30. července 2014

50 SHADES OF GRAY

Ahoj vám všem!
Přeju vám krásnou středu. Dneska tu je opět jeden outfit, který jsem vám slibovala už minule. Abych řekla pravdu, nestíhám. Momentálně jsem opravdu pořád ve skluzu, snad kvůli práci - ale už mi to vadí. Sakra, dyť jsou prázdniny! Těšila jsem se na krásný počasí, jak se budu na zahradě opalovat a při tom třeba psát články, jak budu lenošit, ale momentálně si prázdniny fakt neužívám. Ještě ke všemu, když mi začla autoškola :D Ještě, že občas jdu na grilování, na kafe, nebo na procházku s kamarády, protože jinak bych se asi zecvokla z toho neustálýho pospíchání někam... Co vy, trávíte prázdniny tak jak jste chtěli?

Kombinace šedé a černé se mi líbí snad i víc, než bílé a černé. Momentálně nosím šedou strašně často, a "experimentuji" s doplňky, které se k tomu hodí snad všechny. Zlaté, stříbrné, červené, barevné... prostě všechno. Samozřejmě záleží na tom, s čím to sladíte, ale myslím že černo šedé outfity můžete doplnit jakoukoliv barvou. Já teď začla ladit líčení s doplňky. Teda, ne vždy je na to čas a nálada, ale když se daří, tak ladím. S botama, s náušnicema, s nádhrdelníkem.. Prostě se vším.

Look jsem doplnila už jen černýma botama z Deichmanna, které mám už asi 3 roky. Jsou neuvěřitelně pohlné, skvěle se v nich chodí, dokonce i tancuje. Měla jsem je na 80% hodin tanečních, což je co říct. Když už jsou boty pohodlné i na tancování, tak už snad i na běhání. Škoda, že ve městě je dlažba, po které se v tom fakt chodit nedá.



Poslední dobou se mi moc líbí perlové doplňky. Tyhle náušnice jsou tak pro mě velkou srdcovkou, strašně se mi líbí! Už jsem vám je myslím ukazovala v new in článku, objednávala jsem je na New Look eshopu, kde stály 7 euro, ale za to jich tam je 6 párů, což mi přijde super cena! Taky si teď brousím zuby na nějaké výraznější náušnice, nějaké bláznivé. Nabarvila jsem si hlavu na červeno, takže když už jedu v těch barvách, tak ať to stojí za to.


Jak už víte, tak spolupracuji s internetovým obchodem postovnezdarma.cz, kde najdete nepřeberné množství super vychytávek, oblečení, kosmetiky a prostě všeho. Já mám odtud tuhle skvělou kabelku a musím říct, že mě neuvěřitelně překvapila. Hlavně svou kvalitou, čekala jsem, že bude taková... víc vietnamská, ale ona je vážně super, na dotek je velmi jemná, a vzhledem k velikosti i prostorná. Narvu do ní snad všechno, iPad i iPhone, peněženku, klíče, kapesníky a rtěnku. A pořád by se tam ještě něco určitě vešlo. Prostě musím říct, že tahle kabelka mě moc mile překvapila! Určitě bych jí vám všem doporučovala, vypadá moc pěkně - tak jako každá černá kabelka, navíc, tahle má na sobě super cute srdíčko!



Tee - Boohoo
Skirt - New Yorker
Earrings - New Look
Necklace - Lindex
Sunglasses - Takko
Shoes - Deichmann
Handbag - www.postovnezdarma.cz

Líbí se vám kombinace černé a šedé?

8 komentářů:

  1. Ty boty jsou parádní :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký outfit. Kombinace je to velice hezká, ale já dávám přednost rozličným barvám a vzorům. Na jednoduché kousky mě hold neužije :D Kabelka vypadá perfektně.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) já dříve také dávala přednost barvám, jakýmkoliv... :D ale teď už jsem se "usadila" a nějak dospěla k tomu, že stejně černá,bílá a šedá jsou nadčasový kousky a budou se hodit vždycky :)

      Vymazat
  3. Ta kabelčička je opravdu krásná Nikči!
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger