24. září 2014

#FOTD RAINBOW IN MY EYES

Krásnou středu vám všem!
Dneska tu máme pokračování v sérii MOTD článků a dneska to je teda duhové líčení, které jsem vykouzlila s Acid paletkou, kterou jsem si konečně pořídila. Musím vám teda říct, že mi vyrazila dneska ráno dech, když jsem viděla, jak skvěle pigmentovaná je. A to dokonce i bílý stín, který všude bývá spíše nepigmentovaný vůbec.. No ale o tom brzy v recenzi! Dneska jsem se tedy rozhodla udělat barevné líčení, protože moc se neřídím tím, že "přišel podzim, budu se podzimně líčit". Líčím se podle toho, jak se mi chce a duhové líčení jako je tohle jsem chtěla vyzkoušet už dávno. Jsem ve finále moc ráda, že se to takhle vydařilo, protože jsem měla celkem strach, že líčení dopadne špatně a já se budu muset odlíčit nebo tak. Nakonec se tedy líčení povedlo na poprvé a to bez vztekání nebo nadávání.. :D


 Products used 
Elf eyelid primer
Uma white eyeliner pencil
Sleek i-Divine Acid palette
Maybelline Master Precise eyeliner
Bourjois eyebrow pencil
Alverde eyebrow gel
Maybelline Rocket Volum' mascara


A jelikož jsem opět na sobě měla černočerný outfit, rozhodla jsem se ho trošku "prozářit" statement náhrdelníkem, který mi skvěle barevně ladil k líčení, a který jsem si moc zamilovala! 

Tak a tohle je ode mě dneska všechno, tak brzy u dalšího článku... Mějte se krásně :)

10 komentářů:

  1. k nějakému jednoduchému outfitu to musí vypadat skvěle :) nepůsobí to na mě nějak moc divoce, líbí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Hned jsem dostala chuť si duhovou linku taky vytvořit :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :) vytvoř si jí taky, úplně to rozjasní celý den :)

      Vymazat
  3. Ja som túto fotku najprv videla len na instagrame, a dúfala som že urobíš aj článok :) ako vidím, nesklamala si :) super líčenie ! :3

    OdpovědětVymazat
  4. krása :) líčení krásně ladí s náhrdelníkem
    Janebeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger