1. října 2014

CANDY DRESS

Krásnou středu vám všem!
Dneska tu máme opět nějaký ten outfit, a to s těmahle dokonalýma šatama, které jsem sehnala ve slevě na Asosu a mám z nich obrovskou radost a prostě jsem se rozhodla, že vám je ukážu. Takže v tomhle outfitu jde prakticky jen o ty šaty. Jsou opravdu neuvěřitelně boží, i když jsem dostala nejednu poznámku na to, že vypadají jako noční košile. Mě se ale vážně strašně líbí a těším se na jaro a léto, až budu mít opět trochu opálenou pokožku a šaty budou vypadat úžasně. Líbí se mi hlavně ten kontrast růžových šatů s černým límečkem, působí to na mě trochu jak šaty pro panenku :D

Wearing 
Asos Vero Moda dress
Tally Weijl handbag
Takko earrings


Mějte se krásně :)

2 komentáře:

  1. Tyjo, já vůbec na šaty nemám náladu, snad nikdy. Hrozně mě serou moje nohy, to bych musela mít 13 cm platformy, aby to aspoň nějak vypadalo :D. Mě tahle barvy moc líbí :). Celkově jsou pastelové barvy s černou kombinací úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj NIki, šaty jsou moc hezké, což o to, ale mám pocit, že se k tomu ty boty ne úplně hodí, navíc ti dělají strašně mohutný nohy.

    Mám blog o módě, koukni na něj:-)
    https://alicevypadaskvele.wordpress.com/2015/09/04/nepodlehnete-modni-manii/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger