11. listopadu 2013

L'Oréal | Maska na vlasy

Ahoj, 
dneska bych vám chtěla představit masku, kterou jsem si hodně oblíbila, a která mi hodně pomohla od zničených vlasů. Ještě než jsem se ostříhala jsem podnikla záchranou akci na zničené vlasy. Při této akci jsem si koupila právě tuhle masku, která mě oslovila, upřímně, jen vzhledem.


Tato maska obsahuje dvě složky, a to arginin a protein, což jsou látky, které posilují vlasy. Musím říct, že vlasy jsem po masce měla úžasně jemné a hebké, snadno se rozčesávaly, ale bohužel mi to roztřepené konečky nezachránilo. Jedno balení vydrží až 2 měsíce, ale to záleží na tom, jak často masku používáte. Já jí používám jednou týdně, a myslím si, že to stačí. Masku používám už asi půl roku, a myslím, že patří mezi ty nejlepší drogérkové masky. 

já vím, vypadá to hodně divně... :-D
Nestojí tolik jako různé bio masky, nebo bůhví jaké produkty. Ačkoliv změny kvality vlasů nejsou viditelné hned, ale až asi po měsíci, myslím, že i tak to stojí za to. Konzistence masky je taková normální, a při "napatlání" na vlasy se mezi prsty úplně rozpustí. 
složení
Hodnocení : 5/5
Za cenu 123 Kč můžete tuhle masku koupit zde, a klidně i celou řadu Elseve professional pro zničené vlasy :-)

Jakou máte oblíbenou masku na vlasy vy? 

21 komentářů:

  1. Já bych chtěla vyzkoušet masku od Gliss Kuru :))
    Jinak žádnou masku na vlasy nepoužívám :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. gliss kur mi nikdy vlasy nijak nezlepšily, spíš naopak, protože jsem po nich měla lupy.. :/

      Vymazat
  2. Mě nejvíc vyhovuje kokosový olej nebo domácí maska z banánu a avokáda. Tuhle masku jsem měla, ale bohužel mi moc nesedla :/. Od té doby už taky masky nekupuji. Nakonec jsem ji používala na holení nohou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D ... nojo, 100 lidí 100 chutí..:-/ Je těžký psát nějakou recenzi, každýmu to může sednout jinak..

      Vymazat
  3. Ja mam snad po všech maskách tak mastné vlasy, jak kdybych si je tyden nemyla :D proste děsný :D takze si dělám doma avokadovy zabal :)) ale nekdy si koupím balzam na vlasy jen kvuli vzhledu, asi bych to udělala i u tohohle :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lepší je pivní zábal :-) psala jsem o tom článek, mrkni sem - http://nikolamills.blogspot.cz/2013/08/pivni-maska-na-vlasy.html

      Vymazat
  4. ja mám z tejto "série" balzam a šampón a som spokojná, vlasy vyzerá inak, silnejšie, len po dlhšom používaní sa mi začali častejšie masnúť vlasy. začala som tak šamóon striedať a to mi vyhovuje

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, jestli jsem ti na tenhle blog už vůbec někdy psala (nemám teď zrovna moc času), ale musím říct, žes to tady rozjela úplně úžasně! Máš to tady fakt super! :)

    Já masky na vlasy nikdy nepoužívala, spíš jen kondicionéry a balzámy, ale možná, že ji taky vyzkouším, když to ty vlasy opravdu zlepší.

    OdpovědětVymazat
  6. I'm following you via GFC dear! Now it's your turn :*
    xx Marlena

    OdpovědětVymazat
  7. se značkou mám nějaké zkušenosti a byla jsem velice spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. I used and love from Gliss, other good for me is from Anian.
    xo
    You are invited on my International Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. ja teraz používam od Gliss Kur, a spotrebovala som nedávno Garnier Fructis goodbye damage :) tá bola super :) ale aj Loréal mám rada,tak ju možno vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jeden čas jsem ji také používala a je vážně moc fajn :-).
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Já už tuhle nechci ani vidět. Udělaly se mi z ní lupy a vlasy jsem měla neuvěřitelně mastné. Lupů jsem se zbavovala celý měsíc :\
    Nyní používám Pantene (tyrkysová) a jsem s ní spokojená, nehledě na to, že má boží parfemaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo.. :-/ no jak jsem říkala, sto lidí sto chutí..

      Vymazat
  12. Tuhle jsem ještě nezkoušela, ale mám momentálně doma masku z Avonu s olivovým olejem a nemůžu si ji vynachválit:)

    OdpovědětVymazat
  13. Interesting and looks good product!
    I follow you right now via google friend, visit my blog and follow back if you like it? :) www.kelataconea.com
    Kisses from Spain, Kela

    OdpovědětVymazat
  14. ooohhh i want to try this!! :D my hair needs some serious conditioning!! :D



    Animated Confessions

    OdpovědětVymazat
  15. great review dear =) would you like to follow each other? just let me know. =) I also have a Dress sale giveaway on my blog. Join now! =)
    http://anotsosecretlife2011.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger