16. září 2014

#FOTD

Zdravím!
Tak dneska trošku neobvykle - článek v úterý. Musím přece dohnat ten článkový deficit z minulého týdne, ne? Abych aspoň trošku napravila to, že tak pravidelně nepřispívám. Dnes mě napadlo v autobuse, když jsem jela ze školy, že bych mohla zavést takovou novou rubriku a to MOTD, kam bych dávala čas od času svoje líčení. Vzhledem k tomu, že občas mám ráno chuť vstát dříve a hezky se nalíčit - chtěla bych toho alespoň využít pro dobro blogu. :D Líčení jsou jednoduché "kouřovky" ohraničené černou linkou. Vnitřní kousek jsem hoooodně projasnila stříbrnou a zbytek už je jen burgundy barva s troškou třpytek, která je rozblenděná místy s tmavě hnědým stínem, který vytvořil dojem, že stín je tmavší ve vnějším koutku oka, ale je to vlastně jen iluze.. :D 

No a dnes jsem tedy použila hlavně paletku od theBalm - BalmJovi, kterou jsem zmiňovala již v new in za srpen. Je naprosto úžasná a do každého stínu jsem se naprosto zamilovala! Líbí se mi hlavně jejich pojmenování, jako třeba Metal-Ica :-D přijde mi to takové originální a prostě super. Musím uznat, že tahle paletka obsahuje všechny stíny co kdy k životu já potřebuju. No ale o tom až jindy, brzy se tu snad objeví recenze.Takže co myslíte, líbily by se vám takovéhle krátké články zaměřené jen na oči? Mimochodem dnes jsem vyfotila outfit takže zítra ho tu budete mít. 

Products used 
Eyebrows 
 Bourjois eyebrow pencil
Eyelids 
Elf Primer
BalmJovi eyeshadow palette (Metal-Ica, Alice Copper)
Maybelline Master Precise eyeliner
Lashes 
 Big Boom by Astor mascara

Mám takovéhle články přidávat často?
Jaký byl váš dnešní look?

18 komentářů:

  1. Moc hezké. Klidně takové články veď, ráda se podívám. Já dnes měla nalíčeno něco obdobného. Neutrální oči s černou linkou a střední odstín růžovo-červené rtěnky :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za názor :) to zní super, určitě ti to moc slušelo!

      Vymazat
  2. Velmi pěkné, budu ráda když přidáš takové články

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně budu ráda za častějšího články tohoto rázu! Líčení se ti moc povedlo, Niky :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je přesně můj styl líčení! Moc se mi líbí, stejně jako tento článek:-)

    Hezký večer,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. it's more like silvery color but whatever, thank you so so much!

      Vymazat
  6. povedené! :) máš nádhernou barvu očí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger