23. dubna 2014

Urban Decay | Naked 2

Hezkou středu vám všem. 
Dnes vám tu ukážu můj poklad, mojí lásku, moje nejoblíbenější stíny. Paletku, která dobyla mé srdce, paletku, na kterou nedám dopustit. Je to profláklá Naked 2, kterou má snad každá beauty bloggerka, a každá jí milujeme. Je to paletka 12ti dokonalých stínů, s kterými se dá vytvořit jemné líčení ale i dramatické sexy kouřovky.


Samozřejmě vám tu nevypíšu romány o tom, jak je paletka skvělá, takových článků je plný internet a většinou lidi nebaví číst pořád dokola, jak Urban Decay mají skvělé stíny. A teď nepopírám, Naked je skvěle propracovaná, dokonalá paletka, kterou využijete v životě víckrát, než si myslíte. A dovolím si říct, že vydrží i několik let. UD prostě stíny umí.. Peněz vložených do této paletky rozhodně nelituji a abych byla upřímná, k narozeninám si asi udělám radost Naked 3, která je taky nádherná

Když jsem úplně poprvé paletku zkusila swatchnout odstín Foxy (ten úplně světlý na kraji) na ruku jen prsem, zhrozila jsem se. Vrstva nahoře byla taková tvrdá, vůbec né krémová, a skoro nebarvila. Foxy začal být hooodně pigmentovaný až po častějším používání. Je divné, že to byl jediný stín u kterého jsem tenhle problém zaznamenala. Všechny ostatní stíny jsou nádherně pigmentované, skvěle se nanášejí, i když ne tak dobře štětcem, který v paletce je. Výdrž stínů je skvělá a to i bez primeru, takových 7 hodin dají úplně s přehledem. A s primerem drží na očích nekonečně!


 Můj nejoblíbenější odstín je Chopper, Half Baked a YDK. Jsou to nádherné odstíny a když se namočí a aplikují jakoby mokře, tak na očích vytvoří dokonale metalický vzhled a hážou stíny na všechny strany. Paletka samozřejmě obsahuje jak matné, tak jemně třpytivé ale i hodně třpytivé stíny. Navíc Blackout, černý stín, obsahuje jemné třpytky a ty vypadají na oku dokonale. Mimochodem, lépe pigmentovanou černou jsem neviděla.


Jak vidíte na fotce, stíny jsou opravdu přenádherné všechny. Jsou na jakoukoliv příležitost a když člověk neví, co by si udělal za make up, stačí otevřít paletku a namíchat libovolné odstíny a make up - a to vám zaručuji- bude vypadat dokonale. Abych porovnala paletku s drogerkovýma stínama, je to rozhodně rozdíl. I když si můžete říkat, že stín za 100 Kč z drogerky je taky skvěle pigmentovaný, tak proč vrážet nějakejch 1400 do jedné paletky (ceny se liší podle toho, odkud objednáváte)... A víte co? Vydělte si 1400 Kč množství stínů v téhle paletce. Jeden stín by vyšel na 117 Kč a to rozhodně není takový rozdíl oproti drogeriím, navíc tady máte jistotu, že ať koupíte Naked 1, 2, nebo 3 - budou skvělé.

Hodnocení : 5/5

Objednávala jsem ji z feelunique.com

Líbí se vám Naked 2?
Byly by jste schopny zainvestovat do nějaké paletky větší částku?

17 komentářů:

  1. Je naprosto perfektní! Bohužel jsem jen chudý student:D a musím rozmýšlet co si pořídit a co ne, proto tuhle paletku nevlastním, ale vím, že jednou bude moje!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si na ní šetřila asi rok (haha, já vím :D taky jsem hold student..) a koupila si jí k Vánocům. :) určitě brzo bude, vsadím se, že až jí budeš doma mít, budeš taky moc spokojená :)

      Vymazat
  2. Je nádherná, já určitě plánuji nákup Naked 3, ta mi barevně ze všech tří sedí nejvíc. A myslím, že za ty peníze určitě bude stát :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nádherná! Já se pořád nemůžu rozhodnout, kterou vlastně chci :))
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/giveaway-ocni-linky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  4. osobne teda tiene skoro nikdy nenosím, ale táto paleta ma už dávno zaujala a rozmýšľam nad jej kúpou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je jedna z paletiek, ktorá mne odtieňmi eľmi vyhovuje, lebo su menej výrazné, ale predsa úžasné, určite by som do nej bola ochotná investovať... krásne spracovaný článok :)

    POZÝVAM ŤA NA 1. JARNÚ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Já si vždycky kupuji jen paletky.. protože jak říkáš rozpočítějte si to a pak vám to vyjde ještě i líp :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám doma 3,na cestě mám 2 a po přečtení tvého článku jsem tomu ještě radši...je to poklad,přesně jak píšeš...a nelitovala jsem ani chvíli,že jsem ji koupila..každý den se rozhoduju do jaké barvičky se nalíčím a s dvojkou to bude ještě úžasnější...a ano,rozpočítejte si to a za stovku/já objednávala taky z feelunique s velikonoční 15% slevou vyšla na 1095 :-)/ máte dvanáct luxusně pigmentovaných stínů....

    OdpovědětVymazat
  11. I have the first and third palettes but not the second one. I want it though!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. líbí a klidně bych do ní investovala, i když mě strašně láká trojka:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  13. Naked se mi moc líbí, ale nějak zas moc po ní neprahnu. Škoda, že Urban Decay zde není k dostání, kdybych jí mohla vidět na živo, určitě bych po ní zatoužila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Naprosto souhlasím s tím, že je úchvatná, ale přiznávám, že je zatím jen mým snem. Mám v plánu si ji pořídit až k narozeninám, protože je v mých očích bohužel opravdu hříšně drahá (na paletku) :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/famous-beauties-monika-leova.html

    OdpovědětVymazat
  15. Já ji zbožňuji, i když ji nemám, všem ji závidím (ale v dobrém) a strašně bych ji chtěla taky a je jedno jestli 1,2 nebo 3 :)
    Jinak u mě na blogu je kontrola a byla bych ráda kdyby ses zrovna ty zapsala, pokud i neustále chceš být mým fav:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tady na tu nebo 1/3 si brousím zuby už pěkně dlouho :-D asi si udělám radost k vysvědčení i když nevím proč protože nebude stát za nic :-D ale rozhodně si chci časem pořídit všechny, ty odstíny jsou strašně nádherný. A děkuju že konečně někdo je nafotil takhle krásně a ještě zblízka :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger