31. srpna 2014

-417 | DEAD SEA COSMETICS

Krásnou neděli!
Dnes tu pro vás mám exkluzivní článek - teda spíš recenzi, na kosmetiku celkem neznámé značky a to minus 417. Jedná se o kosmetiku z Mrtvého moře, která není moc známá, a tak bych vám prvně chtěla něco málo o této značce říct. Firma -417 prodává své produkty téměř po celém světě, hlavně je to zdroj "zdravé" kosmetiky pro různé lázně, terapie a pro lidi, kteří trpí citlivou pletí. Je to prakticky nová značka a proto také ne moc známá - a já tu pro vás mám nyní recenzi na tři věci právě od této značky.


Jako první bych ráda řekla něco o tomhle peelingu. 
Na začátku bych ráda zmínila to, že jsem se opravdu dost bála zkusit tenhle peeling protože opravdu připomíná Mrtvé moře. Když jsme byli u Mrtvého moře, vydržela jsem v něm jen 10minut, protože mě všechno pálilo a po těle mi naskákaly červené fleky a tak jsem se bála, že mé tělo bude reagovat stejně i při používání tohoto peelingu. Díky bohu, mi peeling vyhovoval skvěle a žádné červené fleky se neobjevovaly.
Tak ale teď už opravdu k recenzi. Balení je na první pohled skvělé. Klasický kelímek který v sobě má produkt. Není co vytknout, na venek působí velmi pěkně. Jediné, co mi neuvěřitelně vadí je, že jakmile se opatlá tak je takový mastný a nejde zavřít. Ať se snažíte jak chcete, musíte si umýt ruce, otřít balení a až pak zašroubovat víko. Mě se neustále děje to, že víko našroubuji křivě, což je ale můj problém u hodně flašek nebo balení.. :D

Asi by jste čekaly, že takovýhle produkt bude vysušovat. Já čekala totéž, čekala jsem vysušenou pokožku a prostě nevím co všechno, ale nakonec se ukázalo, že po umytí obličeje (nebo pokožky, kam jste aplikovaly peeling, obecně) tak je mírně promaštěná - nevím jak je to možné, ale ta voda, v které sůl plave je pravděpodobně i trošku mastná sama o sobě a tím způsobuje to, že pleť nevysouší. Za mě tohle je důvod proč jsem si peeling tak moc oblíbila! 


Na obsahu nevidím dle mého nic špatného, ale pro jistotu jsem vám radši i tohle vyfotila, protože třeba někdo může být na něco z přidaných látek alergický.


Nejvíce mě zarazila konzistence. Čekala jsem opravdu klasickou peelingovou konzistenci, ale nakonec mě právě tahle změna velmi ale opravdu velmi potěšila! Peeling je totiž jako sůl ve vodě. Doslova. 95% balení tvoří sůl a 5% voda, takže to působí jak kdyby jste opravdu byly u Mrtvého moře a z něj tahaly kusy soli (kdo jste u Mrtvého moře byl, ví, co tím myslím... normálně můžete totiž z Mrtvého moře vylovit několik krystalů soli). Tahle konzistence mě velmi vyhovuje a musím uznat že mě velmi mile překvapila protože jsem nečekala, že mi bude tolik vyhovovat. 


Peelingu rozhodně nemám co vytkout, moc jsem si ho oblíbila a ráda ho používám. Vždy v neděli a středu si peeling dělám právě tímhle, a musím říct, že pleť se mi hodně zlepšila. Vypadá zdravější, je jemnější, zmizely mi takové ty drobné zarudnutí, a pleť vypadá celkově zdravěji. Opravdu jsem takovéhle výsledky nečekala a musím říct, že jsem neuvěřitelně překvapená a každému bych rozhodně tenhle peeling doporučila!

Hodnocení : 5/5

Na řadě je další produkt a tím je čistící gel.
Balení je velmi pěkné. Kombinace stříbná a modrá je skvělá, miluji modrou a tady to není výjmka. Balení je doslova obří, gel používám denně už měsíc a pořád tam mám polovinu balení, což mi přijde jako skvělá věc! Gel vůbec nevoní, tím myslím, není nijak cítit. Prostě gel, průhledný, bez zápachu. Přijde mi to ale jako skvělá věc, po všech těch parfémovaných věcech, které se v drogerii prodávají. 


Gel bohužel neodličuje. Smyje vám většinu make upu, obočí ale s řasama ani nehne. Ne že by mi to vadilo, svým očím dopřávám radši nějakou šetrnější péči, protože jak možná víte, mám velmi citlivé oči a tenhle produkt bych musela na oči doslova napatlat a pak silně rozetřít. Make up sice stáhne dolů, ale ne na 100%, přijde mi totiž, že pleť po něm není tak vyčištěná od make upu jako třeba kdybych jí čistila micelárkou. Takže o není úplně vhodné na odlíčení, takže je lepší na tyhle každodenní odličovací rituály použít jiný produkt(y).  Nejideálnější je, odlíčit pleť micelárkou a pak vyčistit tímto gelem. Pleť je pak čistá a krásně jemná.

Hodnocení:3,5/5

Zklidňující krém jako poslední "last but not least", což je krém který jsem si velmi oblíbila!
Balení je prakticky stejné jako u výše zmíněného čistícího gelu, akorát je jen v jiných barvách. Hnědou tedy moc nemusím, ale nevadí mi a proto u tohohle produktu moc vzhled neřeším. I když často koukám u produktů na obaly, právě u tohohle krému mi to nevadí, nevím proč ale nevadí. Spíše mi přijde že takový "obyčejný" obal mu dodává na kvalitě..



Tohle je naprostá pecka. Nejlepší na tomto krému je to, že když si uděláte peeling a cítíte, že pleť máte takovou napnutou, a cítíte že by potřebovala nějak zklidnit - stačí k tomu tenhle krém. Říkala jsem si, že je to asi hloupost aby tenhle krém tolik ulevil pokožce, ale po tom co jsem jednou přišla z práce, celý den jsem měla suchou pleť a cítila jsem jak mě svědí části kde mi stékal pot (i když jsem se samozřejmě umyla) tak stačilo opravdu jen promazat krémem pleť a hned to polevilo. Tím jsem uznala, že možná bude něco na tom vrazit do krémů víc peněz.

Abych to shrnula, tenhle krém splňuje vše co slibuje, jediná věc co mi vadí je to, že se špatně zapíjí. Musím opravdu dlouho vmasírovávat krém do pokožky, než se vsákne, protože mi přijde že moje pleť vůbec nepobírá tento krém ale to je jen takové malinké mínus. Jen mi to třeba vadí v případě že jdu ven, a musím stát chvilku před zrcadlem než odejdu aby nikde nezůstal krém co se nezapil.

Hodnocení : 4/5
Tady máte krém a gel jak vypadají. Čistící gel je průhledný a malinko do modra a zklidňující krém je taková trošku nechutný - do hněda.  Abych to shrnula, jednoznačně z těchto tří produktů je můj nejoblíbenější právě tělový peeling, který mi přijde že je naprosto bezchybný.

Láká vás takovýhle typ kosmetiky?

4 komentáře:

  1. Kosmetiku vůbec neznám, ale nevypadá špatně. Nejvíc by mě lákal asi ten krém :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu není špatná! :) ten krém je skvělý, rozhodně doporučuji všechny tři produkty!

      Vymazat
  2. That scrub looks absolutely amazing. I hear such good things about this brand.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. tahle značka je pro mě úplnou novinkou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger