17. března 2014

ZIAJA NUNO

Ahoj všem,
dneska je zase pondělí a s ním nový článek. Tentokrát na tónovací krém značky Ziaja, který jsem vyhrála v giveaway. Tónovací krém jsem do teď používala jen od Nivei, a tak jsem byla ráda, že jsem mohla zkusit další značku, která je blogerkami hodně oblíbená.

Tenhle tónovací krém je úplně přesně vhodný na jaro a léto, protože na tváři nesedí tak jako make up, je více "volný" a neplní krycí funkci ale jen tónuje vaši pleť, což je právě to, co je na léto třeba. Žádná maska vytvořená od make upu ale jen takovýhle krém je to, co by se mělo v létě na normální nošení nosit. Co se mi na tomhle krému líbí nejvíc je obal. Přijde mi roztomilý a trošku mi připomíná nějaký dětský krémíky.


Výhoda tohoto krému - vydrží hroozně dlouho, není vůbec drahý, a odstín většinou odhadnete a když se trošku seknete, tak pořád to není tak hrozný jako u špatného make upu, protože tenhle krém není krycí ale pouze tónovací, proto když si ho pořídíte, budete jen vypadat jako po opalování ale ne jako po photoshopu. Tohle si hodně slečen plete.. Abych to tak shrnula, pokud v létě nehodláne nosit make upy ale chcete vypadat alespoň trochu upraveně, sáhněte právě po tomto tónovacím krému.

Hodnocení : 5/5

Koupit můžete zde.

7 komentářů:

  1. Tý jo, ale na té fotce mi připadá teda dost tmavý :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. blbý světlo, jak je venku pod mrakem tak se to nedá vyfotit :/

      Vymazat
  2. I never heard of this brand before, it probably isn't available in the Netherlands, but it looks amazing! <3

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem vůbec nevěděla, že má Ziaja něco takového v nabídce :).

    OdpovědětVymazat
  4. také jsem překvapená, že jej Zaja vyrábí. Z e-shopu jsme objednávala zrovna minulý týden a vůbec jsem si ho tam nevšimla :O
    každopádně.. já jsem zastánkyní maximálního krytí, takže pro mě asi nebude to pravé ořechové! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vau super článok :) Ak sa k tomuto produktu dostanem určite ho vyskúšam ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger