20. dubna 2014

NYC | Třpytivý lak

Hezkou Velikonoční neděli všem,
dnes vám tu ukážu svůj oblíbený lak od NYC. Tohle není tak úplně recenze, ale spíše inspirační článek. Pokud navštivujete Rossmanna, víte, že NYC má krásné laky. Zbožňuju, jaký výběr tam mají. Navíc je úplně ideální obal, který působí dost elegantně oproti třeba lakům Essence.


 Nejlepší kombinace s tímto lakem je, dát si tmavě modrý Rimmel lak, a na prsteníček tenhle. Ze všech různých kombinací, je tahle nejlepší. Dále vypadá skvěle na černém laku. Nebo na bílém, ale tam tolik nevyniknou stříbrné třpytky. Na černém laku dokonce působí jako galaxy nehty, což usnadňuje práci těm, kdo nechtějí tvořit galaxy vzor skrz x laků a houbiček. Musím říct, že tenhle lak se dokonale kombinuje, a vypadá skvěle v každé kombinaci. A paradoxně, sám o sobě je nudný..

Třpytky jsou v laku modré, fialové, stříbrné a ještě drobné třpytky ve stříbrné barvě. A jak vám je asi jasné, tak jedna vrstva třpytkatých laků je vždy málo, a u tohohle laku to není žádná výjmka, 3 vrstvy jsou úplně ideální. No, pokochejte se! A až tenhle lak uvidíte, rozhodně ho vyzkoušejte.


Hodnocení: 5/5
K zakoupení v drogeriích Rossmann asi za 70 Kč (nejsem si jistá, vůbec si to nepamatuju)

Máte zkušenost s NYC značkou?
Líbí se vám takovéhle třpytivé laky?

PS. Přeji všem krásné Velikonoce!

8 komentářů:

  1. Tento vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle laky mám moc ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný lak, mám podobný od Essence ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Laků od NYC mám doma rovnou několik a jsem s nimi maximálně spokojená. Co se týče třpytivých laků, tak je mám ráda, ale jsou dny, kdy je na svých nehtech nechci ani vidět a nemám na ně vůbec náladu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle je krásny, ale jelikož mám doma zásobu laků pískových od Gabriela Salvete, tak jsem si dala stopku kupovat laky :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. mě u těch třpytivých vadí, že při odlakování jdou třpytky špatně dolů

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední dobou se mi přesně tyhle třpytkové laky začaly líbit, ale zůstávám věrná růžovým a červeným odstínům :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný lak, úplně zbožňuji tyhle třpytivé laky. :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger