13. listopadu 2013

Malá recenze

Ahoj,
dneska vám povím pár věcí o MUA očních trio stínech, které byli v Ladyboxu. 
Rozhodla jsem se, že vám v následujících dnech představím všechny moje oční stíny, protože oční stíny jsou moje závislost.
Pokud se aspoň trošku vyznáte v očních stínech, už na první pohled poznáte, že MUA okopírovali tenhle vzhled trio stínů od Bourjouis. Stíny jsou v neutrálních odstínech, jedna je taková zlatohnědá, zlatá a nude. 

Na fotce si můžete všimnout, že stíny se na pohled lesknou. Ve skutečnosti, po aplikaci se na očích nelesknou ale spíše to vypadá, že obsahují třpytky. Nejlepší barva je podle mě zlatá, která na slunci vypadá naprosto úchvatně. V krabičce byl ještě aplikátor, který mi vůbec nevyhovuje, jelikož se s ním hodně špatně pracuje.


Výdrž je dobrá, vydrží celý den, neopadávají, s přehledem vydrží celý den. Za tu cenu určitě doporučuji. :-)

Celkově se mi stíny v záříjovém ladyboxu líbily ze všeho nejvíc a jsem moc ráda, že je mám, protože opravdu oživí make up a jednotlivé odstíny se dají různě kombinovat

Hodnocení : 5/5

9 komentářů:

  1. Tyhle stíny velice miluji! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Od MUA jsem ještě nic nezkoušela, budu to muset brzy napravit. Snad mi něco přinese prozíravý Ježíšek! :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  3. já moc takhle třpytkaté nemusím, protože jsou většinou takové suché a třpytky všude padají. jinak od MUA mám dvě paletky a jsem s nima taky moc spokojená:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Na ruce vypadají dost nevýrazně, nepigmentovaně. Je to fotkou, nebo jsou takové doopravdy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fotkou, mám mizerný foťák a pořádně ty barvy nezachytil.. :-(

      Vymazat
  5. se stíny jsem také moc spokojená! barva, výdrž.. prostě super! kamarádka, který LB neodebírá si je dokonce hned objednávala samostatně :D:))

    OdpovědětVymazat
  6. Stíny od MUA ještě žádné nemám, spíš mě láká vyzkoušet Sleek :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger