21. září 2014

BEAUTY WISHLIST AUTUMN/WINTER

Zdravím vás takhle při neděli!
Dnes tu máme takový poměrně oddychový článek a tím je wishlist pro podzim/zimu. Vzhledem k tomu, že ze svého wishlistu jsem prakticky všechno vyškrtala (kromě Naked 3), co se dalo, jsem se rozhodla vytvořit si další wishlist podle kterého se budu řídit. Dříve jsem se wishlistem neřídila vůbec a doma se mi hromadily zbytečnosti, které jsem ve finále ani nevyužila. Tímhle si tedy kompenzuji tyhle věci, co mi doma jen leží a rozhodla jsem se investovat především do věcí, které potřebuji nebo nutně musím mít (z důvodů jako třeba že tráva je zelená...)

Takže se na to vrhnem! :)


1. Chanel rtěnka
Rtěnky od Chanelu jsou taková klasika, kterou by alespoň jednou za život měla každá žena mít, teda alespoň podle mě. Za poslední dobu jsem na internetu našla spousty úžasných odstínů, které mi nedají spát. A v tom se v hlavě zrodil nápad - k Vánocům si jednu rtěnku od Chanelu pořídit.


2. MAC - odstín Pure Heroin
Tento odstín rtěnky je naprosto dokonalý a já naprosto tuhle rtěnku musím mít. Poslední dobou jsem teda propadla opět nude a světlým rtěnkám, ale to asi jen kvůli škole. Výrazné rtěnky jsem dříve vůbec neměla ráda ale poslední dobou slintám nad každou nevšední rtěnkou a obzvláště nad touhle. Prostě jí musím mít!

3. Lime Crime Velvetines - odstín Wicked
Viděla jsem jí na Brittany Balyn na YouTube a musím říct, že jsem snad nikdy tak moc zoufale nepotřebovala žádnou rtěnku. Opravdu ne. Tohle je teď moje priorita a já musím uznat že si přijdu jak blázen - projela jsem miliony stránek, ale všude mají poštovné skoro dražší než samotný produkt a já pomalu ale jistě začínám být zoufalá. A když jsem zoufalá, dopadne to tak, že si objednám ze stránky s velmi drahým poštovným. Takže pokud někdo víte o nějaké stránce, kde není poštovné extra vysoké a posílají do Čech - prosím, napište mi adresu obchodu do komentářů!

4. Naked 3
Už jsem o ní mluvila v předešlým wishlistu, bohužel je to dražší záležitost a než se odhodlám jí koupit, asi to bude chvíli trvat, ale myslím si, že její čas se blíží. Už nad ní slintám příliš dlouho a nemůžu si pomoci - je prostě úžasná. Ty odstíny jsou naprosto perfektní!

5. Marc Jacobs parfémy
V Praze jsem si poprvé přivoněla k Marc Jacobs parfému Honey a neuvěřitelně jsem se zamilovala. Je to opravdu naprosto úžasná vůně - přesně pro mě. Myslím, že jí budu nutně potřebovat stejně tak jako Daisy, bohužel se ale nemohu rozhodnout, kterou chci víc/ kterou chci dřív. Určitě musím mít doma obě, to naprosto bez debat. Pokud tedy někde budete mít možnost přivonět si k Honey - rozhodně to udělejte a zamilujte se do ní stejně jako já!

6. Sleek Contour kit
To, že nemám dostatek rozjasňovačů jsem zjistila už dávno, ale to, že už mi nestačí ani mé bronzery jsem zjistila teprve nedávno. Na netu jsem tedy začala hledat takové rozjasňovače a bronzery, aby mi odstíny pěkně seděly a myslím, že Sleek vyhrál a já si budu muset pořídit tenhle Contour Kit - odstín light je totiž přesně pro mě, naprosto skvělé odstíny a myslím, že nebudu litovat, vzhledem k tomu, že Sleek kosmetika je podle mě hodně kvalitní, a ještě ke všemu levná.

7. Real Techniques štětce
Štětců není nikdy dost - to jsem i já zjistila, když jsem byla doslova přinucená začít si půjčovat štětce mojí mamky. Sama mám štětců dost, ale zjistila jsem, že mi nevyhovují až tak moc a že je nutné je brzo nahradit pořádnými a hlavně kvalitnímy štětci a rozhodla jsem se samozřejmě pro Real Techniques. Každá blogerka si je chválí a snad jsem nikdy nečetla ani jednu negativní recenzi. No prostě, musím si nějaké pořídit!

Co máte na seznamu přání vy?

12 komentářů:

  1. Nakedku a Marca Jacobse mám na seznamu také. Zálusk mám na matte rtěnku v odstínu Merlot od NYX a make-up True Match od Lorealu. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta rtěnka vypadá skvěle! :) tak ať se nám ten wishlist brzo zkracuje a ať už máme ty super věci doma :)

      Vymazat
  2. Ten Contour Kit od Sleeku ti mohu jen doporučit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, slyším na ní samou chválu, takže se těším až jí budu mít!

      Vymazat
  3. Máme podobné želania :D ten Chanel rúž, Naked3 a Marc Jasobs parfémy.. to je láska :3 :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď žádný wishlist nemám, to co jsem si dlouho přála, jsem si v nedávných dnech splnila. Ale stejně se asi najde dost věcí, které "budu muset mít" :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to tě obdivuji, já furt objevuji věci co musím mít... :) :D takže jedu "wishlist za wishlistem" :D

      Vymazat
  5. Velvetines jsou úžasný <3 momentálně ani po ničem netoužím... což je dooost divný! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! také jsou mojí prioritou, jsou naprosto dokonalý!

      Vymazat
  6. Ahoj na blogu je důležitý článek, prosím přečti si ho :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si budu na Vánoce pořizovat tu W7, je to napodobenina Urbanu a chci jí vyzkoušet, jestli mi bude tak nějak vyhovovat :). Určitě se hned nepoženu do UD, protože je to fakt šíleně drahé.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger