11. října 2014

BUBBLEGUM SCRUB

Hezkou sobotu vám všem,
dnes nezvykle budu sdílet článek až v sobotu, protože včera jsem se k počítači pořádně nedostala a tím pádem jsem ani nemohla článek zveřejnit. Takže dnešní článek je o tomhle scrubu z Lushe, který jsem si o prázdninách konečně koupila. Lush prodejny zbožňuju - vždy tam tak půl hodiny jen čuchám k těm úžasným věcem. Kdyby můj pokoj voněl jako prodejna Lush, jsem nejšťastnější člověk na světě. V Lushi jsem zatím měla zkušenost jen s několika balistikama, a dáávno jsem měla i jejich šampon, takže jsem se těšila, že konečně vyzkouším něco nového, a tenhle scrub na rty mě už dlouho lákal, takže jsem ho prostě musela konečně mít.

Produkt je v takovém klasickém balení, které je pro Lush typický. Mě se jejich obaly moc líbí, přijdou mi originální a takové stylové. Scrubu je 25ml, což je docela málo na tu cenu - měla jsem ze začátku docela strach, že při pravidelném používání ho rychle vypotřebuji, ale musím uznat že mě překvapilo to, že zas tak rychle nemizí ani při téměř každodenním používání. Scrub používám tak 4x do týdne už asi měsíc, a pořád mám tak 3/4 balení plné.


Chuť je výborná. Někdy si až přijdu fakt praštěná, kdy si dávám scrubu opravdu hodně jen proto, abych to pak mohla slízat... Sice mi nepřijde, že chutná jak cukrová vata ale spíše jako ty Orbit žvýkačky.. Mimochodem - mňam! Chutná opravdu jak ty růžový žvýkačky, který jsme snad všichni ve věku cca 10 let milovaly všechny :-D Mezi plus beru i to, že je to veganský produkt a tudíž žádné zvíře nebylo mučený v laboratoři, aby jsme si mohly "ošmirglovat" rty. 

Musím říct, že téhle koupi vůbec nelituji a scrub jsem si hrozně oblíbila. Líbí se mi efekt, který dělá. Když si večer vydrhnu rty tak druhý den jsou hrozně jemňounké a působí i plněji, řekla bych. Už žádné suché části rtů, které jsem si musela dřít normálním peelingem.. Rty jsou opravdu krásně jemné a dokonce je i na první pohled vidět, že rty jsou jemné. Je dobré tenhle produkt použít hlavně před tím, když plánujete nosit nějaké výraznější rtěnky. To je téměř nutnost, vyhladit rty, aby rtěnka vypadala dobře. Scrub všem moc doporučuji, rty jsou po něm opravdu úžasně jemné. 

Hodnocení: 5/5
K zakoupení v Lush prodejně nebo na jejich eshopu.

Používáte nějaký scrub na rty?

6 komentářů:

  1. Scrub žádný nemám, ale věci od Lush miluju :)
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  2. Mám úplně ten stejný a už ho používám 2 roky a pořád je plný :) je pravda, že ho používám asi tak 2x za měsíc. Chutná skvěle, ale další koupi už neplánuji. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych ho také konečně vyzkoušet :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten chci taky dlouho vyzkoušet a asi do něj půjdu, když jsem díky tobě teď zjistila, že Lush má eshop!:D:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger