18. dubna 2014

BB CREAM 8IN1

 Přeji všem krásný pátek,
dnes sladím článek k počasí, a protože je venku ošklivě, můžete si domyslet, jaký bude článek. Napíšu vám pár řádků o tomhle BB Creamu od Dermacolu, který jsem dostala. Celkem jsem se na něj těšila, vyzkoušet takový zázrak, který slibuje 8 kroků v 1 - a to jen ve formě BB Creamu.

Začneme balením. Jediná věc, která se mi líbí. Obal působí svěže, jarně, žensky ale ne dětsky, protože normální pěkný obal, který vás nenadchne ale ani nezklame. Je celkem malý, ale docela široký. Což mi přijde jako fajn věc, protože je lehce skladovatelný, a dobře se drží v ruce. Co je ale trošku horší je  víko, které mi přijde, že se nedotáčí úplně a pak když víko odšroubujete, vidíte jen kolik zbytečného make upu (BB Creamu, chcete-li) vyteklo ven. Sice ne úplně ven, ale víko je prostě skoro plné make upu. Trošku nepraktické, ale dá se to přežít. Také by mohlo být na obale více informací jako o který odstín se jedná, co těch 8in1 znamená a složení...


Co má BB Cream splňovat?
hydratovat,
sjednocovat tón pleti,
krýt nedokonalosti,
rozzářit pokožku,
podporovat regeneraci,
zklidňovat a působit protizánětlivě,
zlepšovat pružnost pleti, vyhlazovat vrásky a zpevňovat pleť,
s ochranným faktorem 30.
(abych byla upřímná, ani jednu věc jsem na své pleti nezaznamenala)

docela bych i uvítala na zadní straně vysvětlení toho, co těch 8v1 znamená..
Aplikace je normální jako u všech ostatních make upů. Konzistence krému není příliš řídká ale ani hustá a tak se dobře nanáší. Dobře se dokonce i roztírá.. ALE !! To že se dobře roztírá je celkem k ničemu, když po tváři vytváří dálnice, silnice a jiné fleky co připomínají mapu. Prodává se ve 3 odstínech, a já mám myslím Neutral, který mi přijde hodně do oranžova. Ale vzhledem k tomu, že tyhle informace na obalu nevyčtu, tak je možné, že mám jiný odstín..

Výdrž je normální jako u klasických BB Creamů, nedávám si pod BBčka primer a tak mě na tváři vydrží cca 4-5 hodin, pak už jdou pomalu dolů. Nejlepší efekt má tenhle BB Cream po těch 5ti hodinách, kdy mizí i fleky a mapy a pleť je konečně celkem sjednocená.  Za mě je tenhle BB Cream jedno velké ne a určitě bych si ho znovu nepořídila.




Hodnocení : 1/5
všechno špatně, všechno špatně. jediná fajn věc je celkem pěkný obal
Cena je cca 200 Kč, dá se koupit na internetu nebo v drogerii.

PS. Věřím, že se tu teď objeví nějaké komentáře že zrovna vám BB Cream vyhovoval (a komentáře z kterých vyzní jako bych byla lhářka, že takovýhle vůbec není). Ano, je možné že vám vyhovoval, tohle je pouze má zkušenost, můj pohled na produkt, můj názor. Proto bych ráda slyšela i váš názor, protože je možné že mám vadný produkt nebo nesedl prostě jen mě. 

Máte zkušenost s tímto BB Creamem?
Co si myslíte obecně o BB Creamech?

5 komentářů:

  1. Tento BB cream jsem zkoušela a za mě také ne. Mastnější pleť (po nanesení tohoto produktu) jsem snad nikdy neměla! Také mi navíc dělal fleky na obličeji a ani trochu pleť nesjednotil. Dermacol mám jako značku opravdu ráda, ale tohle se jim skutečně nepovedlo. :/ SINSAY GIVEAWAY NO. 2

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím no já jsem měla v plánu si ho koupit :D Jinak BB cream používám od Maybelline a s tím jsem spokojená :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja BB krém nemám zatiaľ ešte ani jeden ale rozmýšľam že si kúpim ten najnovší od Garnieru.

    pls follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. No, zkušenosti s ním nemám, ale věřím tomu, že stojí za hovno, jelikož všechny BB creamy co jsem doposud vyzkoušela stály za jedno obrovské HOVNO! :-D v životě po žádnem nepřejedu ani pohledem, natož, abych si nějaký koupila, ale obal má hezký, to se musí nechat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle komentář mě pobavil :-D :-D taky nejsem zastánce BB creamů, ale dostala jsem ho, tak jsem ho vyzkoušela :-) a třeba tenhle článek pomůže někomu v rozhodování, zda si ho koupit nebo ne :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger