9. listopadu 2013

Krémy Dermacol

Dneska vám chci povědět něco málo o krému na obličej a krému na ruce, který jsem si objednala na dermacol.cz .
Zvláčňující krém Juicy & Beauty
Tento krém obsahuje vitamin E, je z extraktu z květů japonské třesně se zpevňující a hydratační schopností. Krém nádherně voní, sice mi ta vůně připomíná spíš nějaké květiny než třešeň, ale i tak si myslím, že je to jeden z nejlépe vonících krémů. Co mě zarazilo trochu byla barva. :-D Na stránkách bylo, že krém je bílý takže jsem byla trošku zmatená, jestli mi vůbec dorazil správný krém.  Pleť mám po krému hydratovanou až celý den, používám ho ráno i večer a od doby, kdy jsem ho začala používat vidím zlepšení, že mám pleť jemnější. Kdo máte suchou a citlivou pleť, určitě doporučuji tenhle krém ;-) 



Hodnocení : 5/5

Krém na ruce s vitaminem E a pantenolem

Krém na ruce, který má zvláčňovat, pečovat i o nehty, a ochraňovat je po celý den. No, abych byla upřímná, krém "voní" jako aviváž. Jsou z něj cítit hrozně chemikálie, možná se to zdá jen mě, ale ta vůně mi prostě nevyhovuje. Ruce jsou po krému opravdu úžasně jemné, ale ne celý den, jak by měly. Ale to je jasné, že žádný krém na ruce nevydrží moc dlouho. :-) Ale je pravda, že pokud krém u sebe nosíte a vždy, kdy pociťujete suché ruce si je namažete, během 3týdnu/měsíce uvidíte rozdíl, že vaše ruce jsou mnohem jemnější.




Hodnocení : 3/5

11 komentářů:

  1. Ten první má pěknou konzistenciii :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný krém jako ten třešňový jsem kdysi od Dermacolu měla tuším jen broskvový a byl skvělý! Krásně vláčný, příjemný a voňavý:) Možná se k němu někdy vrátím:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  3. Great post! I like your blog! Maybe you can visit my blog and follow me on gfc and bloglovin.
    x

    OdpovědětVymazat
  4. Great post!!! Thanks for visit my blog, now I´m following you and I hope you follow me back
    Kisses

    www.blackdressinspiration.com

    OdpovědětVymazat
  5. You look absolutely stunning! :)
    Thank you dear, of course follow you, pls follow back.
    Love, Chiara of http://modemood.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Thanks for visiting my blog! :)
    I'm your newest follower, I hope you will follow me back ;)

    OdpovědětVymazat
  7. just followed u!
    please follow back as promised!
    New post on my blog featuring a wonderful dress by Oasap ! Let me know what u think about it!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpovědětVymazat
  8. krémy od Dermacolu miluju, jsou perfektní :))
    a jak ten článek vidím, vzpomněla jsem si, co se mi nedávno stalo.. v Mohitu jsem k nákupu dostala jako dárek tělový krém od Dove.. krásná vůně, extra hutná konzistence, pokožka byla vyživená ještě po probuzení.. jenom jsem se nějak divně v noci lepila k prostěradlu.. včera mi to nedalo a dala jsem se do pročítání složení.. celé dva týdny jsem se mazala krémovým sprchovým gelem :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten první krém od Dermacolu mám taky, ale přijde mi, že vůbec nehydratuje :/

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger