7. září 2014

MACAROON MACAROON MACAROON

Krásnou neděli vám všem!
Dnes tu mám krátký článek na tenhle super produkt aka balzám na rty v obale macaroonu, který jsem dávno vyhrála v soutěži ale neměla moc šanci ho pořádně vyzkoušet. Ačkoliv značku nevím, tak bych vám ráda řekla něco o tomhle super balzámku, protože je možné že někdo z vás bude vědět kde tuhle super věcičku sehnat, nebo je možné že někde uvidíte tenhle balzám a řeknete si "jé, o tomhle jsem někde četla že to je super, tak to si koupím!" a právě proto jsem se po dlouhém rozhodování nakonec teda odhodlala recenzi napsat, i když možná bude zbytečná.


Začnu tím nejlepším - a to obalem. Jak vidíte, obal je neuvěřitelně roztomilý. Macaroon je sám o sobě roztomilý a ještě ke všemu, když se dá otevřít s v něm najít super balzám na rty. Celý produkt je v barvách fialové, což se mi moc líbí. Jediná nevýhoda tohoto balení je, že je poměrně velké a když mám malou kabelku, tak volím raději menší balzámky protože tenhle prostě zabírá hodně místa.

Účinky tohohle balzámku mě velmi ale opravdu vekmi překvapily. Čekala jsem, že to bude jeden z těch balzámků, který vám rty hydratuje jen chvíli a hlavně nevoní, ale opak je pravdou. Balzámek neuvěřitelně krásně - ale jemně voní, je to opravdu jen slabá vůně, která je velmi příjemná a v okamžiku kdy si na rty balzámek natřete, vůně je během chvíle pryč což mě osobně vůnec nevadí, vzhledem k tomu že "voňavé lip produkty" moc nemusím. Určitě znáte takový to když si natřete rty a pak si je jazykem přejedete aby jste "ochutnali" jak balzám chutná - musím vám říct že tenhle balzám skvěle chutná :-D

Na rtech vydrží tak dvě hodinky, pak už se ztrácí, obzvlášť když hodně pijete. To je podle mě klasická výdrž balzámů - každý co mě osobně vydrží na rtech déle než hodinu, se pro mě automaticky stává oblíbencem. To proto, že hodně piju a opravdu mě doslova otravuje pít, a během chvíle mít suché rty. 


 Abych to tedy shrnula - ačkoliv jsem od balzámku nečekala více služby než jen to že je prodtě krásný, byla jsem moc mile překvapena, když jsem zjistila, že tenhle balzámek je lepší než 80% všech mých ostatních balzámů. Jediný balzámy, který jsou prostě nepřekonatelné jsou Carmex jednoznačně spolu s balzámky od Saloos. 
K zakoupení na eBay.com
Hodnocení: 4/5


Používáte "no name" kosmetiku?
Jaký je váš naprosto nejlepší balzám?

17 komentářů:

  1. Ja občas tiež použijem tú "no name" kozmetiku, napríklad očné tiene alebo vône, zvyčajne vydržia dlhšie :D a ten balzám je fakt veľmi krásny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já občas taky, ale ne na oči, protože je mam hrozně citlivé a bojím se že bych dostala například zánět.. :/ :) a je krásný, žejo! Klidně bych na něj celý den koukala :D

      Vymazat
  2. Balzám vypadá fakt super roztomile, bohužel ale značku neznám a nikdy jsem ho neviděla. Ale možná, že na ebay by mohl být k sehnání.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak myslím, že by toto mohl být on: http://www.ebay.com/itm/Its-Skin-Macaron-Lip-balm-9g-1-Strawberry-Korea-cosmetic-/271249025047?pt=US_Skin_Care&hash=item3f27b3a817

      Vymazat
    2. super, to je on! jsi skvělá, díky :) asi si objednám v jiných barvách :D :)

      Vymazat
  3. Inac presne toto vyraba aj korejska znacka kozmetiky It's skin. Chcela so si to objdenat ale nakoniec som odolala. :D
    www.myownblog14.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je hodně lákavej :) Já teda docela nerada věci objednávám z netu (zatím), škoda že nemáme v našich drogerkách větší výběr všeho ... :)

    Janina Blogopis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě lákají i jiné varianty :D :) já taky zprvu neměla online nakupování ráda ale teď prakticky nakupuju jen po internetu.. :D

      Vymazat
  5. :OO Tak to je naprosto dokonalý design balzámu na rty!!! :-)

    Hezký den,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten někde vidět, pořídím si ho už jen kvůli tomu dokonalému obalu :))! Jinak "no name" kosmetiku jsem používala jen když jsem se začínala malovat :D.

    OdpovědětVymazat
  7. už jsem na něj na ebay narazila a je to fakt roztomilý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger