10. září 2014

BB CREAM MIRACLE SKIN PERFECTOR

Krásnou středu vám všem,
dnes tu máme opět článek - opět recenzi. Už jsem prakticky zdravá a vrátila se mi chuť do života :-D  Takže dnešní článek bude zaměřen na tenhle BB Cream od Garnieru. Jak víte, BB krémy moc nemusím, přijde mi to hloupost a zbytečný výmysl, stejně jako CC krém a já nevím co všechno. Jsem vůči těmhle krémům hodně skeptická a z vlastní vůle bych asi nešla do drogerie a vybrat si nějaký BB krém. Ale musím říct, že po tom, co jsem dostala tohle BBčko jsem už moc "nehejtovala" produkty BB krémů a CC krémů, ale naopak - docela jsem si právě tohle BBčko oblíbila. Tenhle BB Cream mám doma už dobrých několik měsíců ale rozhodla jsem se až na léto ho pořádně otestovat. Na BB Creamy jsem nikdy moc nebyla, jak jsem už říkala, obzvlášť po tom, co mi po BB Creamu od Avonu naskákaly pupínky po celém obličeji. Abych byla upřímná, toho jsem se bála i u tohoto BB Creamu, protože si myslím, že celý koncept BB a CC je založený na tom samým a to u každé firmy. Nakonec jsem si moc oddychla, když jsem se druhé ráno vzbudila a pleť měla bez pupínků. Ale teď už k této recenzi..

,,Garnier Miracle Skin Perfector BB krém je převratným krokem v péči o pleť. V jediném kroku sjednocuje, tónuje, maskuje, hydratuje, rozjasňuje a chrání pleť. Po nanesení BB krému bude vaše pleť krásně rozjasněná, drobné nedokonalosti budou skryty a vrásky se budou zdát jemnější. Hydratuje pleť po dobu 24hodin a chrání ji proti škodlivému slunečnímu záření díky SPF 15.
Vyzkoušejte Garnier Miracle Skin Perfector BB krém a ušetřete si práci s nanášením jiných přípravků. V BB krému máte korektor, hydratační krém i make-up v jednom. Krém je nabízen ve dvou barevných tónech pro světlejší a tmavší pleť."

Účinky:
sjednocuje
kryje
hydratuje
rozjasňuje
chrání

Tak a teď budu popisovat ty účinky, co nám BB Cream slibuje. To bude krasojízda - zase se určitě rozepíšu, jako vždy.. :D Takže teď čtěte dál..

Sjednocuje? - to ano, pleť sjednotí, ale pokud máte pupínek - tak máte smůlu, musíte žít s tím, že vypadá jako hora na obličeji, protože jí BB Cream jenom zvýrazní. Proto si myslím, že je lepší použít primer kvůli vyhlazení pleti, kdy pleť je pak mnohem hezčí a vypadá to lépe než namatlat BBčko na pupínek a vlastně ho tím  ještě více zviditelnit (a to přece nechceme!)
Kryje? - na stupnici 1 až 10 bych řekla, že kryje tak 4 - 4,5. Není to ani poloviční krytí, řekla bych, ale to pohle mě není nijak extra velký problém, pokud scháníte v létě jen produkt na sjednocení. 
Hydratuje? - tak na půl, pleť rozhodně ze začátku hydratovaná je, ale musím říct že se mi zdá, že bohužel pleť není hydratovaná po celou dobu co máte BB Cream na obličeji. Řekla bych že tak 2 hodiny pleť rozhodně hydratuje ale pak už se nic neděje a pokud máte suchou pleť jako já, pocítíte, že pleť není tak dokonale hydratovaná jak by jste čekali.
Rozjasňuje? - spíše ne, než ano. Řekla bych, že hlavně záleží na typu pleti, pokud máte suchou pleť tak BB Cream se do ní vpije tak, že může být člověk rád, že to aspoň sjednotí pleť. 
Chrání? - ne, tohle rozhodně ne. BB Cream nemá za úkol chránit pleť, má jen za úkol být takový sourozenec make upu, a měl by být na pleti svěžejší a nepůsobit jako maska. To určitě slibuje, ale že by moje pleť byla chráněná - to rozhodně ne, nebo alespoň já to tak nepociťuju.


BB Cream je vhodný pro suchou a normální pleť, takže pokud máte jiný typ pleti - nevím nevím, jak by vám BB Cream sedl. Je podle mě docela mastný a pleť by jste musely pořád přepudrovávat, což nemusí být vždy zábava. Takže si myslím, že je opravdu vhodný jen pro suchou pleť, protože málokdo nosí u sebe neustále pudr, obzvlášť pokud používáte tenhle BB Cream v létě, protože to by jste musely přepudrovávat každou chvíli, takže nic moc no.

Výdrž na pleti je normální - řekla bych takových 7-8 hodin, což podle mě je klasická výdrž a není to nic extra, co by jsme u jiných BB, CC a vlastně všech make upů a tónovacích krémů nenašly. S primerem se ani výdrž nijak nezvýší, nebo pokud ano tak ne nijak rapidně, takže bych řekla že je tenhle BB Cream vhodný nejvíce asi pro letní období, jak jsem už říkala, protože je opravdu lehký a pleť nezatěžuje tak, jako by jste na ni napatlaly make up. Je to vhodný produkt tedy hlavně pro mladší slečny, nebo pro ty, které nechtějí nosit "masku" na obličeji a stačí jim jen sjednotit tón pleti.


Zde máte opět složení, kterému já upřímně moc nerozumím. Ale řekla bych, už podle těch alcoholů a chemických názvů, že to moc super složení nebude, přece jenom přírodní produkty jsou asi 100x šetrnější. Ale důvod proč to sem dávám je, že někdo z vás může být třeba alergický na některou složku, takže pokud to víte že některá věc ze složení nedělá vaší pleti moc dobře, tak určitě na to dávejte pozor, protože myslím že u produktů jako je tenhle je to docela nebezpečné a může to vést až k hodně velkému podráždění pleti (vyrážky, zarudnutí...)

Hodnocení : 4/5
Abych to shrnula - BB Cream mě moc mile překvapil a vůbec ale vůbec jsem nečekala že by mi padnul. Vlastně jsem čekala to nejhorší - to co se mi stalo s tím BBčkem od Avonu. Mám citlivou pleť a poměrně suchou, takže kdo máte stejný typ pleti nebo podobný, vám určitě krém sedne skvěle. Nevím, jak by vyhovoval mastnější pleti, myslím si, že by možná vydržel o něco méně ale i tak bych řekla, že to stojí za to. A ačkoliv nesplňuje většinu věcí, co slibuje, stojí za to. Určitě ho všem moc doporučuji a klidně bych si ho koupila znovu, a to hlavně v létě. Takže pokud sháníte nějaký lehký BB Cream a nechcete používat make upy nebo prostě chcete pleť jen trošku oživit nebo sjednotit - doporučuji tohle BBčko, myslím, že službu lehkého make upu zastoupí skvěle.

K zakoupení na parfums.cz

Používáte BB Cream?
Co v létě používáte vy? Make up, BB Cream nebo nic?

4 komentáře:

  1. Mně tenhle BB moc nevyhovoval, ale nakonec jsem mu našla využití na dovolené, kdy jsem byla opálená a pleť měla vysušenou, moc velké krytí jsem nepotřebovala a s dobrým matujícím pudrem byl fajn i po dovče, ale znovu už bych si ho nepořídila :). Raději mám určitě makeupy jak BB :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě také vyhovoval hlavně u moře, ale zatím mi stále vyhovuje tak uvidíme, jak to bude až bude větší zima.. :) a jinak souhlasím, mám také raději make upy ale v létě jsou k pleti šetrnější "lehké" make upy a na to jsou třeba tyhle BBčka ideální

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger