16. března 2014

HOW I STORE COSMETICS VOL.1

Hezkou neděli vám všem,
dnes tu nemám recenzi, aby jste taky nečetli pořád to samý, tak jsem se rozhodla napsat menší článek jak skladuji kosmetiku. To, jak kosmetiku skladuji často měním, tak 3x do roka, protože v létě se líčím ve svém pokoji, u psacího stolu, jelikož ráno už je světlo. V zimě už světlo ráno není, tak musím přesunout kosmetiku do koupelny. A to všechno vždycky v průběhu měním tak, aby mi to vyhovovalo.

Teď tu mám teda "letní edici", bych to tak nazvala.. :D Všechno mám v jednom šuplíku a jak se asi zdá, je to jeden velkej bordel. Ale věřte mi, je v tom geniální systém a vůbec ne bordel.

1. - Vzorečky. Vzorečky si vždycky schovávám, protože.. ani nevím, prostě když se mi do ruky dostane nějaký vzoreček, vždycky ho dám sem.
2. - Kosmetická taštička, která byla v časopise Cosmopolitan. Nechtěla jsem žádnou drahou, přece jenom na cestování se hodí takováhle praktická, která když se zničí, nebude to žádná katastrofa.
3. - Parfém. Dávám si sem vždycky parfém, který momentálně používám. (teď Clean - Cool Cotton)
4. - Hadřík, do kterého utírám štětce. Když se líčím a spojuji líčení s více barvama tak otřu štětec do tohoto hadříku.
5. - Krém. Momentálně tělové mléko od Garnieru, které používám na nohy a ruce, protože na dekoltu jsem z něj dostala vyrážku.
6. - Odličovací ubrousky. Tyhle jsem koupila v nouzi v kauflandu, a jsou děsný, takže je tu mám už asi 3 měsíce, protože si říkám, že je třeba budu potřebovat. (Jinak se odličuji micelárkou od Garnieru o které jsem taky psala..)


1. - Lesky na rty a fixka na rty. Moc tyhle věci nepoužívám, většinou nosím rtěnky ale když už tak sáhnu sem, mám celkem 7 lesků na rty.. (2 jsou v řadě se rtěnkama, protože se tam nevešly). Někdy ale mám leskové období a nosím je často. Většinou to je zima/jaro.
2. - Rtěnky. Zatím nic moc sbírka, ale začíná se rozrůstat. Za poslední měsíc jsem do sbírky přihodila rtěnku od Avonu a Rimmelu z nové řady Moisture Renew.
3. - Kompaktní make up, který už používám jako korektor, protože ho tam je tak strašně málo... a skvěle se zapasuje do mezery mezi rtěnkama a očníma stínama.
4. - Oční stíny. Mám jich opravdu hoodně, jak vidíte. Taková menší závislost..
5. - Tvářenky. Jedna historická od Miss Sporty, kterou pořád ne a ne vyhodit... Taková vzpomínková :D 
6. - Pudry. Momentálně mám doma 3, všechny od Max Factoru v různých odstínech. Brousím si ale zuby na NYC.


1. - Primer + tužky na oči a obočí. Stojánek udělanej z obalu od parfému Adidas - roztřižen na půl a skvěle se hodí na takovýhle účel. 
2. - Štětce. Bohužel se mi před asi půl rokem rozpadly štětce od mé kosmetičky, po tom, co jsem je svěřila mamce aby mi je umyla a ona je dala do myčky... :D Nahradily je celkem fajn štetce F21, dál tam mám 4 štětce od kosmetičky, který jsem si koupila nedávno, z důvodu nedostatku štětců.
3. - Kleštičky na řasy z www.postovnezdarma.cz
4. - Další štetce, tentokrát cestovní štětec od Avonu a fluffy štětec, který mám už spoustu let.
5. - Řasenky. Momentálně nosím po kabelkách minimálně 4 další... :D
6. - Make upy, BB creamy a tónovací krémy. Jak vidíte je to mizerně oddělené kartonem, který musí být takhle ohlý, aby držel.. Zatím to stačí, ale nevím jak si poradím s dalším make upem ve sbírce. 

Jak vidíte, většina "stojánků" je nějaká krabička. Často se jedná o ustřižené obaly od parfémů a nebo jako ve stojanu na řasenky - celý obal od parfému Puma, který byl plastový.  Růžová krabice mi přišla s objednávkou ze stránky Dermacolu.


Moje sbírka není nijak extra velká, většinou se snažím věci co nejrychleji vypotřebovat a zkoušet nový a nový věci. Každopádně moje kosmetická sbírka se rozrůstá čím dál víc, za chvíli se už přesunu do druhého šuplíku. :-D

Příští neděli bude článek o tom, jak skladuji laky na nehty. 
Jak skladujete kosmetiku vy? :)

6 komentářů:

  1. Náhodou to máš dobře seřazené:) Já to mám tak nějak naházené na jednom místě a vždycky přehrabuju:D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle uspořádané, já to mám buď v kosmetickém stolku, nebo v kosmetickém kufru :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to krásně seřazené :) Jinak ten pudřík creme puff od MaxFactoru mám taky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, tak to mám asi problém. Můj šuplík je 2x tak velkej a PLNEJ :\ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné!! Priala by som si keby aj ja dokážem byť taká poriadkumilovná a mať to takto všetko na jednom mieste :D :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger