2. dubna 2014

RINGS & TINGS

Krásnou sluneční středu vám všem!
Znáte doplňky Rings & TingsPokud ne, teď vám je představím. S Rings and Tings jsem začla nedávno spolupracovat a oni mi poslali nádhernou bižuterii, kterou jsem si okamžitě zamilovala! Přišel mi domů krásný balíček než jsem přijela z Francie. Není nad lepší příjezd domů než takový, že na stole najdete balíček s nádherným obsahem!



Prstýnky jsou naprosto dokonalý. Všechny. Jsou originální, hodí se ke všemu a jsou navíc strašně roztomilý. Hlavně ta korunka nemá chybu! Ono vlastně nemá chybu ani jedna věc, prstýnky, náramek  i řetízek je boží a já se do všech kousků zamilovala. Přesně takovéhle věci zbožňuju. Zlatý prstýnek se "zakroucením" jsem sháněla už dlouuuho ale nikde nebyl žádný pěkný. A když mi domu dorazil tenhle krasavec, rozbušilo se mi srdce radostí! 


Každý kousek (nejen ty kousky co mám já) jsou originální. Koukněte na ten výběr třeba prstýnků. Tolik nádherných prstýnků! Myslím, že kdyby se dal takovýhle sortiment sehnat snadněji, třeba v Claire's, Opia nebo jiných obchodech s bižu, tak si to kupuje snad každý! Je mi jasný, že přes internet nakupovat není obecně moc oblíbené, ale myslím že zrovna tady se vyplatí to risknout.


všechny tyhle skvělé věci seženete na RINGSANDTINGS.COM
a i kdyby se vám nelíbily zrovna ty kousky, co mám já, alespoň si prohlédněte co všechno nabízí, protože to je bezva!

Zaujala vás tahle bižuterie?
Líbí se vám na jejich webu něco? :-)

11 komentářů:

  1. zlaty prsteň je nadherny v jednoduchosti je krasa:))

    OdpovědětVymazat
  2. Prstýnky jsou nádherný, hlavně ta korunka. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. ten zlatý prstienok a náramok sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný :3 Škoda jen, že mně žádné prstýnky nevydrží, hned zkorodují. :( :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ten zlatý prstýnek, je úžasný!:)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné.. hlavně ten první prstýnek je perfektní :))

    OdpovědětVymazat
  7. Prstýnky jsou nádherné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi, jak teď dělají jednodušší doplňky, dřív to bývalo docela přeplácané :)
    ady.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger