14. září 2014

SILVER INK EYELINER

 Krásnou neděli vám všem.
Omlouvám se, že články tenhle týden stály za prd a doufám, že v blízké době se to zlepší. S tím, co začala škola, jsem ještě nějaká zpomalená a ještě jsem se nepřizpůsobila a tak je pro mě těžký časově si zvyknout na všechny ty věci. Proto možná do konce září články budou kratší, množná jich i bude méně ale slibuji, že alespoň jeden týdně určitě bude. Doufám, že to všichni chápete, a vsadím se, že i vy sami jste se ještě nepřizpůsobily stereotypu školy, který teď 10 měsíců opět musíme snášet... Teď ale tedy k recenzi. Dnes tu mám recenzi na tekuté linky na oči od poměrně neznámé firmy a to Pierre René.

Balení je takové normální, pěkné, nic extra, nic neobvyklého. Líbí se mi, že je krásně dlouhá "rukojeť" na štětečku a tudíž se dá pěkně držet a lépe se štetečkem manipulovat, než kdyby ta rukojeť byla krátká.

Výdrž je skvělá, hodně mě překvapilo, že linky nepotřebují ani primer aby vydržely alespoň 8 hodin na očích, což je podle mě skvělý, vzhledem k tomu, že tyhle tekuté linky mají tendenci se rozpíjet a časem ztrácet na své intenzivitě. Naopak s primerem vydrží na oku celý den i noc, a to dokonce i když jsem použila tyhle linky na rozjasnění vnitřního koutku očí, a jak asi víte, oči mi často hodně slzí a proto mi v koutcích se stíny a vše rozmazává jako první. Ovšem když použiju primer, tak tyhle linky mi v koutcích vydrží opravdu celý den a navíc dodávaj make upu takový více lesklý vzhled - třeba když dáte modré stíny a stříbrně projasníte vnitřní koutky, působí to tak trochu metalicky a prostě leskle a kovově,... nevím jak to popsat, ale vypadá to opravdu pěkně!



Líbí se mi, že nemusím čekat sto let než mi na oku linky zaschnou. Prakticky během chvilinky linky uschnou a neobtiskávají se na víčko, což je podle mě jedno veliké plus. Některé linky totiž ne a ne uschnout a musíte čekat dobu, než vůbec budete moci pokračovat v make upu, aniž by jste měli přes celé víčko obtisklé pruhy od linek.

Hodnocení: 5/5
Linky rozhodně doporučuji a já mám doma pár dalších věcí od téhle značky, takže čekejte v brzké době recenzi i na ně, až je trošku víc otestuji! Pokud se u vás někde v okolí prodává tato značka, určitě vyzkoušejte právě tyhle linky, protože vypadají opravdu skvěle a myslím si, že je určitě budete zbožňovat tolik jako já!
Znáte tuhle značku?

5 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger