7. listopadu 2013

Co pod stromeček?

Tak tu máme 6. listopadu a to znamená že už jen 48 dnů do Vánoc.
To znamená 48 dnů, kdy můžete vybrat dárek pro vaše nejbližší. Ráda bych vám tu poradila pár věcí, které by jste pod stromeček mohli nadělit. Samozřejmě, člověk může mít jiný názor, takže to berte objektivně.

Klasický dárek je parfémová sada. Tyhle sady mě vždycky strašně baví vybírat, obdivuju jejich provedení a celkový vzhled. Parfém je vždy dobrá volba jako dárek. Zde vám dám pár typů na krásné sady. Dneska vám dám typy na dárkové sady a v dalším díle vám povím i o jiných dárkách.

Dárková sada Marc Jacobs - Daisy. Daisy je úžasný parfém, ale o tom jindy. Tahle sada obsahuje toaletní vodu (100 ml + 4 ml) a tělové mléko (150 ml). Balení vypadá dokonale, jak krabička tak obsah se mi líbí.
Další úžasná sada je od Calvina Kleina. Calvin Klein je známý svou vůní Eternity (která je právě v tomhle balení), protože si jí oblíbilo spoustu žen. Je to sladká vůně, kterou mám i já ráda a kdyby mi jí někdo dal pod stromeček, skáču radostí :-) Tahle sada není vzhledově tak zajímavá jako ta předchozí, ale působí elegantně. Moc se mi líbí výběr produktů do sady : parfémová voda 2 x 4 ml + 1 x 5 ml + toaletní voda 1 x 5 ml + 1 x 10 ml.
A jedna levnější sada, protože víme, jak na tom naše peněženky před Vánocema jsou.. :-) Sada od Avonu, která je určitě taky skvělá volba. Balení vypadá hodně zajímavě, přijde mi takové elegantní ale zároveň roztomilé. V sadě najdeme opět skvělé věci - parfémová voda 50 ml + tělový sprej 15 ml + tělový pudr 40 g. Takováhle věc určitě pod stromečkem potěší každou slečnu.

Nyní se přesuneme k pečující kosmetice.
Začneme u té ne zrovna levné volby, ale asi té nejlepší volby. Je to dárková sada Lancome, kterou bych si strašně přála. Vzhledově je to úžasná krabička, působí na mě "čistě", elegantně a roztomile. Lancome je uznávaná skvělá značka, proto myslím, že jako by jste tímto dárkem vyhráli loterii, protože za 1. zaručuji, že se bude líbit a zaručuji, že produkty budou 100% vyhovovat. Sada obsahuje hydratační krém pro všechny typy pleti Hydra Zen Neurocalm 50 ml + šetrný zjemňující fluid pro čištění obličeje a oční zóny Galatéis Douceur 15 ml + zjemňující pleťová voda Tonique Douceur 15 ml + odličovač očí pro citlivou pleť Bi-Facil 30 ml + omlazující koncentrát Génifique 5 ml + kosmetická taška. No uznejte, není to dokonalá sada? :-)

Další je opět Avon. Moc pěkná sada. Vzhledově sice není zrovna "Vánoční", nebo nevypadá jako dárek, ale to určitě spraví Vánoční papír :-) Sada obsahuje čisticí gel 50 ml + denní krém SPF 25 15 ml + gelový noční krém 15 ml + gelový oční krém 15 ml.

BIO sada Saloos, aneb tuhle určitě pořídím i já. Saloos je úžasná značka, její bio kosmetika je nejlepší vůbec, a tohle balení je určitě vhodný dárek. Vzhledově nijak zajímavá krabička, ale zrovna u této sady jsem si jistá, že obsah krabičky 100x převyšuje to, jak to vypadá. Aneb nesuďte podle vzhledu.. :-) Sada obsahuje: Odličovací olej 50 ml + Pleťová voda 50 ml + Obličejový olej 20 ml. Skvělý výběr produktů! :-)
A teď k závěrečné části a tou je dekorativní kosmetika.
Timahle sadama určitě nikdy neprohloupíte.
První sada je od Dermacolu a obsahuje dlouhotrvající Make-up 30ml odstín 2 Fair + Vyhlazující báze pod Make-up 10ml + Fixační transparentní pudr 13g. Určitě skvělý výběr produktů, který ocení každá z nás. Make up se nikdy neztratí a právě tato sada udělá velkou radost. Vzhledově nijak zajímavá krabička - mě neoslovila vůbec, ale to není nic, co by se nedalo "přebalit".
U Dermacolu zůstaneme. Tahle sada mě oslovila nejvíce, líbí se mi kosmetická taška a výběr produktů. V balení se objeví  Intenzivně prodlužující řasenka + černá tužka na oči + kosmetická taška. Pokud nechcete investovat moc peněz, právě tato sada je ideální.
A zakončím to Avonem. Krabička tu bohužel není vidět, ale ty produkty jsou skvostné. Pokud mi chcete udělat radost, někdo z vás mi tuhle krabičku můžete k vánocům pořídit :-D Sada obsahuje: řasenka SuperShock 10 ml, lak na nehty Nailwear Pro+ (Golden Vision) 12 ml, parfémová voda pro ženy Little Red Dress 15 ml. Podle mě je tohle fakt úžasná sada, skvěle namíchané produkty. Cena je HODNĚ dobrá, a to jen 255 Kč. Pravděpodobně tuhle sadu koupím sestřenici... :-) 

Už víte, co nadělíte vaším blízkým pod stromeček? :-)


17 komentářů:

  1. Skvělá inspirace! :-) Já měla v plánu vyrábět DIY mýdla a koupelové soli, ale co jsem objevila kouzlo Ebaye, tak asi poobjednám dárky tam! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To je povedený článek :))) Já budu uvažovat o tom saloos balíčku :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dear I follow you already, I'm in the second row :)
    See you back!
    xo
    About women and not only Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já budu určitě nadělovat kosmetický arzenál a asi i nějaké to oblečení, každopádně díky za super tipy :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/spotrebovano-rijen-2013.html

    OdpovědětVymazat
  5. takovýhle dárkový sady jsou nejlepší:)

    OdpovědětVymazat
  6. sure we can follow each other :) I am following you now! hope you will do the same!

    OdpovědětVymazat
  7. Oh, these sets look so beautiful! Following you - hope you'll follow back :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. great inspiration, nice blog
    shall we follow?
    greetings from Holland
    http://www.we-heart-fashion.com

    OdpovědětVymazat
  9. hey:) lovely blog!:)
    would you like to follow each other?via GFC and on Facebook too:) just let us know, we always follow back <3

    kisses,

    The Scarlet Diaries
    Find us on Facebook

    OdpovědětVymazat
  10. A já už si připadám úplně blbě, že každýmu pořád dávám jenom kosmetiku, ono je to ale vážně nejlepší :D :).

    OdpovědětVymazat
  11. Another great and worth reading post friend! Wanna try them all.

    xoxo;
    What Kenny Hearts, a Lifestyle Blog by Kenny.

    OdpovědětVymazat
  12. Great post <3 Of course! I fillow you, now your turn :* Kisses :)

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní inspirace ;)

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Mě by strašně potěšila první sada:)

    OdpovědětVymazat
  15. mmm.. panem Marcem bych určitě nepohrdla <3 :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mam taketo clanky s tipmi rada, pekne veci si povyberala. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger