může nepříjemně štípat.

Současné hodnocení : 4/5

Další na řadě tu máme čistící gel
Musím říct, že jsem se do tohoto gelu opravdu zamilovala a to opravdu hodně. Gel jsem ze začátku nechtěla (nebo spíše byla líná) používat pravidelně, protože je to celkem zdlouhavý proces - teda, jako ono to není moc dlouhý, jen prostě pomalejší než používat pleťovou vodu nebo micelárku. Gel tedy nepoužívám na odličování ale na proces po něm - kdybych náhodou někde nechala místo, které jsem špatně odlíčila, tenhle gel tu práci dokoná a ještě pleť vyčistí od mastnoty, a jiných nežádoucích věcí. Pleť mám vždy po použití takovou mazlící - hrozně jemnou, a mám nutkání si pořád mnout tváře, což je, řekla bych, dobré znamení, že dělá svou práci dobře. Jak jsem už říkala v prvním článku, tenhle čistící gel rozhodně neodlíčí celý obličej. Třeba odlíčí obočí nebo zbytky make upu, ale řasenku vůbec. A celkově není ani vhodné to zkoušet, protože když se gel dostane do očí tak to celkem štípe a je to nepříjemný pocit. 

Současné hodnocení : 4,5/5

Klidňující krém na pleť - last but not least aneb to nejlepší na konec. 
Krém není nijak extra hydratační, a ačkoliv je moje pleť suchá, na krém si zvykla tak, že některá místa sice mažu krémem na suchou pleť ale jinak si v pohodě vystačím s tímhle fešákem. Pořád mi trošku vadí, že se pomalu zapíjí, protože když jdu spát tak musím ležet a usínat na zádech, protože kdybych si lehla na bok, krém se mi z tváře smyje. Krém používám vždy po peelingu, ať už je to peeling od Nivei, Garnieru nebo -417, vždy splní dokonale svůj úkol a to že pleť zklidní a zabraňuje tak zarudnutí některých míst. Krém jsem si opravdu moc moc oblíbila a přijde mi, že vůbec neubývá, protože ho stačí malinko - skvěle se roztírá a pleť nijak nezatěžuje,... opravdu jediná nevýhoda je, že trvá než se krém vstřebá, jinak je naprosto vynikající a rozhodně bych ho všem doporučovala! 

Současné hodnocení : 5/5

Všem bych opravdu moc doporučila tyto produkty, myslím si, že se rozhodně vyplatí pořídit si kvalitní pečující - pleťovou kosmetiku, protože vám za to dřív či později pleť poděkuje.


Láká vás kosmetika z Mrtvého moře?
Jaký peeling momentálně používáte?

2 komentáře:

  1. O tejto kozmetike som ešte nepočula ale vyzerá kvalitne :) určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger