1. srpna 2014

SUMMER NEW IN VOL.1

Ahoj!
Dneska tu máme po dlouhý době new in článek. Opět, jsem minulý měsíc docela šetřila. Poslední dobou už tolik neholduju dekorativní kosmetice ale spíš pečující. I když, snažím se držet wishlistu, který jsem dávala nedávno na blog. A zrovna tenhle týden jsem se rozhodla odškrtnou z něj 3 věci - rtěnky NARS a tvářenku. Tahle story se už objevila na mém facebooku takže pokud mě tam sledujete, už jste to četli. No, takže na Asosu jsem si vybrala dvě krásné rtěnky téhle značky a dvě tvářenky, dál paletku od theBalm a pak jdu už platit a najednou..... červeně zvýrazněné produkty. Což znamená, že tohle zboží neposílají do ČR. To mě tak strašně naštvalo, že jsem se rozhodla koupit si něco na sebe.. A to je důvod, proč článek je jen první díl "new in", v tom dalším vám ukážu mé nové oblečení... ale teď k dnešnímu new in.

Už dlouho jsem měla v plánu pořídit si iPad,  a to hlavně kvůli škole. Sešity už nějakým tím třetím/čtvrtým rokem nevedu, protože se mi všechny ztratí, roztrhaj, polejou a já nevím co všechno. Proto mi přišel tablet jako neuvěřitelně výhodná školní pomůcka. Poznámky z něj si můžu rovnou vytisknout, nebude to nahrabané a bude to prostě pecka. Rovnou jsem si k němu pořídila tenhle žvejkačkovo růžovej obal, který se dá nastavit tak aby se dalo na iPadu psát nebo koukat třeba na filmy.




A dál tu mám řasenku od Astoru, kterou jste ale už mohli vidět v nedávné recenzi.. Antiperspirant Rexona (v neděli bude recenze), která je novinkou v drogeriích a Color Tattoo, protože v Egyptě jsem zapomněla kosmetickou taštičku se zlatýma a černýma Color Tattoo, tužkou na oči a řasenkou od Essence... Trošku mě to vzalo, protože černé CT jsem používala na linky a moc mi to vyhovovalo a zlaté jsem používala jako "primer" pod zlaté stíny, protože pak se neuvěřitelně třpytily a na oku držely jak kdybych je měla vytetovaný.

No a k těmto Color Tattoo (mimochodem, tohle je odstín Gold Pink) se váže taková nemilá historka.  Už jste jí mohli slyšet na mém instagramu nebo facebooku.. Šla jsem do drogerie, vybírala mezi zlatým a tímhle stínem a říkám si, že když jsem už zlatý měla, tak zkusím něco nového. Vzala jsem stín úplně ze zadu a zkontrolovala izolepu, kterou se tyhle stíny přelepují. Všechno bylo v pořádku a tak jsem hodila tenhle zázrak do košíku a šla.. Doma jsem si řekla, že stíny hned zkusím a co nevidím. Odšroubuju víko a půlka stínu vydlabaná. Můžu vám říct, že takhle sprostě jsem snad nikdy nemluvila a nikdy jsem nebyla tak naštvaná. Fakt nepochopím, jakej s prominutím kretén odšroubovat takhle stín (BYLY TAM TESTERY MIMOCHODEM!!) a vydlabat do do půlky, zalepit páskou jako by se nic nedělo a stíny vrátit. Fakt tohle nepochopím a jestli někoho uvidím tohle dělat, asi mu urvu hlavu, protože nic neni tak hroznýho jako tohle. Některý ty ženský jsou fakt takový s prominutím prasata, to snad ani není možný. Tuhle jsem si kupovala rtěnku od Miss Sporty, a tak stejný postup - zkontroluju izolepu a jdu. Naštěstí ta má rtěnka byla v pohodě, ale v tomto stojánku s mým ostínem byly 3 rtěnky, které byly opatlané, prostě jak kdyby je někdo používal měsíc vkuse. Takže tímhle "slohem" bych chtěla vám všem připomenout, jak důležité je kontrolovat kosmetiku, klidně odlepte tu izolepu a produkt zkontrolujte.


Taky jsem samozřejmě neodolala novým lakům od Gabrielky, mé milované Gabrielky.. Nevím, proč většina lidí říká, že se tyhle laky nepovedly, mě se líbí všechny a to fakt hodně! Ale chápu, že ne každý je na laky. A dál tu mám bílý lak od Essence, protože jsem tuhle jela do práce, ráno si nalakovala jeden nehet bílým Gabriella Salvette lakem, a i když už byl uschlý, normálně se mi tak divně obarvil že jsem si řekla, že si musím koupit nějakej bílej lak abych to zakryla. Díky bohu, dali do Jindřichohradeckého Kauflandu stojan s Essence (takže kdo jste hradeckej, tak si toho všimněte, že tam maj tenhle stojan!) takže mě zachránil.


Dále tu máme z pečující kosmetiky docela dost věcí. Z Egypta jsem si dovezla krém Eva, který je neuvěřitelný, možná na něj udělám nějakou kratší recenzi, protože... je fakt úžasný! Dál tu máme 3 produkty značky Minus 417, o které se brzo dočtete a sérum na řasy Realash, o které budete brzy moct soutěžit (stay tuned! :D) a samozřejmě, že jsem zapomněla vyfotit další věci. Koupila jsem si krém na ruce opět od Mixy, ... a nebo víte co, já tyhle drobnosti, co jsem zapomněla, dám do článku číslo 2!


Chtěli by jste si přečíst recenzi na krém Eva?
Co jste si z kosmetiky pořídily za poslední dobu vy?

11 komentářů:

  1. IPad mini je má vysněná věc. Nechtěla bych ani tak notebook nebo klasický počítač od Applu, ale iPhone a iPad jsou prostě jedničky. Iphone mám, ale Ipad ne, takže si ho jednou chci taky pořídit. Bude to znít dost uhozeně, ale nejvíc by se mi asi hodil do kuchyně k vaření kvuli receptům :D.
    Pořídim si ho hned potom, co budu mít doma slušnou zásobu Vansek, Conversek a kytičkovaných Dr. Marten bot :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda na Applu ujíždím, to víš no, je to závislost... (dva iPody, Macbook, iPad, dva iPhony.. :D) A to s recepty úplně chápu, zrovna dneska jsem dělala koláč a říkala si, jak boží to je, že nemusím nic tiskat ani mít notebook na sporáku. Prostě paráda :) Ono se člověk vždycky musí něčeho "vzdát" aby si mohl pořídit takovýhle věci, ještě ke všemu, když jsou multifunkční, taky potřebuju zásobu Conversek, černý se mi už trhaj, a potřebuju nízký černý a bílý, ale hold... to musí počkat :D ale naprosto tě chápu, akorát já se vzdám radši bot než iPadu :D

      Vymazat
  2. iPad je super, já tento týden budu pořizovat také tablet kvůli škole a proto jsem šetřila :)
    Už se na něj také těším a tobě přeji, ať se ti s ním dobře pracuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda že nejsem jediná, kdo si pořídil tablet kvůli škole :) taky jsem šetřila, to víš, 3 brigády.. :DD Tak přeju ať jsi spokojená, mě se s ním pracuje skvěle! :)

      Vymazat
  3. O Ipadu přemýšlím, i kdy musím říct, že více mě láká samotný Iphone bohužel je taky docela dražší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si iPhone pořídila, dostala jsem ho napůl od mamky, od taťky a přispěla jsem něco ze svýho z brigád, takže to ve finále nebylo drahý pro nikoho :D :)

      Vymazat
  4. iPad je úžasný :-), také jsem o něm nějaký čas přemýšlela.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to opravdu je, a víc než to, je neuvěřitelně užitečný a nejenom do školy.. :)

      Vymazat
  5. Ahoj nominovala jsem tě na libster awards :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ipad!♥ Máš na něho úžasný kryt!!! :)))
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Ipad bych za nic na světě nevyměnila nevím jak jsem bez něj mohla žít :-D akorát já mám ten větší takže je trochu problém ho přenášet s sebou ven :-|

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger